..mij ook ... en gelijk hééft ze. Haar wordt helemaal niks gegund door die parasieten.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat t hard spelen vanavond. lijkt me wel leuk als ze dat eens een keer doet
Dat wil ze wel...............maar kan ze het ook ?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat t hard spelen vanavond. lijkt me wel leuk als ze dat eens een keer doet
Hij wist na een uur haar naam niet eens meerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Juuud het volgende:
Brian was het meisje met de zwarte haren al vergeten.......
huub zal t/m donderdag naar eric's pijpen dansen. daarna is huub weer the manquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef robert2006 het volgende:
huub is toch bang dat eric hem laat vallen als zijn wensen niet worden ingewilligd, eric gaat de druk opvoeren
amandel is ook nog totaal niet losgeweekt van brian. die kan alles maken, delletje kruipt wel weer terug in bed met 'mquote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Miraaa het volgende:
Sylvia ziet het echt goed..........Amanda gaat volgens haar iets teveel nog met Brian om.![]()
Dus is het nu de taak van Sylvia (als Huubs beste vriend) om Erics andere kant te testen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub zal t/m donderdag naar eric's pijpen dansen. daarna is huub weer the man
eh... ze moest toch oefenen voor de kookwedstrijd?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen Amanda: 'wanneer ga je weer eens koken?'.
Brian denkt dat hij de zaak onder controle heeft .. hij denkt dat hij iedereen heeft waar hij ze wil hebben. Wat een vuile seksist is deze ...dit ... deze ... griezel.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
Amanda : ik was nog slaperig maar heb jij mij vanmorgen op mijn rug gekust ?![]()
![]()
Brian : ja dat klopt maar er kwam geen respons![]()
Dat is allang geen vraag meer hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef robert2006 het volgende:
en de vraag is zal het zelfs tot sex komen
hij vertelt er dus voor het gemak maar niet even bij dattie zich ook heeft af lopen rukken naast haarquote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
Amanda : ik was nog slaperig maar heb jij mij vanmorgen op mijn rug gekust ?![]()
![]()
Brian : ja dat klopt maar er kwam geen respons![]()
en dan is Eric inderdaad volkomen afhankelijk van Huub en Sylviaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef robert2006 het volgende:
als eric amanda niet meeneemt zal zij haar steun intrekken naar eric toe, voor amanda is dat avonje echt belangrijk
eric maakt een grote denkfout als hij dat hoopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus is het nu de taak van Sylvia (als Huubs beste vriend) om Erics andere kant te testen.
(ik denk dat Sylvia zo redeneert)
Dus Sylvia gaat tegen Eric zeggen "Als je echt bij de SHE hoort, neem je mij mee"
Ik denk dat Eric inderdaad Amanda wil meenemen om van haar een backup te krijgen in de toekomst.
Amanda haalt de woorden 'gekust' en 'gekwakt' nog wel es door elkaarquote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
![]()
misschien doetie het in opdracht van 'achteren' om de spanning er in te houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef rooie3 het volgende:
Sylvia ziet het akllemaal weer heel goed.
Eric kan ook gewoon een eind maken aan die onzekerheid.
is nergens voor nodig.
hm .. ik draaf misschien wat door .... Ik heb gewoon zo'n gloeiende hekel aan die jongen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ze moest toch oefenen voor de kookwedstrijd?
Niet alles wat Brian zegt is slecht, lieverd
Over para gesproken, ik denk niet dat ze opdrachten krijgen van achteren.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien doetie het in opdracht van 'achteren' om de spanning er in te houden.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
Nu snap ik het niet meer
- Hebben B en A geneukt van morgen?
- Brian vroeg daarnet aan A of ze was klaargekomen?
- Nu doet Amanda alsof er niet geneukt is?
denk dan dat amanda en eric dat heel erg gaan vindenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat niemand naar de film gaat.
Rukken ? Ken weinig mannen die rukken met een glaasje water erbij om de boel nat te houdenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij vertelt er dus voor het gemak maar niet even bij dattie zich ook heeft af lopen rukken naast haar
Mwah, wees daar maar niet zeker van. Vaak genoeg dat ze naar de Febo gingen en dingen opeens een heel andere wending kregen. Ze moeten ook nog tv maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:27 schreef maril het volgende:
[..]
Over para gesproken, ik denk niet dat ze opdrachten krijgen van achteren.
Ik ook had het niet voor mogelijk gehouden, maar ik kan echt zijn bloed wel drinkenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hm .. ik draaf misschien wat door .... Ik heb gewoon zo'n gloeiende hekel aan die jongen.
... óf ze hebben geneukt was de eerste ronde twijfelachtig. Amanda lag er voor dood bij - (gedrogeerd volgens sommigen). Toen ze eenmaal bij kennis was bewogen er weer dekens, maar toen werd er volgens mij niet geneukt ..... affijn, ik weet het ook niet hoor ... ben dat gedraai om elkaar heen spuugzat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
Nu snap ik het niet meer
- Hebben B en A geneukt van morgen?
we hebben het hier wel over Brian he, lunatic eerste klas, dan weet je het nooitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Rukken ? Ken weinig mannen die rukken met een glaasje water erbij om de boel nat te houden![]()
oh men ... ik heb zo'n teringhekel aan die gozer !!! ... die zalvende glijerige stem als hij iets aan het 'bewerkstelligen' is alleen al .... en dat ..eeeeeh.... van hem als hij meent iets belangrijks te moeten zeggen. Nee, ik vind niets leuks aan hem en ik ben blij dat mijn dochter niks van types als hij moet hebben. Je kind zal er maar mee thuiskomen ....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ook had het niet voor mogelijk gehouden, maar ik kan echt zijn bloed wel drinken![]()
Sterker nog het zal je kind maar zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh men ... ik heb zo'n teringhekel aan die gozer !!! ... die zalvende glijerige stem als hij iets aan het 'bewerkstelligen' is alleen al .... en dat ..eeeeeh.... van hem als hij meent iets belangrijks te moeten zeggen. Nee, ik vind niets leuks aan hem en ik ben blij dat mijn dochter niks van types als hij moet hebben. Je kind zal er maar mee thuiskomen ....
Vroeg ik me vanmorgen ook steeds af wie wat waar is haar moeder..........maar dat had ik ook bij de ouders van Nena die moeder vond ik ook onbegrijpelijk reageren op haar aktiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |