vaag..quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Brainles vraagt nu of ze is gekomen
en ze zegt ja dat zie je toch wel.
Brainles zegt volgens mij zou jij veel meer kunnen laten zien. Ze zegt ja maar ik hou me in.
Don't they all, en dan nog al die camera's om haar heen. Mocht Amanda zich hierover heen kunnen zetten kan ze na DGK zo aan de slag bij Kim Holland.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt volgens mij zou jij veel meer kunnen laten zien. Ze zegt ja maar ik hou me in.
Tja wie zou dat nou zijn. De persoon die gsiteren nog zei dat ze nooit meer wat met hem zou doen Dus Amandaquote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef droomkoningin het volgende:
ik snap echt niet wat ze in die brian ziet....
als een kerel met zulke praatjes bij mij aan komt zetten, dan ren ik keihard weg of lach m uit
t kwijl druipt er gewoon vanaf... wat een geslijm...
ze heeft waarschijnlijk net zo'n uitgeflabberde doos als kim zelfquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Don't they all, en dan nog al die camera's om haar heen. Mocht Amanda zich hierover heen kunnen zetten kan ze na DGK zo aan de slag bij Kim Holland.
Het is gewoon een hele domme,goedkope,ordinaire del.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef droomkoningin het volgende:
ik snap echt niet wat ze in die brian ziet....
als een kerel met zulke praatjes bij mij aan komt zetten, dan ren ik keihard weg of lach m uit
t kwijl druipt er gewoon vanaf... wat een geslijm...
Jaap!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Juuud het volgende:
Brian wil alles neuken wat tieten heeft..
zo iemand die alleen zo een easy target kan krijgen wsquote:Op zondag 4 maart 2007 16:05 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
precies. ik snap ook niet wie op zo'n hoerig, dom sletje valt
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
.. alsof Brian volle zalen trekt! ... ik vnd het maar een zielige vertoning wat hij tot nu toe 'heeft laten zien'.... stelt geen reet voor.quote:
Eric zou het navragen, geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Miraaa het volgende:
Weet de rest eigenlijk al dat amanda en Brian weer hebben liggen bonken ?![]()
Aan Nastasi vertelde ze dat ze hebben geknuffeldquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Miraaa het volgende:
Weet de rest eigenlijk al dat amanda en Brian weer hebben liggen bonken ?![]()
Ericquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef maril het volgende:
Amanda en Huub zien zichzelf al naar de film gaan.
Ik geloof er niks van, Sylvia is zoo boring en nietszeggendquote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat t hard spelen vanavond. lijkt me wel leuk als ze dat eens een keer doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |