quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Shakira wannabe
http://www.youtube.com/watch?v=GNV7N5no97w
![]()
![]()
En als je problemen hebt met het streamen dan moet je maar sneller internet aanschaffen
Ducky!!! Doet Inco wel eens zn act met die gele vaatwas handschoenen?? Zeg maar een moeilijk te pakken krijgend konijn uit zn hol trekken??!! Was die altijd erg goed inquote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oh kinky is wel leuk, vraag ducky maar
quote:
Maar je handen/vingers jeuken op het toetsenbord..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef EvilDucky het volgende:
And then some!
Maar goed, my lips are sealed..
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Shakira wannabe
http://www.youtube.com/watch?v=GNV7N5no97w
![]()
![]()
En als je problemen hebt met het streamen dan moet je maar sneller internet aanschaffen
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ducky!!! Doet Inco wel eens zn act met die gele vaatwas handschoenen?? Zeg maar een moeilijk te pakken krijgend konijn uit zn hol trekken??!! Was die altijd erg goed in![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
WOW!!! Guns in Second Life? :p
ff downloaden!
dan kom ik helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Incolumis het volgende:
en ook nog koeien!
de learningcurve is hoger dan bij BF2quote:Op zondag 4 maart 2007 22:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik ga het ook spelen als ik thuis ben, is het moeilijk?
ik ga alleen maar een uzi kopen en op koeien jagenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de learningcurve is hoger dan bij BF2
dan en ik trinity, gaan we lekker kinky schieten en sexen de hele dagquote:Op zondag 4 maart 2007 23:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb er wel eens wat van gezien, je kan toch ook vliegen?
Dan moet ik ff een zonnebril en een lange zwarte jas hebben + veel guns!
Dan ben ik Neo![]()
Zoek ons maar op.. Wij werken jullie noobs wel in!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik ga het ook spelen als ik thuis ben, is het moeilijk?
ik heb wel een mooie roze bril voor je, en wat guns, kun je als een psycho Elton John "Nikita" na gaan spelenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb er wel eens wat van gezien, je kan toch ook vliegen?
Dan moet ik ff een zonnebril en een lange zwarte jas hebben + veel guns!
Dan ben ik Neo![]()
whehe ik zal eens iets gaan lezen, heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:03 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Zoek ons maar op.. Wij werken jullie noobs wel in!![]()
ik denk nu aan msn + smilie's ....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef Incolumis het volgende:
zie het niet als een spel, maar meer een chatprogramma met een grafische schil en heul veul mogelijkheden
ja ja ja jaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik denk nu aan msn + smilie's ....
maar kan je alles doen? en heeft dat invloed op elkaar? en kan je dan mensen toevoegen, net als mns? en ..en..
snap er echt niks van, ga morgen wel een maual zoeken, nu slapen
ok maar nog even dit, kan je ook karakters killen? ik sla jou inelkaar met een loden pijp en ga ducky ontvoeren, kom je dan in het ziekenhuis/onder de grond = einde SL en gaan andere mensen ducky dan zoeken???quote:
nee, je kunt wel iemand opsluiten thoughquote:Op zondag 4 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok maar nog even dit, kan je ook karakters killen? ik sla jou inelkaar met een loden pijp en ga ducky ontvoeren, kom je dan in het ziekenhuis/onder de grond = einde SL en gaan andere mensen ducky dan zoeken???
Je bent jaloers en wilt stiekem ook kinky met ducky gaan he..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok maar nog even dit, kan je ook karakters killen? ik sla jou inelkaar met een loden pijp en ga ducky ontvoeren, kom je dan in het ziekenhuis/onder de grond = einde SL en gaan andere mensen ducky dan zoeken???
owquote:Op zondag 4 maart 2007 23:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee, je kunt wel iemand opsluiten though
whehehequote:Op zondag 4 maart 2007 23:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent jaloers en wilt stiekem ook kinky met ducky gaan he..
GAAF!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik heb wel een mooie roze bril voor je, en wat guns, kun je als een psycho Elton John "Nikita" na gaan spelen
zoek maar op Eriuquote:Op zondag 4 maart 2007 23:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
GAAF!!
Waar hangen jullie meestal rond?
SL heeft ook patches
![]()
hehe ja 's avonds zijn de amerikanen wakker en dan lagt het als de pest, dan duurt het effe tot alles gerezzed isquote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Tering hey, dat second life lagged als de pest ofzo.. gaat niet echt soepel allemaal. En loop ik rond bots ik tegen een onzichtbare muur en verschijnen er inene allemaal gebouwen.
Echt simpel is het ook niet ofzo, wel humor.. kijk ik zo bij popular places en zie staan nude beach, teleport ik daarheen.. staat er meteen een grote macho met een stijve lul voor me neus!
He, gebeurt mij nu ook regelmatig!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Mr_Baus het volgende:
staat er meteen een grote macho met een stijve lul voor me neus!
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hehe ja 's avonds zijn de amerikanen wakker en dan lagt het als de pest, dan duurt het effe tot alles gerezzed is
youtubequote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat youtube daar ook last van heeft..
![]()
Speak for yourselfquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Welkom trouwens, zeiken doen we hier ook, maar serieus zijn we bij lange na niet![]()
Linkje gestuurd, veel plezier maar het is niet 1 filmpjequote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef ursel het volgende:
Ben jullie nog niet tegen gekomen op youtube...![]()
Of was dat het linkje die Chiel mij niet wil PM-en..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |