hier welquote:Op zondag 4 maart 2007 14:25 schreef Jajong het volgende:
Werkt dat Planet Voetbal nu wel normaal? Ga niet weer 4 euro dokken om zo'n haperende paupermatch te kijken.
Moet er maar weer aan geloven danquote:
= schorsing tegen Twente.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:32 schreef Black-Death het volgende:
Maar is een middenveld met Sneijder, Perez en Emanuelson (en Gabri) niet te aanvallend?Gabri zal wel weer een kaartje meepakken
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Jajong het volgende:
Jahoor, trieste planet stream kapt er weer half mee. Had ook beter kunnen weten.
Hij liet Nilsson lopen..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij zag ik een enorme blunder van Stam bij het doelpunt
Doet het (zoals altijd) perfect bij mijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Jajong het volgende:
Jahoor, trieste planet stream kapt er weer half mee. Had ook beter kunnen weten.
Officieel nog niet, maar hij heeft al afscheid genomen van de spelersgroepquote:Op zondag 4 maart 2007 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die Rosales nou verkocht of?
Door de sfeer in het stadion lijkt het voetbal slechter dan het eigenlijk is..quote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het publiek, wat de hele wedstrijd geen kut heeft gezongen, begint nu te fluiten. Hopelijk krijgt iedereen die de vingers naar de lippen deed komen per direct een hartstilstand krijgt. Grafpubliek.
Amenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het publiek, wat de hele wedstrijd geen kut heeft gezongen, begint nu te fluiten. Hopelijk krijgt iedereen die de vingers naar de lippen deed komen per direct een hartstilstand. Grafpubliek.
vrije verkoopquote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef StarGazer het volgende:
Dramapubliek, dramastadion, dramainstelling van de spelers.
Ziekquote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie dan niet zelf naar het stadion gegaan om het goede voorbeeld te geven en de ploeg aan te moedigen?
Stam staat volgens mij al het hele seizoen op scherpquote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef Black-Death het volgende:
Positieve van het verhaal is inderdaad de paar goed uitgespeelde kansen, nu moeten ze er alleen nog in. Ook goed dat ze nog geen geel hebben, vooral voor Gabri ben ik bang dat ie alsnog geschorst wordt tegen Twente. Staan er eigenlijk nog meer spelers op scherp?
Was te laat voor kaarten voor een fatsoenlijke prijs. Volgende keer weer beter, zeikstraal.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie dan niet zelf naar het stadion gegaan om het goede voorbeeld te geven en de ploeg aan te moedigen?
Ben je er weer?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Ongeregeldheden met aanhang FC Utrecht in Frankrijk
Uitgegeven: 4 maart 2007 11:46
SEDAN - Supporters van FC Utrecht zijn zaterdag in Frankrijk slaags geraakt met de aanhang van Paris Saint Germain. De Utrechtse aanhang wilde in de wedstrijd steun betuigen aan tegenstander Sedan. Dat is de oude club van David di Tommaso, de Franse voetballer van FC Utrecht die in november 2005 overleed.
De aanhang van Utrecht betrad voor aanvang van het duel het deel van de tribune dat voor de fans van Paris Saint Germain was gereserveerd. Een aantal supporters van Utrecht werd aangehouden.
Waarom moet dat uitschot in het Ajax topicquote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef gday het volgende:
WTF, waar zijn onze Utrechtse vrienden nu weer mee bezig.
[..]
Hehe, vond het wel een grappig berichtje.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom moet dat uitschot in het Ajax topic![]()
weer van coach veranderen, weer opnieuw beginnen? weer een kut seizoen?quote:
Nee, hij moet eerst assistent worden en het jaar daarna Henk opvolgenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
weer van coach veranderen, weer opnieuw beginnen? weer een kut seizoen?
Yup, we gaan verliezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:55 schreef gday het volgende:
Tweede helft is kut, begrijp ik?
Ach ja, ik heb onderhand zoiets van: als we er maar weer staan in de play-offs.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Ach, dan kan Henk tenminste geen achterlijke wissels meer doen, zoals vandaag.
Tsja, ik vind het treurig voor Leonardo hoor, handig om hem erbij te hebben. Maar ik zou het erger vinden als het Babel of Sneijder had geweest.quote:
Zo denk ik dus ook, normaal ben ik onwijs kwaad na zoiets, maar eigelijk had ik die 0-2 ook wel gegund voor heereveen.. misschien dat ze dan is wakker worden!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Het erge is dat ik er nog niet eens kwaad om kan worden. Ze spelen zo slecht en dramatisch dat ze het nog niet eens verdienen. Het is voor de zoveelste keer een tussenjaar, voor de zoveelste keer een slecht seizoen en voor de zoveelste keer hopen op volgend seizoen.
Ik weet niet wat er moet gebeuren om het te veranderen, een definitieve schoonmaak en helemaal opnieuw beginnen? Ik weet het niet.
Van Geel gaat Ajax weer groot maken, ik ben daar redelijk hard van overtuigd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Het erge is dat ik er nog niet eens kwaad om kan worden. Ze spelen zo slecht en dramatisch dat ze het nog niet eens verdienen. Het is voor de zoveelste keer een tussenjaar, voor de zoveelste keer een slecht seizoen en voor de zoveelste keer hopen op volgend seizoen.
Ik weet niet wat er moet gebeuren om het te veranderen, een definitieve schoonmaak en helemaal opnieuw beginnen? Ik weet het niet.
Wat een Ronald Koeman mentaliteitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook, normaal ben ik onwijs kwaad na zoiets, maar eigelijk had ik die 0-2 ook wel gegund voor heereveen.. misschien dat ze dan is wakker worden!![]()
Ik zie 'tquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van Geel gaat Ajax weer groot maken, ik ben daar redelijk hard van overtuigd.
Grygera ook wel voldoende!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef koningdavid het volgende:
Het is helemaal niks.![]()
Huntelaar, De Mul, Ogararu, Perez, Sneijder, Babel... allemaal matig.
De enige met een voldoende is Gabri.
Takkezooi![]()
Had meteen al gemoetenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Grygera ook wel voldoende!
Maar wat een puinhoop zeg.. stelletje verwaande kleuters zijn het!
Daarbij komto ok nog eens dat er 0,000 progressie in zit..! Het gaat alleen maar slechter met Ajax! Kunnen we HTC niet ruilen voor Frenkie?
Het zal vast aan het stadion liggen jaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef StarGazer het volgende:
Ik geloof er niet meer in. Ben al zoveel jaren teleurgesteld.
Allemaal 1 pot nat sinds die hele KUTARENA!
Welke idioot heeft dat stadion laten bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |