Daar zit ik ook op te wachten!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil dat gesprek tussen eric en Huub niet missen hoor.
Ach, zijn moeder Netty is al net zo verschrikkelijk huichelachtig en achterbaks als haar lieve zoontje. Zo erg dat ik wat dat betreft toch wel mijn twijfels begin te krijgen over de evolutietheorie. Dat dit soort volk heeft weten te overleven tot in de 21e eeuw belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:
Ik gok op het eerstequote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef happyme28 het volgende:
Vaag. Nu komt Jaap bij Sylvia. Vraag hij weer (net als gister aan Huub): 'Hoe heet het paard?'
Zal ie nou zo dom zijn en niets kunnen onthouden of speelt hij toch een spelletje of weet hij gewoon niets beters te vragen?
Jaap is gewoon een goeie vervanger van Bartje. Bart was de man van de term 'fat sick'.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef happyme28 het volgende:
Vaag. Nu komt Jaap bij Sylvia. Vraag hij weer (net als gister aan Huub): 'Hoe heet het paard?'
Zal ie nou zo dom zijn en niets kunnen onthouden of speelt hij toch een spelletje of weet hij gewoon niets beters te vragen?
ik denk t 3e. hij heeft gister gehoord dat hij zich meer et de andereen meot bemoeien en sociaal gestoord als hij is weet hij niets betersquote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef happyme28 het volgende:
Maar die hebben dan ook de beste opvoeding genoten die er is, het zijn tenslotte kindjes van Godquote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb zo'n pesthekel aan de manieren waarop BAN het 'spelletje' spelen, het zegt eigenlijk meer over hun karakters dan over het spel. Huub heeft ook streken maar het sympathieke aan hem vind ik dat hij tenminste zegt dat alles wat hij daar doet volkomen indruist tegen zijn opvoeding. Dat heb ik dat zooitje kolerelijers van BAN nog niet horen zeggen.
oh ja .. da's waar ook. 'Wij zijn zo goed, wij zijn echt kindjes van God'.... hoe krijgt die dwaas het haar mond uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar die hebben dan ook de beste opvoeding genoten die er is, het zijn tenslotte kindjes van God![]()
Tunnelvisie, onvermogen tot zelfreflectie. Symptomen van gebrek aan enige vorm van bruikbare intelligentie.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh ja .. da's waar ook. 'Wij zijn zo goed, wij zijn echt kindjes van God'.... hoe krijgt die dwaas het haar mond uit.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef F04 het volgende:
Heeft die Brian vanochtend nou weer met Amanda gesekst?
Ja hoor .... alsof er niets aan de hand is. Ze lopen elkaar trouwens wel een beetje te katten de hele tijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef F04 het volgende:
Heeft die Brian vanochtend nou weer met Amanda gesekst?
Dat heet voorspel bij die 2quote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja hoor .... alsof er niets aan de hand is. Ze lopen elkaar trouwens wel een beetje te katten de hele tijd.
Hij wil vast het antwoord van Huub even checkenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef happyme28 het volgende:
dank je pietjepuk .... dat maakt het weer duidelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tunnelvisie, onvermogen tot zelfreflectie. Symptomen van gebrek aan enige vorm van bruikbare intelligentie.
21 uurquote:Op zondag 4 maart 2007 16:56 schreef de_kolonel het volgende:
Hoe laat mag Huub weer drinken?
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Máár het leuke is wel weer dat Natasia volkomen voor gek zit met haar rare hoge voorhoofd. Fout haar dit keer... dank je Patries !
Dat komt ook omdat Syl het niet daartoe dwingt. Zij brengt het zo dat hij dat niet hoeft te zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Charmian het volgende:
Hij spreekt nog steeds niet specifiek uit dat hij donderdag Huub er niet uit gaat stemmen.
Zal het na donderdag wel weer rustig worden in de COS.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef schatje het volgende:
Nee, Eric is echt wel van plan om Huub weg te stemmen.
Snap ik ook niet. Het is toch al duidelijk dat hij veel meer optrekt met Sylvia en Huub. Die opmerking heeft Brian ook al een keer gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Clank het volgende:
Ik snap ook niet waarom Erik het zonodig tegenover groep BAN wil volhouden dat hij Huub eruit gaat stemmen. Truukje Nena hebben we toch al gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |