Ik heb Waterman geen redding zien makenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Na de wissels van Stam en Perez lijkt me wel ja. Huntelaar is 3e man op de lijst.
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
Oh? Noem es 1?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
Knap vanuit de Galgenwaard.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd.
Ja sorry hoor, ik vond het niet erg goed. De 1e helft was, in vergelijking met de 2e helft, nog wel redelijk maar erg goed is wel erg positief geformuleerd van je. Daarbij moet ik wel zeggen dat heerenveen goed stond de gehele wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Erg goed, een paar prima kansen na prachtige combinaties. Jij laat je mening teveel regeren door de 2e helft, die inderdaad zo dramatisch was als het maar zijn kan. Maar de 1e helft was gewoon erg goed, met veel 100% kansen.
Een seizoen onder Olsen zijn we fluitend kampioen geworden, sinds Koeman de draad van Adriaanse oppikte werd dat ook een prima seizoen. Als het stadion de oorzaak zou zijn, dan zouden die seizoenen dus nooit gebeurd zijn.quote:
Welke seizoenen? Ja 1997-1998. Misschien 2002-2003.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2003-2004, alles gewonnen thuis, alleen RBC 1-1
Ik ook van jouquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij begon over Waterman, dat bracht me in verwarring lul
tja, ze proberen ook alles op te blazen in de media.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Hoe lang duurt zoiets om te herstellen?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Niet alleen die vraag is tenenkrommend, die hele man moet gewoon overreden worden wanneer 'ie het stadion uit loopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Oei, die zijn jullie wel even kwijt dan...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar tot een jaar, afhankelijk van de complicaties.
8 maanden eruit?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef toma het volgende:
Ten Cate: "Leonardo heeft waarschijnlijk zijn kruisband afgescheurd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |