Heb ik wat gemist?quote:
Ja, Sylvia valt me de laatste week zo waanzinnig tegen. Die is flink gekelderd.quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?![]()
Ik vind Natasia zelf ook een stuk aardiger geworden hoor, maar boven Sylvia?
1. Jaap (Briljant!)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Vector_SLD het volgende:
1. Huub
2. Eric
3. Sylvia
4. Jaap
5. Amanda
6. Natasia
7. Brian
Dat is wat ik zei tegen haar, maargoed, het dringde volgens mij niet geheel doorquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
1* Huub. (denk ik, Ondanks zijn herhalingen is hij wel degene met de meest initiatiefrijke dingen)
2* Eric (want Syl valt me ook een beetje tegen de laatste tijd. Net een plaat die blijft hangen)
3* Sylvia (toch op drie, omdat zij inderdaad een normale factor is in het huis)
[b]4*Amanda (is niet achterbaks, maar dom. Zo vreselijk dom)[/b
5* Jaap (omdat ik de laatste 2 echt niet hoger wil plaatsen wegens wantrouwen jegens hen)
6* Natasia (omdat ik Brainless ECHT op de allerlaatste plaats wil zetten.
7*Brainless (die jongen is slecht. In en in slecht. Gunt een ander zijn plezier niet en zeikt altijd over de missers van anderen)
Herstel.... ik had dit geschreeuw nog niet gezien!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Huub ( pfff, Lieke overleefd)
Sylvia ( mooi mens, mooi)
Natasia ( ja echt, ze is de laatste dagen best te pruimen en ik wil haar daarvoor belonen)
Eric ( de nachtelijke vrijpartij zit me niet lekker. Niets tegen homofielen, maar wel tegen aanranding)
Jaap ( hij is af en toe best een beetje grappig de laatste dagen)
Amandel ( dom dommer domst)
Brian ( kotsmodus voorbij )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |