quote:
quote:
We wilde je eerst wel meenemen maar we hadden niet het idee dat jij nuttig zou zijn, alhoewel het bier ook gedragen moet wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef ursel het volgende:
Ooh.. er vormen nu kliekjes op de achtergrond..![]()
En ik hoor er niet bij..![]()
![]()
Reply:quote:Yo Arie!
Ga ook naar de bruiloft en vroeg me af of je het stukje al klaar had en je er nog een soldaatje in kon schrijven :-)) ik neem aan dat we een stukje BF2 gaan spelen???!!!
IJs
Zit ook nog wat serieuze tekst in maar daar hebben jullie niets aan.quote:He Arie!
Ik heb het hele toneelstuk al ingestudeerd. De BoFers zullen zich ergens in de middag omkleden in camouflage pakken om vervolgens vervoerd te worden naar de gereed staande Blackhawk. De Blackhawk vliegt ons vervolgens richting het terrein waar we het boordkanon gebruiken om ons punten totaal omhoog te werken en een landing zone te creëren. Vervolgens landen we daar en laden we al het bier in. Er is nog een plekje over, ik had al op je gerekend.
FJD
Zei de man die enige topics geleden nog een foto van zichzelf het forum op gooidequote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef IJsmuts het volgende:
so far for the privacy.....
waarquote:Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei de man die enige topics geleden nog een foto van zichzelf het forum op gooide
ik zal eens ff in mn album kijken, misschien heb ik er ook nog wel een paar van jouquote:Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei de man die enige topics geleden nog een foto van zichzelf het forum op gooide
Ik twijfel tussen onverschilligheid of je een ban aannaaienquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal eens ff in mn album kijken, misschien heb ik er ook nog wel een paar van jou![]()
naai me maar een ban aan, gister ging ik er voor, maar schijnt nogal lastig te zijn tegenwoordigquote:Op maandag 5 maart 2007 12:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen onverschilligheid of je een ban aannaaien
en dan zeker weer een topic drie dagen open laten staanquote:Op maandag 5 maart 2007 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
naai me maar een ban aan,
we gaan idd wel weer goed hequote:Op maandag 5 maart 2007 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan zeker weer een topic drie dagen open laten staanIk heb je veel te hard nodig en dat weet je, m'n zwakke plek wat doe je!
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:46 schreef EvilDucky het volgende:
Half dagje weg en gelijk het topic bijna vol.
Anyways, Juf Ducky heeft vanavond tijd voor jullie jongens.Daddy is away!
Hoezo meer vertellen, ik vind het veel leuker jullie met bijeengenepen billen te zien zitten van nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vertel nou eens meer Juf DuckyBen je al eens met Inco wezen stappen en hebben jullie toen ook handjes vastgehouden enzo?
jij niet nieuwsgierig danquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Hoezo meer vertellen, ik vind het veel leuker jullie met bijeengenepen billen te zien zitten van nieuwsgierigheid.
Dat komt meer omdat het lopen zo moeilijk gaatquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef EvilDucky het volgende:
Hoezo meer vertellen, ik vind het veel leuker jullie met bijeengenepen billen te zien zitten van nieuwsgierigheid.
Waar zat je dan ook op pagina 3 en 4..quote:Op maandag 5 maart 2007 12:46 schreef EvilDucky het volgende:
Half dagje weg en gelijk het topic bijna vol.
Anyways, Juf Ducky heeft vanavond tijd voor jullie jongens. Daddy is away!
jah hij heeft helemaal geen gun aan zn broek hangenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij niet nieuwsgierig dan
inco ziet er in RL anders uit dan hij in SL voordoet hoor
Hij heeft wel een waterpistooltje altijd bij zich..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah hij heeft helemaal geen gun aan zn broek hangen![]()
tenninste geen gun in de zin van schietpistool/ijzer ertc
quote:Opsplitsen Tarantino-film wekt ergernis filmfans
Nederlandse filmliefhebbers zijn boos over het besluit van distributeur A-Film om de nieuwe film Grindhouse van regisseurs Quentin Tarantino en Robert Rodriguez in twee delen in de bioscoop uit te brengen.
Op filmsites als FilmFocus en Moviemeter roepen fans massaal op om een petitie te tekenen en A-Film te mailen met het verzoek de film niet op te delen.
Grindhouse is een eerbetoon van Pulp Fiction-regisseur Tarantino en Sin City-regisseur Rodriguez aan de gelijknamige Amerikaanse theaters, waar in de jaren zestig en zeventig obscure sciencefiction-, kungfu- en horrorfilms werden vertoond. Bezoekers konden een kaartje kopen voor twee filmproducties, die werden omlijst met trailers van producties die binnenkort gingen draaien.
Het bijna drie uur durende Grindhouse van Tarantino en Rodriguez bestaat uit twee aparte verhalen: de zombiefilm Planet Terror en de thriller Death Proof. Distributeur A-Film brengt deze zes weken na elkaar uit als aparte titels.
"Het opdelen van Grindhouse is hetzelfde als het uitbrengen van Titanic in twee delen", vindt scenarist Steven Friedman. "Eentje met alle gebeurtenissen voor de ijsberg, en een aparte tweede film over het zinken van het schip." Filmjournalist Edgar Schaake is het met hem eens. "In alle landen waar Grindhouse in tweeën wordt gesplitst, ontpoppen zich dit soort initiatieven."
Distributeur A-Film "heeft inderdaad gemerkt dat Grindhouse erg leeft", maar beroept zich op de regels die het bedrijf vanuit Amerika worden opgelegd. "Wij krijgen de film simpelweg in twee delen aangeleverd", legt directeur P. Hermeling uit. "Wij kunnen daar als Nederlandse distributeur niet veel tegen inbrengen."
In Amerika gaat Grindhouse begin april draaien. De Nederlandse premiere van Death Proof staat op 7 juni gepland. Het tweede deel, Planet Terror, is vanaf 19 juli in de Nederlandse bioscopen te zien.
Bron: ANP
ik noem dat altijd een puddinggunquote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een waterpistooltje altijd bij zich..
Je weet toch...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij niet nieuwsgierig dan
inco ziet er in RL anders uit dan hij in SL voordoet hoor
quote:army-spain : hello. I am called army-spain and I have been baneado of his serber by assassin of single my equipo.yo towards the commander
functions and it does not shoot ningun tiro.pero other players went to the prohibited base and they attacked to me and they revivieron of
continued form to obtain a medal or something they asi.pueden to see in my estadisticas that I am not a irrespetuoso player with ningun
servant or clan and except a killer request please baneo. retires his greetings
army-spain : excuse my translation ingles, because I am using the dictionary already that I do not dominate anything in absolute [#]ingles
volgens mij heeft ie een online vertaler gebruiktquote:Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik vermoed trouwens dat hij het slachtoffers is geworden van statspadders.. zijn eigen stats zijn ook gewoon normaal.
Dat heb ik hem ook nog gestuurd jaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef staticdata het volgende:
volgens mij heeft ie een online vertaler gebruikt
ik kreeg zo grote italaans bol mee met alles eropquote:
damn, jij mazzelpikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik kreeg zo grote italaans bol mee met alles eropzo'n ding kost wel 3euri ofzo
ik krijg er gewoon water in me tanden en smaakte naar meerquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn, jij mazzelpikhier krijg ik alleen maar kool te eten
![]()
wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
Niet eens op V&A gezet?
Je Italiaanse bol, had je toch mooi 3,- kunnen verdienenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef Silver_Shark het volgende:
wat?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je Italiaanse bol, had je toch mooi 3,- kunnen verdienen
Weet je wat dat kostquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Silver_Shark het volgende:
![]()
en ik uitgehongert raken?? kan hem nets zo goed naar afrika sturen
Those posts ar useless with out picsquote:
deze enorme ruimte, die achter me ook nog eens groot is, zit voor 70% vol met vrouwenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Those posts ar useless with out pics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |