Het was een security update, er was iets lek. Waarschijnlijk dus updates aan het framework, in plaats van de applicatie, en dan is een update nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er trouwens precies ge-update in Quicktime dat die een reboot nodig had?
alleen beretraagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
Echt? Ik vind het reuze meevallen na alle horrorverhalen over niet UB's.quote:
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijk
Maar office 2004 is toch een PPC only app?
Don't bitch mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
Kan ik het verdomme helpen dat ik geen IMAP heb bij mijn knaak en een bounty hosterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
CC nummer moet je toch invoeren en die heb je niet, dus dat gaat niet werken...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Aangezien het iPod topic niet meer zo recent is, stel ik hier een vraag.
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Moet via Click&Buy danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Ze kunnen het wel... Microsoft. Ze hebben gewoon een verleden geerfdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Jarno het volgende:
Als ik Entourage opstart, kan ik net tot 3 tellen. Als je van Windows afkomt en Outlook gewend bent, heet dat gewoon superverschrikkelijkbloedjesnel..
*Kuch*.. *kuch*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen
hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef sanni het volgende:
[..]
*Kuch*![]()
trouwens:
Mac's nu ook te koop bij De Wehkamp![]()
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]. maarja
wel weer extra apple gebruikers!
nee dat mag niet daarzo op de vloerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!![]()
Zoek je Droplets map(pen) en verwijder alles wat daar in staat. Heeft geen invloed op de werking van Photoshop etc. Zijn alleen maar scriptjes die in feite bepaalde dingen automatiseren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef Junkie het volgende:
Ik heb vroeger een paar Macjes gehad met Systeem 7, 8 en 9.En toen even een stap richting XP gemaakt voor de games en nu weer helemaal terug op OSX met een zwart MacBookje. Maar heb nu na een paar weken toch een paar vraagjes.
1.
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07103/jpg-openwith.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Er werd al in dit topic over geklaagd, maar er is hier geen oplossing voor? (behalve die bestanden weg gooien)
Hey...weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:15 schreef sanni het volgende:
Yo Arno...je bent duidelijk nog niet vertrouwd met het Mac OSX gebeuren he?![]()
Als je je dock bedoeld dan is het gewoon aanklikken en verplaatsen.
Bedoel je je menubar rechtsboven,dan is het APPLE-TOETS ingedrukt houden,click
met de muis en slepen maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |