nee heb de link gewist, heb thuis nog 300 gig wat ik nog steeds moet kijkenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet!
chiel=nOOb
maar heb je de link of moet ik je hem sturen?
Plaatjes of films?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee heb de link gewist, heb thuis nog 300 gig wat ik nog steeds moet kijken
quote:
Vergevenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]Ik ben vanaf dinsdagavond maar heel weinig op FOK! geweest
's Avonds laat m'n
opgehaald van het vliegtuig en ze is een paar uurtjes geleden pas vertrokken, alles wat ik gepost heb in de tussentijd was dus in haast en heb ik op andere dingen niet gelet
films (totaal 400 gb), heb ooit >100k plaatjes gehad maar die heb ik allemaal gewist.quote:
Gelukkig, was al bijna bang dat je boos op me was maar dat kan natuurlijk niet. Ik heb je niet voor niet voor gedragen voor een lintjequote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef -chiel- het volgende:
VergevenIJsmuts zag het ook pas na 2 of 3 dagen
![]()
Zonde manquote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef RudyCarell het volgende:
Nee ik ga niet mee in Mei...
zag ze staan.... liever 8800...quote:
Zolang we maar van die kakkerlakken winnenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag met een Ajax collega naar Ajax - SC Heerenveen geweest! Wat een geweldige dagAl die gefrustreerde Joden in het Stadion, tijdloos!
Nooit kopen voor dat bedrag. Voor 280,- koop je een 8800GTS die een 7900GT SLI gewoon owned op de hoge resoluties.quote:
had ik al gemaild, rudy en ik splitten de kosten, maar ik wil ze wel spreken, slaat gewoon nergen op....quote:Op zondag 4 maart 2007 21:06 schreef FJD het volgende:
Rudy over die drie plekken. Bel ze anders even en zeg dat je de situatie heel lullig vind maar dat je zelf niet ziet hoe je aansprakelijk bent enzo maar goed blablabla (verzin zelf verhaal) en probeer die drie plaatsen er af te lullen als je aangeeft nog een keer te willen boeken.
Pest is dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Weet niet meer precies hoe het in elkaar stak maar Rudy wist iets niet meer te herinneren uit een telefoongesprek en daardoor wordt het lastig vast te stellen of er een overeenkomst was (iets wat sowieso lastig is als je niets op papier hebt staan). Dan kun je vasthoudend zijn en toch proberen je geld te krijgen maar je schiet er niets meer op en het is weinig rendabel. Dan blijven er twee opties over; dat is of je verlies nemen of een manier bedenken dat dat verlies draaglijker wordt. Als je dan probeert dat een beetje te lijmen door te zeggen van 'goh we zijn het er niet echt over eens maar als ik eens een nieuwe airsoft dag naast het BoF gedeelte ga proberen op te zetten en ik reserveer daarvoor nu alvast 25 plaatsen, kunnen we die drie dan niet vergeten?'. Dan kun je zomaar eens geluk hebben en houdt je dat geld mooi in je zakquote:Op zondag 4 maart 2007 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
had ik al gemaild, rudy en ik splitten de kosten, maar ik wil ze wel spreken, slaat gewoon nergen op....
daarom splitten we de kosten zowieso, wat er daarna nog gematst kan worden is mooi meegenomen, maar iig wel proberen lijkt me!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Weet niet meer precies hoe het in elkaar stak maar Rudy wist iets niet meer te herinneren uit een telefoongesprek en daardoor wordt het lastig vast te stellen of er een overeenkomst was (iets wat sowieso lastig is als je niets op papier hebt staan). Dan kun je vasthoudend zijn en toch proberen je geld te krijgen maar je schiet er niets meer op en het is weinig rendabel. Dan blijven er twee opties over; dat is of je verlies nemen of een manier bedenken dat dat verlies draaglijker wordt. Als je dan probeert dat een beetje te lijmen door te zeggen van 'goh we zijn het er niet echt over eens maar als ik eens een nieuwe airsoft dag naast het BoF gedeelte ga proberen op te zetten en ik reserveer daarvoor nu alvast 25 plaatsen, kunnen we die drie dan niet vergeten?'. Dan kun je zomaar eens geluk hebben en houdt je dat geld mooi in je zak
heb je mail nog niet, waarschijnlijk naar loi verstuurd, lees hem morgen dan wel...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom splitten we de kosten zowieso, wat er daarna nog gematst kan worden is mooi meegenomen, maar iig wel proberen lijkt me!
klopt, had gereplied... staat niet zoveel in hoor, of je ff je rekeningnr wil mailen en of we nog wat met die gasten kunnen regelen, tis natuurlijk onzin om ons voor de volle mep aan te slaan. 3x 25 euro klinkt al een stuk beter! (terwijl dat al waardeloos is...)quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heb je mail nog neit, waarschijnlijk naar loi verstuurd, lees hem morgen dan wel...
Daarom moet dit bij een volgende keer kostte wat het kost voorkomen worden! Het is gewoon zonde van het geld!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
klopt, had gereplied... staat niet zoveel in hoor, of je ff je rekeningnr wil mailen en of we nog wat met die gasten kunnen regelen, tis natuurlijk onzin om ons voor de volle mep aan te slaan. 3x 25 euro klinkt al een stuk beter! (terwijl dat al waardeloos is...)
Miscommunicaties kun je lastig voorkomen, daar zijn het miscommunicaties voorquote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef BattleLies het volgende:
Daarom moet dit bij een volgende keer kostte wat het kost voorkomen worden! Het is gewoon zonde van het geld!
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Miscommunicaties kun je lastig voorkomen, daar zijn het miscommunicaties voor
dat denk ik ook altijd als ik die ziequote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
Baus heeft een kloon..
Paint of fotosoep *hier* negers uit de hoed
viese spammerts zijn altijd welkomquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Laat ik me hier ook maar eens melden dan![]()
Na een tijdje met GoT te hebben meegespeeld ben ik dan toch iets regelmatiger Fok! gaan bezoeken en heb me ook aangemeld, die serieuze zeikerdjes werd ik een beetje zak (zie ook posthistory) Heb ondertussen al aardig wat puntjes bij elkaar gesprokkeld, maar ben dit schooljaar wat onregelmatiger gaan spelen, tot ik weer een opleving had een paar weken geleden, maar nu is het nogal druk met examens en toetsweken
; ik zal wel eens een keertje langskomen op de server!
![]()
Je hebt niet eens je veteran Air defense..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Na een tijdje met GoT te hebben meegespeeld ben ik dan toch iets regelmatiger Fok! gaan bezoeken en heb me ook aangemeld, die serieuze zeikerdjes werd ik een beetje zak (zie ook posthistory) Heb ondertussen al aardig wat puntjes bij elkaar gesprokkeld, maar ben dit schooljaar wat onregelmatiger gaan spelen, tot ik weer een opleving had een paar weken geleden, maar nu is het nogal druk met examens en toetsweken
![]()
Wees welkom, iedereen met een gezond verstand, verlaat die gotterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
Baus heeft een kloon..
Paint of fotosoep *hier* negers uit de hoed
Ik heb het niet zo op vliegen, mot je veels te lang wachten op en vliegtuigie en dan wordt je ook nog neergehaald door mensen die dag en nacht in zo'n ding zittenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt niet eens je veteran Air defense..
Desalniettemin toch welkom..
Hoop dat je van spammen houdt, want het tempo kan wel eens hoog liggen.. En dan krijg je alleen maar tvp op pag. 5 ofzo..
Die top-spammert-award kan me niet meer ontgaan. Ik ben drie dagen weg en we hebben moeite om een topic vol te krijgen. Ik ben terug en we rammen er in een avond alweer 2 pagina's doorheenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Desalniettemin toch welkom..
Hoop dat je van spammen houdt, want het tempo kan wel eens hoog liggen.. En dan krijg je alleen maar tvp op pag. 5 ofzo..
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vliegen, mot je veels te lang wachten op en vliegtuigie en dan wordt je ook nog neergehaald door mensen die dag en nacht in zo'n ding zitten, nee, mijn ding is raggen in steegjes met m'n shotgun
![]()
Wat hij zegt..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Air Defense is dus de stinger
of de Phalanx op de carrier.
Welkom trouwens, zeiken doen we hier ook, maar serieus zijn we bij lange na niet![]()
als wij in steegjes raggen trekken we wel eerst dit aan:quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vliegen, mot je veels te lang wachten op en vliegtuigie en dan wordt je ook nog neergehaald door mensen die dag en nacht in zo'n ding zitten, nee, mijn ding is raggen in steegjes met m'n shotgun
![]()
JAAA.. Komt u maar met de inzendingen..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ach, binnekort neem ik toch die van jou over
Is nu toch wel eens tijd voor wat anders
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als wij in steegjes raggen trekken we wel eerst dit aan:
[afbeelding]
In wat voor een richting moeten we zoeken, of maakt dat allemaal geen fluit uit?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
[..]
JAAA.. Komt u maar met de inzendingen..
Ik sta ondertussen alweer op 104, Puni geowned, dus tijd voor een feessie..![]()
Dit keer graag animated.. Wil er ook eens een beetje bijhoren![]()
ursel vind fruit in zn kont erg lekkerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef BugWorks het volgende:
[..]
In wat voor een richting moeten we zoeken, of maakt dat allemaal geen fluit uit?
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef BugWorks het volgende:
[..]
In wat voor een richting moeten we zoeken, of maakt dat allemaal geen fluit uit?
bananen? appels? peren? guave? tomaten? sinaasappel? mandarijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ursel vind fruit in zn kont erg lekker![]()
Een fluit dan he.. geen fruit..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ursel vind fruit in zn kont erg lekker![]()
oh kinky is wel leuk, vraag ducky maarquote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
toen je nog single was wou je nog wel eens kinky![]()
nu begin je echt burgerlijk te worden![]()
Dat is SL, we hebben het nu over FLquote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oh kinky is wel leuk, vraag ducky maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |