Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die Brian is écht paranoia .... hij staat te zwammen tegen Natasia in het kantoor, kijkt steeds achterom, doet het raam potdicht. 'T is echt een patient!!!
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef Charmian het volgende:
Heeft ze nu tegen Natasia gezegd dat ze alleenmaar geknuffeld hebben?
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx ik wil die twee niet meer horen en niet meer zien.![]()
bezigheidstherapie idd. daar is t kansrijk voor.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mags opgezet in de afgelopen 12 jaar met minder resources dan hun ter beschikking hebben. Als ze een echt goed plan op papier zetten kunnen ze heus wel hulp "inhuren" (krijgen) van DGK_REDAKTIE. In het kantoor kunnen ze ook een extra bureau-tje zetten met een speciale computer en software om het magazine te designen.
Het enige wat HES hoeft te doen is foto's maken en artikelen schrijven. En met wat creativiteit kunnen ze de "sterren" van andere TIEN-programma's benaderen voor interviews.
Uiteraard zal het geen concurrentie voor de ECHTE glossies worden, das duidelijk. Maar stel dat ze 10.000 mensen kunnen bereiken? Dat is uiteraard niet veel, maar genoeg om de kosten eruit te halen. Dus het hele idee kansloos te noemen gaat mij wat te ver... Bovendien denk ik dat het voornamelijk bezigheids-therapie is...
Ja, dat vraag ik me ook af. Camera meteen weg, geen geluid meer...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef My_ het volgende:
Wie kwam daar nou binnen?!
Nena had zo'n 'kostschool-achtige' outfit en dat stond haar schattig. Eigenlijk staat alles haar wel schattig. Amanda is óf een del óf een erge del in praktisch alles wat ze aantrekt.quote:
de gouden kooi personeel a.k.a. de burenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Camera meteen weg, geen geluid meer...
Dan lag ze echt nog in coma vanochtend of de pielemuis van die rat is zoklein dat ze niets gevoeld heeft. En het ratje zal het natuurlijk ook niet ontkennen dat ze (of hij alleen) nog iets anders gedaan heeft.quote:
Leek dat Natasia diegene wel goed kende....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:55 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
de gouden kooi personeel a.k.a. de buren
ze kennen elkaar allemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Juuud het volgende:
[..]
Leek dat Natasia diegene wel goed kende....
Stond ook zo'n groot groen hek omheen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan lag ze echt nog in coma vanochtend of de pielemuis van die rat is zoklein dat ze niets gevoeld heeft. En het ratje zal het natuurlijk ook niet ontkennen dat ze (of hij alleen) nog iets anders gedaan heeft.
Waarom stond de fontein trouwens aan, verwachten ze iemand of was dat vanwege die voorbijgangers?
brian zei wel "laren in da house".... dus misschien niet de buren maar familie?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Juuud het volgende:
[..]
Groen hek is er altijd al geweest, staat de beveiliging volgnes mij.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef agter het volgende:
[..]
Stond ook zo'n groot groen hek omheen.
Had ik nog niet eerder gezien.
Is dat er altijd?
ik denk het wel. niet eerder in beeld geweest inderdaad. maar ik ging er al vanuit dat het "gouden kooi" hek met de letters niet het echte hek is naar de buitenwereldquote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef agter het volgende:
[..]
Stond ook zo'n groot groen hek omheen.
Had ik nog niet eerder gezien.
Is dat er altijd?
Zal Ton wel geweest zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Juuud het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |