Brian wint en Natasia trouwt met Wilgo in DGK.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef the_undertaker het volgende:
Het is heel simpel.. De immuniteit is bedacht om het programma wat sneller te laten verlopen.
Middels een liveshow bepaald de kijken wie de winnaar wordt.. Natasia of Brian![]()
![]()
Volgens mij staat dit los van de stemming en wat teasen mag natuurlijk, goed voor de kijkcijfers. Wat dat betreft doet Eric het gewoon goed. Spanning opbouwen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom wil hij dan perse met amanda weg en chanteert hij zijn eigen groepje?
Nog geen erge ziektes toe wensen maar dat chanteren vind ik echt even walgelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat gesprek met sylvia buikpijn.... tyfus eric
Ieeeeeuuuwwww, wat een kuteindequote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian wint en Natasia trouwt met Wilgo in DGK.
Maar eric blijft baas over zijn eigen stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Huub er niet uit. Huub is populair (zelfs bij Natasia d'r kinderen). Maar het is natuurlijk goed voor de kijkcijfers om de spanning er een week lang in te houden. Wat gaat Eric doen ? Ik weet zeker dat Eric deze opdracht van achter meegekregen heeft.
Gisteren zei hij nog dat die dingen hem niet interesseerden... orders van de burenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef de_kolonel het volgende:
Hahaha die vetzak wil ook naar de premiere. Nu heeft Erik niet de kans om snolly e.v.t naar zich toe te trekken als back-up en zal hij uit onzekerheid Huub er niet uitstemmen.
Enkel dat hij Huub niet wegstemt een donderdag en dat hij in haar voordeel stemt met uitjes in de toekomst.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen bal meer van... wat heeft hij nou precies tegen sylvia gezegd dat zij erin meegaan?Want ik zie er op het moment voor Huub en Sylvia geen voordeel in....
Boh stel je voor................quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef the_undertaker het volgende:
Het is heel simpel.. De immuniteit is bedacht om het programma wat sneller te laten verlopen.
Script
Huub er donderdag uit
Daarna is Sylvia aan de beurt
Dan mag Jaap zijn biezen pakken
Hierna zullen de evt nieuwe bewoners weggestemd worden.
Uiteindelijk blijven over
Amanda en Eric versus Natasia en Brian
Eric eruit
Amanda eruit
Middels een liveshow bepaald de kijken wie de winnaar wordt.. Natasia of Brian![]()
![]()
ohhh, wat dom van zequote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Enkel dat hij Huub niet wegstemt een donderdag en dat hij in haar voordeel stemt met uitjes in de toekomst.
Een ander argument van Eric was dat door Amanda mee te nemen hij in zekere zin ook het vertrouwen van NB wint. Hij wil BAN donderdag gewoon een keiharde dreun verkopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen bal meer van... wat heeft hij nou precies tegen sylvia gezegd dat zij erin meegaan?Want ik zie er op het moment voor Huub en Sylvia geen voordeel in....
Dat zouden ze inderdaad in het script moeten zettenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef Frasier het volgende:
J.aap moet zijn vatsige rot smoel houden. Het enige wat die gast heeft gebracht is onrust in het verkeerde kamp. Nog 200 kilo erbij graag zodat hij helemaal dicht slipt en dood neer valt.
Ik snap er ook niets van maar vermoed dat bij beide het vertrouwen minder is in Eric.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat die dan wel weggehaald worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef Kinga het volgende:
Arme paarden mocht Brian of Natasia winnen.... Die kunnen toch niet met die dieren omgaan, ik zie ze nooit daar...
En dan hebben wij ons leven weer terugquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian wint en Natasia trouwt met Wilgo in DGK.
Vind ik dus niet. Iedereen weet hier en in dat huis hoe makkelijk dat kind te bespelen is. Het is heel tactisch om Amandel mee te nemen. Zo krijgt hij heel BAN in de waan dat hij donderdag Huub weg stemt . Dat doet hij niet en heeft zich duidelijk binnen HES daarover uitgesproken En heeft gelijk na de DEAL gezegd dat hij met Amandel erover zou gaan praten.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.
Zou gewoon Syl meenemen met dat uitje.
Die verdiend dat het meeste.
Die snollie is niet te vertrouwen.
Amanda is lief, punt uitquote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom wil hij dan perse met amanda weg en chanteert hij zijn eigen groepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |