Ze krijgen nog gelijk ook. Wat zullen ze genietenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Charmian het volgende:
BAN is er toch wel 100% zeker van dat Huub er donderdag uitgaat.
Die is nog met zijn ontbijt bezigquote:Op zondag 4 maart 2007 17:19 schreef gomi het volgende:
wel weer tekenend btw, sylvia,eric en huub aan t overleggen.
verderop natasia, amanda en brian aan t overleggen. En waar is jaap?
Ja precies!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sylvia moet altijd alles maar aan anderen gunnen ... ze heeft groot gelijk om op haar strepen te blijven staan.
Hij gaf net zelf aan bang te zijn dat ie de volgende keer de lul zou zijn, dus hij is wél onzeker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat Brian en Natasia per sé Huub eruit willen hebben. Dat zijn al 2 van de 4 personen die met meerderheid van stemmen die beslissing moeten nemen. Er zal dus nooit met meerderheid van stemmen voor Eric worden gekozen, als de kans om Huub weg te stemmen daar ook is.
ik vind het erg korte termijn visie. donderdag is belangrijkerquote:Op zondag 4 maart 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sylvia moet altijd alles maar aan anderen gunnen ... ze heeft groot gelijk om op haar strepen te blijven staan.
En wat zal het lekker rustig worden dan, op het forum.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze krijgen nog gelijk ook. Wat zullen ze genieten.
ratten bestaan ook nog steeds dus.......quote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, zijn moeder Netty is al net zo verschrikkelijk huichelachtig en achterbaks als haar lieve zoontje. Zo erg dat ik wat dat betreft toch wel mijn twijfels begin te krijgen over de evolutietheorie. Dat dit soort volk heeft weten te overleven tot in de 21e eeuw belooft weinig goeds voor de toekomst.
Waarom? Omdat hij anders Huub eruit stemt? Nou dan is hij dus helemaal niet te vertrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Syl moet die homo gewoon nu zijn zin geven. Er zit niks anders op.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef vzzzzzbx het volgende:
syl heeft wel weer een punt dat het uitje los staat van de betrouwbaarheid binnen het pact. daarover zou je niet moeten chanteren. dan maak je je onbetrouwbaar
maar hoezo kan Sylvia dan niet met Eric mee dan? Je denkt toch niet écht dat Amanda overstag gaat van een avondje uit met Eric? Die heeft geen bord voor haar kop maar zit in beton gegoten.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vind het erg korte termijn visie. donderdag is belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |