Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef Jarno het volgende:
Even dat QuickSilver checken.
Heel veel Quicksilver tuts in movie vorm: http://theappleblog.com/category/screencasts/quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.
ik hou me warm aanbevolen voor een oplossing...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
Brings back memories.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Adelante het volgende:
Vanmorgen even naar de Apple store op Fifth Avenue geweest, damn wat een mooie winkel!
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.![]()
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?
Ik bedoelde dus op de core 2 duo omdat die er nog niet is voor de mini en dat misschien binnenkort komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.
Ook zo'n goed advies.
View -> Show Hidden Filesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.
The second coming...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Doomert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |