Het is erg vermoeiend, inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef du_ke het volgende:
Althans dat was het altijd, lees tegenwoordig niets meer van hem.
Ik werk niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De Volkskrantlezer wel ja. Dat is 'ie zo gewend. Ook op z'n werk enzo.
Die van de Islam toch? Mooi toch? Weg is weg.quote:
Weg is weg. Hm... niet per se.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die van de Islam toch? Mooi toch? Weg is weg.![]()
Ik ben ook niet altijd zo'n groot voorstander van zulke lange verhalen, hetgeen me overigens ook een kwestie van smaak lijkt, maar ik vind dat je hem nu wel heel erg tekort doet. Z'n betogen zijn op zich altijd wel goed opgebouwd, herbergen meestal wel een aantal punten, vaak zelfs tussen de regels door. Ik doe hem dat niet zo één twee drie na. Probleem is wel dat z'n punten soms juist door de lengte van z'n betoog nogal ondergesneeuwd raken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ellende is alleen dat hij met z'n ellenlange betogen nooit echt een punt weet te maken.
Het was een rare opmerking, ik geloof dat er best goede mensen rondlopen daar, maar het wordt echt tijd dat er een scheiding komt tussen die volken.quote:
Dus nu gaan jullie het geflopte forumpje een herstart laten maken in een Volkskrantblog? Dat moet goed komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, er moet eigenlijk een mooi verhaal met een duidelijke stelling komen te staan. Misschien ook wel iets voor sjun of lucida. Of één van ons, als we een keer inspiratie hebben.
Jullie? PJO heeft een logje geopend om te rellen met die azijnpissers, niets meer, niets minder. Probeer jij liever eens de puinhopen alhier (POL) op te ruimen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus nu gaan jullie het geflopte forumpje een herstart laten maken in een Volkskrantblog? Dat moet goed komen.
Klopt zal er nog wel regelmatig mee te maken krijgen. Maar dat gaat toch meer echt ergens over dat is nogal een verschil.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd zo'n groot voorstander van zulke lange verhalen, hetgeen me overigens ook een kwestie van smaak lijkt, maar ik vind dat je hem nu wel heel erg tekort doet. Z'n betogen zijn op zich altijd wel goed opgebouwd, herbergen meestal wel een aantal punten, vaak zelfs tussen de regels door. Ik doe hem dat niet zo één twee drie na. Probleem is wel dat z'n punten soms juist door de lengte van z'n betoog nogal ondergesneeuwd raken.
Magoed du_ke, jij bent/wordt toch planoloog? Dat betekent overheid. Wen er dan alvast maar aan dat je dit soort verhalen nog vaak voor je kiezen zult krijgen.
Bron? URL? Link?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jullie? PJO heeft een logje geopend om te rellen met die azijnpissers, niets meer, niets minder.
Oei, dat wordt nog wat dan als jij aan het werk moet. Heb je al enig idee in welke richting je het gaat zoeken? Want de overheid lijkt me niet echt aan je besteed als je niet van wollig taalgebruik houdt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt zal er nog wel regelmatig mee te maken krijgen. Maar dat gaat toch meer echt ergens over dat is nogal een verschil.
En ik heb nu eenmaal een hekel aan te wollig taalgebruik.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog wat dan als jij aan het werk moet. Heb je al enig idee in welke richting je het gaat zoeken? Want de overheid lijkt me niet echt aan je besteed als je niet van wollig taalgebruik houdt.
Waterbeheerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog wat dan als jij aan het werk moet. Heb je al enig idee in welke richting je het gaat zoeken? Want de overheid lijkt me niet echt aan je besteed als je niet van wollig taalgebruik houdt.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waterbeheer. En ik was niet van plan voor een overheid te gaan werken. Het stikt van de advies en ingenieursbureau's in die richting en dat trekt me toch meer.
Denk dat dat nog wel meevaltquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je gaat je zakken vullen met rapporten en adviezen waar geen zak mee wordt gedaan? NOTABENE JIJ?!
![]()
Ik heb toevallig een ex die ook planologe was en met waterbeheer bezig was voor een niet nader te noemen provincie. De Watertoets enzo. Sow was een mooie dame joh!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waterbeheer. En ik was niet van plan voor een overheid te gaan werken. Het stikt van de advies en ingenieursbureau's in die richting en dat trekt me toch meer.
Het is een GL'er. Wat verwacht je nou?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je gaat je zakken vullen met rapporten en adviezen waar geen zak mee wordt gedaan? NOTABENE JIJ?!
![]()
Je wilt ook niet bij een waterschap werken. Het werkveld is echt verdomde interessant maar het volk dat er rondlooptquote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een ex die ook planologe was en met waterbeheer bezig was voor een niet nader te noemen provincie. De Watertoets enzo. Sow was een mooie dame joh!
Maar zo'n ingenieursbureau lijkt me dan inderdaad meer wat voor jou. Want zij kreeg om de haverklap van die dikke wollige rapporten op d'r bureau.
poeh poeh goeie grap.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een GL'er. Wat verwacht je nou?
Die ex was trouwens keihard VVD'ster.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een GL'er. Wat verwacht je nou?
Ja die jongen loopt over van de inhoud en goede grappen.quote:
Ben je dan een mislukte IT'er?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel meevalt. Er is erg veel gaande op dat gebied en veel wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd.
En het is altijd beter dan de mislukte IT'er uithangen.
En dan als beleidsambtenaar werkzaam bij een provinciequote:
Laten we het niet over de IT grapjes hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die jongen loopt over van de inhoud en goede grappen.
Waarom zou het een grap zijn? Rosenmoeller vulde ook z'n zakken via de semi-overheid. Croughs heeft er nog een column aan besteed: links vullen.quote:
Dat was geen echte grapquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Laten we het niet over de IT grapjes hebben.![]()
Ik geef je dit keer gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef du_ke het volgende:
En dan als beleidsambtenaar werkzaam bij een provincie.
Weet er alles van, heb er ook een tijdje rondgelopen als gedetacheerde mislukte IT'er. Ze was namelijk m'n collega.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt ook niet bij een waterschap werken. Het werkveld is echt verdomde interessant maar het volk dat er rondloopt. En bij provincies is het niet veel beter.
Geil viel wel mee, dat werd ze altijd pas na anderhalve fles rosé. Maar móói!quote:En er zijn inderdaad wel erg mooie (en geile) planologes.
Je zei dat je het beter vindt dan een mislukte IT'er uit te hangen, waarom zou ik mij aangesproken moeten voelen?quote:
Kwam ze uit Delft, gezien de voorkeur voor rosé?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Lemmeb het volgende:
Geil viel wel mee, dat werd ze altijd pas na anderhalve fles rosé. Maar móói!
Waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zei dat je het beter vindt dan een mislukte IT'er uit te hangen, waarom zou ik mij aangesproken moeten voelen?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Weet er alles van, heb er ook een tijdje rondgelopen als gedetacheerde mislukte IT'er. Ze was namelijk m'n collega.
[..]
Geil viel wel mee, dat werd ze altijd pas na anderhalve fles rosé. Maar móói!
blablablablaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom zou het een grap zijn? Rosenmoeller vulde ook z'n zakken via de semi-overheid. Croughs heeft er nog een column aan besteed: links vullen.
Omdat ik succesvol ben? In GL-termen is mislukken gelijk aan succes?quote:
Ben je succesvol? Waarom zit je dan zo verdomde veel op fok?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat ik succesvol ben? In GL-termen is mislukken gelijk aan succes?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er nou niet een ander onderwerp te vinden?
Verzin d'r eens eentje, ouwe muppet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
blablablabla
Het hele idee achter de SC is toch blablabla? Maar noem maar een onderwerp, ik sta er voor open.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
bllablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |