Ow IK vergeet Judith en Carlos op 7 en 8, dan mogen Bwhian, Armoede en Sjaap naar plaats 9...;ief he van mij!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef carpediem23 het volgende:
1 Sylvia
2 Huub
3 Eric
4 Blabasia
5 De plasmaboy
6 De voiceover
7 Brian, Amoede en Jaap
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
Huub
Eric
Sylvia
niks
niks niks
niks niks niks
Wanneer komen de nieuwe?
Inmiddels bij mij ook anders nu!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef rebellious_angel het volgende:
#1. Huub (alle eerder genoemde pos. zaken en hij lijkt op mijn favo neef)
#2. Sylvia (zou ik zo in mijn vriendenkring willen hebben)
#3. Eric (als hij Huub en Syl trouw blijft, anders zakt ie door het ijs voor mij)
#.4 Amanda (het liefst zou ik haar goed wakker schudden en op een cursus 'waardeer je zelf' sturen)
gedeeld #7. Natasia, Jaap en Brian (alle 3 op de laatste plek, Natasia moet naar huis en is ordi, Brian indd een loverboy en een gevaarlijke ook nog, ik heb vrijwilligerswerk in de meidenopvang gedaan en hij is een standaard voorbeeld, Jaap, tsjaaaaaa, hij moet zichzelf haten zo ongezond als hij leeft)
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:35 schreef koppiesoep het volgende:
1) Huub - Ook al begint hij wat irritant te worden
2) Silvia - gewoon omdat het een fijne meid is
3) Eric - eigenlijk alleen omdat hij de kant kiest van Huub en Syliva
De rest doet voor mij niet mee. Ik vind ze alle 4 te erg voor woorden.![]()
dius eric hangt er eigenlijk alleen maarbij vanwege sylvia en huub, da's mooi voor hemquote:Op zondag 25 maart 2007 20:35 schreef koppiesoep het volgende:
1) Huub - Ook al begint hij wat irritant te worden
2) Silvia - gewoon omdat het een fijne meid is
De rest doet voor mij niet mee. Ik vind ze alle 4 te erg voor woorden.![]()
waarom is dat goed? ik heb liever iemand die een stukje authentisiteit heeft en niet meelift op succes van andere.. het enige wat hij doet is een beetje meeschreeuwen met Huub en zn laatste zin herhalenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:35 schreef koppiesoep het volgende:
Daar heeft Eric inderdaad een mazzeltje...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dius eric hangt er eigenlijk alleen maarbij vanwege sylvia en huub, da's mooi voor hem
Toch heeft hij Huub er wel ingehouden bij de stemming.........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom is dat goed? ik heb liever iemand die een stukje authentisiteit heeft en niet meelift op succes van andere.. het enige wat hij doet is een beetje meeschreeuwen met Huub en zn laatste zin herhalen
Eric![]()
ook eigenbelang natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 21:12 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Toch heeft hij Huub er wel ingehouden bij de stemming.........![]()
idd dat is ook goed, maar zijn persoonlijkheid staat mij gewoon niet aan.. hij wilt zo graag bij Huub horen en ook populair zijn.. het is gewoon 1 en al fake die vieze faggotquote:Op zondag 25 maart 2007 21:12 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Toch heeft hij Huub er wel ingehouden bij de stemming.........![]()
Hmmm.....kan maarrrr, hij had ook kunnen inhaken bij Nat. en Brain door het op een dealtje te gooien om Syl eruit te stemmen......quote:
Tja....vertel mij eens dan wie er daar niet 1 en al fake is.....quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd dat is ook goed, maar zijn persoonlijkheid staat mij gewoon niet aan.. hij wilt zo graag bij Huub horen en ook populair zijn.. het is gewoon 1 en al fake die vieze faggot![]()
update:quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Danny het volgende:
1. Huub (who else)
2. Sylvia (leuk, gevoel voor humor, lekker stabiel en nuchter)
3. Eric (als ie donderdag Huub eruit stemt staat 'ie overigens meteen onderaan)
4. Amanda (slachtoffertje van Brian, dom en irritant maar soms wel zielig)
5. Jaap (wat doet deze mongool in godsnaam in dgk?)
6. Natasia ()
7. Brian (![]()
)
Overigens zou ik Natasia er liever uit zien gaan dan Brian, maar da's omdat ik agressief wordt als ze alleen al in beeld is.
zet Eric op 7quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
1 Sylvia ( maar wel saai idd)
2 Huub ( zeker gen pestkop! Ben ik ook erg boos over, is door ' achter' in het leven geroepen vieze vorm van kijkersmanipulatie)
3 Eric ( maar de actie van afgelopen nacht vind ik zeer af te keuren. Zeker niet tof! Ik denk er nog even over na, Eric wankelt voor de tweede maal bij mij)
4 Natasja ( na een leuk mens werd ze de meest gehate persoon en nu... twijfel ik weer een beetje. Misschien? Maar ze mag/moet van mij zeker vertrekken. Slechte moeder! Wat doet ze zichzelf aan en waaom weet ze dat niet? )
5 Amanda ( tsssssssssssss)
6 Jaap ( ik maak geen woord aan hem vuil)
7 Brian ( vuile rat met vuile rattenstreken. WEG ERMEE)
En Syl is niet saai ? (ik vind het niet erg hoor, maar Huub is natuurlijk gewoon de enige die DGK maakt)quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef monique.t het volgende:
1:Sylvia
2:Huub
3:eric
4:Natasia (nooit verwacht maar de laatste tijd is ze wel te pruimen)
5:niemand
6:niemand
7:brian amandel jaap
Huub heeft altijd op 1 gestaan
Maar jammer genoeg sinds lieke vind ik hem aardig saai worden
Geef hem op dit moment nog ff de voordeel van de twijfel
Maar blijft hij zo zakt hij lager en komt eric op 2
Ik vind hem anders al groot genoegquote:2. Jaap. Vind hem steeds meer groeien en dat na zo'n korte tijd in het huis.
Idemquote:Op zondag 4 maart 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Tijd voor een nieuwe lijst van de bewoners. Hoe ziet jouw top 7 eruit.
Mijn top 7:
1 - Huub (blijft onmisbaar voor het programma)
2 - Sylvia (hard nodig voor de 'normale' factor in het programma)
3 - Eric (komt nog steeds over als een goeie gast, maar er zijn twijfels)
4 - Amanda (bij Huub is ze leuk, bij Brian is ze walgelijk)
5 - Jaap (nietszeggend type. Mag heel snel weer weg)
6 - Natasia (walgelijkheid ten top)
7 - Brian (walgelijkheid ten top)
Als Eric donderdag een verkeerde keuze maakt dondert hij naar de 7e plek trouwens.
Heb ik wat gemist?quote:
Ja, Sylvia valt me de laatste week zo waanzinnig tegen. Die is flink gekelderd.quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?![]()
Ik vind Natasia zelf ook een stuk aardiger geworden hoor, maar boven Sylvia?
1. Jaap (Briljant!)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Vector_SLD het volgende:
1. Huub
2. Eric
3. Sylvia
4. Jaap
5. Amanda
6. Natasia
7. Brian
Dat is wat ik zei tegen haar, maargoed, het dringde volgens mij niet geheel doorquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
1* Huub. (denk ik, Ondanks zijn herhalingen is hij wel degene met de meest initiatiefrijke dingen)
2* Eric (want Syl valt me ook een beetje tegen de laatste tijd. Net een plaat die blijft hangen)
3* Sylvia (toch op drie, omdat zij inderdaad een normale factor is in het huis)
[b]4*Amanda (is niet achterbaks, maar dom. Zo vreselijk dom)[/b
5* Jaap (omdat ik de laatste 2 echt niet hoger wil plaatsen wegens wantrouwen jegens hen)
6* Natasia (omdat ik Brainless ECHT op de allerlaatste plaats wil zetten.
7*Brainless (die jongen is slecht. In en in slecht. Gunt een ander zijn plezier niet en zeikt altijd over de missers van anderen)
Herstel.... ik had dit geschreeuw nog niet gezien!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Huub ( pfff, Lieke overleefd)
Sylvia ( mooi mens, mooi)
Natasia ( ja echt, ze is de laatste dagen best te pruimen en ik wil haar daarvoor belonen)
Eric ( de nachtelijke vrijpartij zit me niet lekker. Niets tegen homofielen, maar wel tegen aanranding)
Jaap ( hij is af en toe best een beetje grappig de laatste dagen)
Amandel ( dom dommer domst)
Brian ( kotsmodus voorbij )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |