..mij ook ... en gelijk hééft ze. Haar wordt helemaal niks gegund door die parasieten.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat t hard spelen vanavond. lijkt me wel leuk als ze dat eens een keer doet
Dat wil ze wel...............maar kan ze het ook ?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat t hard spelen vanavond. lijkt me wel leuk als ze dat eens een keer doet
Hij wist na een uur haar naam niet eens meerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Juuud het volgende:
Brian was het meisje met de zwarte haren al vergeten.......
huub zal t/m donderdag naar eric's pijpen dansen. daarna is huub weer the manquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef robert2006 het volgende:
huub is toch bang dat eric hem laat vallen als zijn wensen niet worden ingewilligd, eric gaat de druk opvoeren
amandel is ook nog totaal niet losgeweekt van brian. die kan alles maken, delletje kruipt wel weer terug in bed met 'mquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Miraaa het volgende:
Sylvia ziet het echt goed..........Amanda gaat volgens haar iets teveel nog met Brian om.![]()
Dus is het nu de taak van Sylvia (als Huubs beste vriend) om Erics andere kant te testen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub zal t/m donderdag naar eric's pijpen dansen. daarna is huub weer the man
eh... ze moest toch oefenen voor de kookwedstrijd?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen Amanda: 'wanneer ga je weer eens koken?'.
Brian denkt dat hij de zaak onder controle heeft .. hij denkt dat hij iedereen heeft waar hij ze wil hebben. Wat een vuile seksist is deze ...dit ... deze ... griezel.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
Amanda : ik was nog slaperig maar heb jij mij vanmorgen op mijn rug gekust ?![]()
![]()
Brian : ja dat klopt maar er kwam geen respons![]()
Dat is allang geen vraag meer hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef robert2006 het volgende:
en de vraag is zal het zelfs tot sex komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |