Gisteraaf nog met chiel in een squadje gezeten en we hebben behoorlijk wat af gerevived.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:43 schreef staticdata het volgende:
@stefan, puritania is een goede speler, maar je k/d hangt vaak ook van je teamleden af he. en het was weer bedroevend met reviven
Die BoFt's weten wel wat teamwork is tegenover sommige Full BoF'fersquote:Op maandag 5 maart 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
gisteren ook wel een leuk squadje gehad met sumera en een paar Boft, lag ik tenminste niet zo hupeloos op de grond
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Linkje gestuurd, veel plezier maar het is niet 1 filmpje![]()
het zijn er honderden 24/7 * 20 kanalen ofzo
en ook gay uiteraard
en een beetje hard![]()
en ook echte liefde![]()
en ook nog wel wat ranzige![]()
Ik weet nu ook hoe het moet..quote:Op maandag 5 maart 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
hmmm dan heeft dat met je hash code te maken die is misschien per ongeluk verwijderd o.i.d. volgende keer als je weer in bf2 zit kunnen we hem weer koppelen. of je kan het zelf doen
naar de server gaan, dan bf2cc ook openen, klik met je rechtermuisknop op je eigen naam. en ga dan moet er iets staan als copy hash to admin ofzoiets.
gisteren ook wel een leuk squadje gehad met sumera en een paar Boft, lag ik tenminste niet zo hupeloos op de grond
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:20 schreef Viro het volgende:
![]()
Zo straks maar eens kijken waar ik chips vandaan kan toveren
De gozer die dit heeft gepost heeft vanochtend ingame mij aangesproken dat ie screens had van een paar padders. Dus heb ik hem toegevoegd aan me xfire lijstje en hem laten posten op bof forum.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
http://img413.imageshack.us/my.php?image=1statspadgj4.png
Mag ik even opmerken dat ik het vreemd vind dat er vier mensen op de server zijn die weten waar ze abuse kunnen melden maar dat alle vier de personen het niet is opgevallen dat er iemand tussen liep die 110kills maakt en 0 deaths en dat er aan de andere kant twee mensen zitten met 110 hulppunten zonder kills of deaths? Nog los van het feit dat we deze gasten al eens aangegeven hebben. Was er nergens aan admin te bekennen of wat?
wat mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:33 schreef Viro het volgende:
En ik werd aangesproken door dekkerd en bugs over de padders waarna ik ze had gebanned![]()
Idd ja valt mij nu pas opquote:Op maandag 5 maart 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Wel ironisch dat degene die altijd het hardst cheaters roept z'n mond dichthoudt als het echt gebeurt
Whehe... prutser..quote:Op maandag 5 maart 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Het hele proces erna is erg goed gegaan. De screenshots zijn erg duidelijk en ik heb ze zojuist aangegeven bij EA. Het gaat mij er meer om dat er vier man opzitten waarvan er twee al heel lang bij BoF betrokken zijn. Vind dat gewoon een beetje jammer.
Wel ironisch dat degene die altijd het hardst cheaters roept z'n mond dichthoudt als het echt gebeurt
-edit-
Zo te zien is het wel gebeurd maar is er nergens een melding van te vinden.
Ik zie alleen nergens staan dat ze gebanned zijn?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:37 schreef Viro het volgende:
Idd ja valt mij nu pas op![]()
@ dekkerd : dat je mij samen met bugswork aanspraken dat er padders op de server waren.
Server crash waardoor banlist is gecleared een weekje geleden ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie alleen nergens staan dat ze gebanned zijn?
Valt dat niet te back-uppen dan??quote:Op maandag 5 maart 2007 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Server crash waardoor banlist is gecleared een weekje geleden ofzo![]()
Btw nu je toch in bf2cc zit, kijk eens waarom ik ingame niks meer kan doen.
het is gelukt moet ik je zeggen : ik heb nog net 2 kicks ingame uitgevoerdquote:Op maandag 5 maart 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
Hash zit er wel in maar we hebben enige tijd terug een betere scheiding in admin rechten gemaakt waardoor er een kick/map change groep en een admin groep is gemaakt. Bij de kick/map groep is de Custom Rcon commands uitgeschakeld en die moet weer aan maar als ik dat probeer loopt m'n BF2CC vast
En je post nu pas??quote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
zit gewoon al weer 2 uur te werken![]()
wanneer dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd ja valt mij nu pas op![]()
@ dekkerd : dat je mij samen met bugswork aanspraken dat er padders op de server waren.
Ik had ff een vrije dagquote:Op maandag 5 maart 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
http://img413.imageshack.us/my.php?image=1statspadgj4.png
Mag ik even opmerken dat ik het vreemd vind dat er vier mensen op de server zijn die weten waar ze abuse kunnen melden maar dat alle vier de personen het niet is opgevallen dat er iemand tussen liep die 110kills maakt en 0 deaths en dat er aan de andere kant twee mensen zitten met 110 hulppunten zonder kills of deaths? Nog los van het feit dat we deze gasten al eens aangegeven hebben. Was er nergens aan admin te bekennen of wat?
Volgens mij is dit ook het plaatje van die keer!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had ff een vrije dagAls ik in BF2CC zat had ik het zowieso wel gezien... kreeg niemand een deja vu dan bij het zien van die namen? Je hebt ze al eens eerder aangegeven bij EA, kregen ze een statswhipe
![]()
goodmeurning
Nou ja dat er geen admin online is om 4 uur 's nachts lijkt me niet zo'n probleemquote:
HEY! ga es dood (figuurlijk)quote:Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag met een Ajax collega naar Ajax - SC Heerenveen geweest! Wat een geweldige dagAl die gefrustreerde Joden in het Stadion, tijdloos!
Wel van een andere ronde in ieder geval maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat het snel achter elkaar is gebeurd. Scherp! Ach maakt mij het uit zolang ze maar een stats wipe krijgenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:10 schreef -chiel- het volgende:
Volgens mij is dit ook het plaatje van die keer!
Haha ik hou van gefrustreerde Ajaciedenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:12 schreef sanni het volgende:
[..]
HEY! ga es dood (figuurlijk)![]()
Wij blijven de BESTENNNN van Noord-Holland
![]()
Zie het ja. Had ook al een mail. Viro heb je wat meer uitleg hierover? Z'n mail was in het Spaansquote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Watskeburt met die maffe spanjaard in de shoutbox @ clansite? Ik zie dat viro hem heeft gebanned, en nu flipt dat figuur in de shoutbox
Die hadden ze ook al gehad doordat jij ze aangegeven hadquote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel van een andere ronde in ieder geval maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat het snel achter elkaar is gebeurd. Scherp! Ach maakt mij het uit zolang ze maar een stats wipe krijgen
Betraptquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef -chiel- het volgende:
Die hadden ze ook al gehad doordat jij ze aangegeven hadmaar je stuurt gewoon steeds hetzelfde plaatje als ze weer de 10000 punten zijn gepasseerd
![]()
quote:Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen, zo schrijft de Britse krant News of the World. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden ''I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers '666' overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
hij heeft ook al niks te melden ..quote:Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik hou van gefrustreerde Ajacieden
We zullen haar muziek missen...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
als de rehab niet snel wat doet is ze binnenkort wel dood hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |