en heeft Syl dan nu 1 of ook 2 weken immuniteit??quote:Op zondag 4 maart 2007 18:09 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
die bolle heeft zelf 2x immuniteit, maar had er maar 1 te vergeven (deze aan syl dus)
Gelukkig maar.........quote:Op zondag 4 maart 2007 18:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, heeft zelf 2x immuniteit, maar mag 1x geven en dat heeft hij aan Syl gegeven.
1 stemronde. niks aantal wekenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
en heeft Syl dan nu 1 of ook 2 weken immuniteit??![]()
1xquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Jaap: Brian had mij 100 punten toegezegd,quote:Op zondag 4 maart 2007 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaapio zn punten al terug?
Dan verkoop je ze toch gewoon aan de slagerquote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef Kinga het volgende:
Arme paarden mocht Brian of Natasia winnen.... Die kunnen toch niet met die dieren omgaan, ik zie ze nooit daar...
Volgens mij mocht jaap maar 1 keer immuniteit geven.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.......Zou ik ook klaar krijgen.....quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
Shit, ik zit niet op te letten, ik heb al een nieuwe COS geopent, draai echt door hier met al die complottheorieen.
![]()
![]()
![]()
Dat risico loop je altijd, dus maakt dat volgens mij niet veel uit. Wel weet Eric dat als Huub eruit gaat, hij de volgende is of Syl.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef itsme het volgende:
Als ik het goed begrijp. en ik geef toe, begrijp Eric dus nu helemaal niet meer, is Eric bang dat als BAN hem gaat wantrouwen ze ook een stemronde tegen heem aanvragen?
Inderdaad. En die vieze bak zou ik er ook als eerste uitgooien.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze toch gewoon aan de slager
ai ai ai, tijd voor pillen brotha !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
Shit, ik zit niet op te letten, ik heb al een nieuwe COS geopent, draai echt door hier met al die complottheorieen.
![]()
![]()
![]()
Ja dat is waar. O lees je ook Gert? Klik eens op mijn linkie dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer lekker 8 uur per nacht slapen. Boeken lezen. Films kijken. Ik zou haast hopen.....![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap: Brian had mij 100 punten toegezegd,
die liggen op een geheime bewaarplek in de tuin,
Brian bewaard voor nog meer mensen de punten.
.
Paarden gaan gewoon weer terug naar de eigenaars als het programma is afgelopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze toch gewoon aan de slager
volgens mij wil eric gewoon amanda overhalen van BNA naar HES, resulterend in BN en HESAquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef itsme het volgende:
Als ik het goed begrijp. en ik geef toe, begrijp Eric dus nu helemaal niet meer, is Eric bang dat als BAN hem gaat wantrouwen ze ook een stemronde tegen heem aanvragen?
Ja maar dat las ik ergens in een streamverslag of op talpa. Dat hij dat had gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd, dus maakt dat volgens mij niet veel uit. Wel weet Eric dat als Huub eruit gaat, hij de volgende is of Syl.
Ehmmm sistaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad. En die vieze bak zou ik er ook als eerste uitgooien.
en dat dan met meerderheid van stemmen voor een ontslagronde tegen eric gestemd zouden worden? zou kunnen. huub zou ermee instemmen denk ik. liever eric op de schopstoel dan hijzelf. maar huub zou eric niet wegstemmen (verzwakt HES)quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat las ik ergens in een streamverslag of op talpa. Dat hij dat had gezegd.
Dat ze dan voor hem ook voor a.s donderdag een stemronde aan kunnen vragen en dat hij daar bang voor is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |