Dat komt ook omdat Syl het niet daartoe dwingt. Zij brengt het zo dat hij dat niet hoeft te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Charmian het volgende:
Hij spreekt nog steeds niet specifiek uit dat hij donderdag Huub er niet uit gaat stemmen.
Zal het na donderdag wel weer rustig worden in de COS.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef schatje het volgende:
Nee, Eric is echt wel van plan om Huub weg te stemmen.
Snap ik ook niet. Het is toch al duidelijk dat hij veel meer optrekt met Sylvia en Huub. Die opmerking heeft Brian ook al een keer gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Clank het volgende:
Ik snap ook niet waarom Erik het zonodig tegenover groep BAN wil volhouden dat hij Huub eruit gaat stemmen. Truukje Nena hebben we toch al gehad?
Hij verwacht dat hij dan back-up zal hebben van Amanda. Daarom wil hij ook per sé met Amanda naar de film.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef de_kolonel het volgende:
Dan hangt die pisnicht zelf ook. Nee hoor, Huubie blijft..........
Wat is dat nu weer voor een bespottelijke opmerking?quote:Ik vraag me af waar zo'n dikkerd al dat geld vandaan haalt....
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Scanman volg je dit gesprek??
Erik wil sylvia tijdens de stemming laten zien dat hij te vertrouwen is.....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij verwacht dat hij dan back-up zal hebben van Amanda. Daarom wil hij ook per sé met Amanda naar de film.
... dat 'zo'n' dikkerd begreep ik ook niet zo.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef sellh het volgende:
[..]
Verbaast het je dat dikkerds niet minder hoeven te zijn dan "normale" mensen?
Psies, die dekking van Amanda is pas belangrijk als Huub er niet meer is. Zolang Huub er is, heeft hij helemaal geen back-up nodig van Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Eric's redenering slaat nergens op en is erg doorzichtig. Waarom zou hij zich zo druk maken over Amanda als hij dekking heeft van Sylvia en Huub.
Hij is duidelijk bezig zich alvast in te dekken voor ná donderdag, als hij Huub eruit heeft geknikkerd.
Nou. . .wat als er nu ook een stemronde voor hem wordt aangevraagd en Syl niet mag stemmen, dan is hij afhankelijk van Huub en dat wil hij ook niet zijn. Dan is het altijd handg als hij Amanda ook nog achter zich heeft staan.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Eric's redenering slaat nergens op en is erg doorzichtig. Waarom zou hij zich zo druk maken over Amanda als hij dekking heeft van Sylvia en Huub.
Hij is duidelijk bezig zich alvast in te dekken voor ná donderdag, als hij Huub eruit heeft geknikkerd.
Ja duidelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef schatje het volgende:
Wat een slap gewauwel Eric, Amanda als back-up, dat is wat je wil.
precies mijn idee ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
yep. hij geeft nu (onbewust) ook signalen dat ie 'm houdt. in z'n redenatiesquote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef awesomedude het volgende:
hij houdt huub
En Erik zegt dus net wat ik net zei.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .wat als er nu ook een stemronde voor hem wordt aangevraagd en Syl niet mag stemmen, dan is hij afhankelijk van Huub en dat wil hij ook niet zijn. Dan is het altijd handg als hij Amanda ook nog achter zich heeft staan.
Hij zegt net dat ie stom bezig is als hij Huub eruit stemt.
te laatquote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet niemand een ontslagronde aanvragen voor Eric? Voor de zekerheid....
Vind ik wel meevallen. Hij probeert zich in te dekken.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef robert2006 het volgende:
eric is erg vaag nu
Nee, ze weten dat er maar één ontslagronde zal zijn. En dat is sowieso Huub, omdat Natasia, Brian, Amanda en Eric met meerderheid van stemmen die persoon moeten aanwijzen uit alle bewoners die voor ontslag zijn aangevraagd (op dit moment Natasia en Huub).quote:Op zondag 4 maart 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .wat als er nu ook een stemronde voor hem wordt aangevraagd en Syl niet mag stemmen, dan is hij afhankelijk van Huub en dat wil hij ook niet zijn. Dan is het altijd handg als hij Amanda ook nog achter zich heeft staan.
Hij zegt net dat ie stom bezig is als hij Huub eruit stemt.
Eric is de enige die probeert zich bij beide groepen in te dekken, gaat hem nog lukken ook ldenk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij probeert zich in te dekken.
Maar daarom kan hij nog wel bang zijn dat ze liever hem eruit willen hebben. Hij is gewoon onzeker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat er maar één ontslagronde zal zijn. En dat is sowieso Huub, omdat Natasia, Brian, Amanda en Eric met meerderheid van stemmen die persoon moeten aanwijzen uit alle bewoners die voor ontslag zijn aangevraagd (op dit moment Natasia en Huub).
Denk het niet, ik denk eerder dat hij bij beide groepen dan vertrouwen verliest.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eric is de enige die probeert zich bij beide groepen in te dekken, gaat hem nog lukken ook ldenk ik![]()
Ik snap Eric ook wel, daarbij vindt hij het gewoon gezellig met Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef de_kolonel het volgende:
Eric's redenatie kan ik opzich ook wel volgen: door Huub er niet uit te stemmen wint hij de sympathie van zowel Huub als Sylvia en heeft hij een zeer stevige positie in het spel. Amanda lult hij wel om door haar mee te nemen naar die premiere...
Syl en Erik zeggen net dat Amanda dat ook doet en daar houdt syl niet van.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eric is de enige die probeert zich bij beide groepen in te dekken, gaat hem nog lukken ook ldenk ik![]()
Ja precies, Brian heeft haar helemaal in zijn macht, en vergeet Natasia ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef vzzzzzbx het volgende:
eric schat de kans om amanda naar HES toe te trekken te hoog in. syl heeft gelijk, die blijft bij brian (=neukmaatje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |