abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46984676
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef conleche het volgende:
Wat is het ziekenhuisdieet?
Het 5 dagen dieet, ook wel ziekenhuisdieet genoemd.

Iedere ochtend:

1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
koffie of thee zonder suiker of melk

Maandagmiddag:

1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen

Maandagavond:

2 tomaten
2 eieren
1 beker yoghurt, halfvol of vol
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout

Dinsdagmiddag:

1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol

Dindsdagavond:

1 tomaat
1 beker yoghurt, halvol of vol
1 bief tartaar eventueel gegrild
Woensdagmiddag:

1 ei
2 bekers yoghurt, halfvol of vol

Woensdagavond:

125 gram biefstuk gegrild
1 beker yoghurt, halfvol of vol
1 beschuit pf geroosterde boterham
Donderdagmiddag:

125 gram kwark
1 tomaat
1 zure augurk

Donderdagavond:

1 appel
2 tomaten
1 bief tartaar eventueel gegrild

Vrijdagmiddag:

200 gram vis naar keuze
1 tomaat

Vrijdagavond:

1 ei
1 tomaat

Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken.

In het weekend mag je normaal eten.

Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten:

's morgens : 1 glas water met een citroen
's middags : 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds : halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat

ok... ik denk dat ik hierbij op zaterdag naar het frietkot kruip en mij een groot pak met pickles bestel
pi_46984725
Damn, ik snap echt niet wie er in hemelsnaam zo'n ongezond dieet kan verzinnen zeg
quote:
Dat is toch geen avondeten joh

En alleen biefstuk lijkt me ook niet echt wat

Ik zou zeggen tegen die persoon die dit doet: eet gewoon 3 normale maaltijden per dag en beweeg wat meer en dan val je op een veel gezondere manier af
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:53:09 #253
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_46984780
kan me niet schelen wat ervan gevonden word, ik heb geen honger en het werkt
Dubbel zo Frissss
pi_46984815
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef knuffeldees het volgende:
je helpt je lichaam alleen wel naar de vernieling hoor, je krijgt veel te weinig voedingstoffen binnen op deze manier en hoe wil je het na dat dieet gaan doen dan? Dan zit je zo weer op je startgewicht volgens mij
pi_46984824
ik heb nu wel zin gekregen op nog een klein snackje... geroosterd brood met een beetje plattekaas
pi_46984858
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef knuffeldees het volgende:
En ik kan je garanderen dat je gewicht er net zo snel weer aan zit als het eraf ging, als je ermee stopt.
Met misschien zelfs een jojo-bonus!

Je loopt een hoop mis op deze manier.. eiwitten, vet, vitaminen, vezels en nog allerlei andere stofjes die misschien niet eens ontdekt zijn maar wel in lekker vers eten zitten, en je gezond houden!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46984903
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:55 schreef Alcarin het volgende:
En ik kan je garanderen dat je gewicht er net zo snel weer aan zit als het eraf ging, als je ermee stopt.
Met misschien zelfs een jojo-bonus!
Idd dat soort dieten werken echt totaal niet

Je kunt echt beter gewoon een leefpatroon aanleren dat je altijd volhoudt, dus gewoon ontbijt, lunch, avondeten, gezonde tussendoortjes en sporten, dat is een stuk beter vol te houden dan zo'n crashdieet
pi_46984921
Ik vind het nogal meevallen met dat ongezonde (zegt iemand die jaren het Atkinsdieet heeft gedaan).
Het is toch niet voor altijd? Niet dat ik het ga doen hoor, maar ik heb ergere dieten gezien, (denk mayo-dieet, brooddieet, sherrydieet)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:57:47 #259
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_46984951
neehoor dat valt wel mee, ik heb veel minder honger nu en als ik straks gewoon af en toe een snoepje of chipje neem is er niks aan de hand.

heb genoeg beweging en sport ook genoeg dit is gewoon de ideale manier om naar mijn streefgewicht te komen.
Dubbel zo Frissss
pi_46984967
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind het nogal meevallen met dat ongezonde (zegt iemand die jaren het Atkinsdieet heeft gedaan).
Het is toch niet voor altijd? Niet dat ik het ga doen hoor, maar ik heb ergere dieten gezien, (denk mayo-dieet, brooddieet, sherrydieet)
Ja het kan altijd erger, maar ik vind dit echt niet normaal hoor
pi_46984973
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef conleche het volgende:
Alle tijdelijke dieten zijn onzin. Je zult blijvend je eetpatroon moeten veranderen om blijvend af te vallen.
Zo, Alcarin heeft gesproken!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46984988
Eendje, kom jij uit Belgie? Je hebt allemaal van die schattige uitdrukkingen, als plattekaas en frietkot.
pi_46984990
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef knuffeldees het volgende:
neehoor dat valt wel mee, ik heb veel minder honger nu en als ik straks gewoon af en toe een snoepje of chipje neem is er niks aan de hand.

heb genoeg beweging en sport ook genoeg dit is gewoon de ideale manier om naar mijn streefgewicht te komen.
Oja, gebrek aan allerlei gezonde voedingsmiddelen, en dat gaan we aanvullen met chips?
pi_46985002
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:58 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Alle tijdelijke dieten zijn onzin. Je zult blijvend je eetpatroon moeten veranderen om blijvend af te vallen.
Zo, Alcarin heeft gesproken!
hier mee eens is, aangezien ik het zelf ook al zei

richting sportschool gaat
pi_46985041
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:59 schreef Sylvana het volgende:
hier mee eens is, aangezien ik het zelf ook al zei

richting sportschool gaat
Wij snappen elkaar
Sportze!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:03:18 #266
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_46985122
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oja, gebrek aan allerlei gezonde voedingsmiddelen, en dat gaan we aanvullen met chips?
wat denk je dat ik in het weekend eet snoep met chips ofzo.

Jezus jullie doen net ofdat er een wereld vergaat het is maar voor 2 weken
en dan ga ik weer normaal eten zonder jojo of iets dergelijks.

Dit is een ideaal dieet als je snel op je streefgewicht wil komen, en blijven.
En dus níet voor altijd. En makkelijk vol te houden
Dubbel zo Frissss
pi_46985202
@ knuffeldees: het probleem met deze diëten is dat je op een bepaald moment lichamelijk zo een nood gaat hebben aan bepaalde dingen dat je er gewoon weer veel te veel van gaat eten.

Zoals hierboven al is gezegd: je moet je hele eetpatroon aanpassen. Meer dan 1kg per week verliezen is trouwens meestal ook niet heel gezond.

@ Conleche yep de frietjes hebben mij weggegeven

doet dat goed met het sporten

Ik ben nog even aan het twijfelen... nog zoveel te doen... maar ik wil FITNESSS
pi_46985272
* Sylvana sleept _Eendje_ NU mee naar de sportschool
pi_46985293
zo jullie hebben veel gekletst vandaag
we kunnen beginnen met erover te hebben welke steden het beste voor een meeting zijn, inderdaad iets centraals zou leuk zijn
maar er moet ook iets te doen zijn

ik ben net pas thuis dus weinig zin om te sporten maar begin toch zo met bootcamp
buikomtrek meet ik trouwens op het smalste gedeelte en dat is bij mij 78cm
pi_46985295
Kijk, natuurlijk is het beste om je leefpatroon te veranderen en langzaam af te vallen. Maar ik vind het wel erg moeilijk. Normaal als ik dan aan het Atkinsdieet begon was ik binnen een maand 5 kilo kwijt en dat werkt wel motiverend! Nu is het zo dat ik heeeel langzaam afval, maar als ik maar even afwijk van het dieet zit er zo weer een kilo aan waar ik dan weer een week over doe om die eraf te krijgen en ik moet ook vaak vechten tegen de trek. Terwijl bij Atkins had ik NOOIT honger. Dan zou je zeggen dat ik dat dan maar weer moet gaan doen. Maar nee, ik wil het nu echt op de gezonde verantwoorde manier doen, maar makkelijk is anders!
pi_46985356
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef knuffeldees het volgende:
wat denk je dat ik in het weekend eet snoep met chips ofzo.

Jezus jullie doen net ofdat er een wereld vergaat het is maar voor 2 weken
en dan ga ik weer normaal eten zonder jojo of iets dergelijks.

Dit is een ideaal dieet als je snel op je streefgewicht wil komen, en blijven.
En dus níet voor altijd. En makkelijk vol te houden
Okay, ik ga weer lief doen
Die opmerking over chips maakte ik omdat jij zei dat je 'er wat chipjes bij ging eten' of iets dergelijks. Ik nam aan dat dat bij het dieet hierboven was, jij bedoelde waarschijnlijk bij je normale eten, na het hele dieet.
Als jij blij wordt van dit dieet, moet je het vooral doen. Ik denk alleen niet dat het de gezondste optie is, en ik vrees dat het geen blijvend gewichtsverlies oplevert. Bij 4 kilo per week gaat er ergens een lampje aan in mijn hoofd en naast dat lampje staat: ongezond.
De schade zal na 2 weken inderdaad wel meevallen, maar er zijn ook mensen die dit langer doen dan 2 weken.
Ik hoop dat je gewicht eraf blijft als je weer normaal gaat eten
pi_46985508
@eendje: ik herkende het want ik kom ook heel vaak in Belgie, ik heb daar nl. m'n atelier! Dus ik zit daar zo'n 2 weken van iedere maand
pi_46985716
Zo, ik vind mezelf vandaag zielig dus mag ik een bak kwark met banaan
pi_46985883
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef conleche het volgende:
Kijk, natuurlijk is het beste om je leefpatroon te veranderen en langzaam af te vallen. Maar ik vind het wel erg moeilijk. Normaal als ik dan aan het Atkinsdieet begon was ik binnen een maand 5 kilo kwijt en dat werkt wel motiverend! Nu is het zo dat ik heeeel langzaam afval, maar als ik maar even afwijk van het dieet zit er zo weer een kilo aan waar ik dan weer een week over doe om die eraf te krijgen en ik moet ook vaak vechten tegen de trek. Terwijl bij Atkins had ik NOOIT honger. Dan zou je zeggen dat ik dat dan maar weer moet gaan doen. Maar nee, ik wil het nu echt op de gezonde verantwoorde manier doen, maar makkelijk is anders!
aan de andere kant is 1kg per week ook weer niet zo weinig
(ok... ik ben bevooroordeeld er moet ook maar 4kg af)
en trouwens echt enkel naar het gewicht kijken mag je ook niet doen, je moet vooral naar je kleding kijken, ik ben iemand die 2kg aankomt wanneer ze gaat sporten, ik bouw heel gemakkelijk spiermassa op. Ik pas dus wel beter in mijn kleren maar mijn weegschaal weigert nog naar beneden te gaan
Dus dan kan ik bv 2kg vermagert zijn qua massa maar wel 1,5 spieren bij hebben en dus maar een deprimerende 500gr vermagert zijn op enkele weken

Diëten in het land van de bourgondiers... nog moeilijker
pi_46986020
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:06 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana sleept _Eendje_ NU mee naar de sportschool
I want to, I want to

maar mijn stagemappen moeten morgen binnen
pi_46986104
ik zou eigenlijk nu ook mijn stage papieren eindelijk eens gaan invullen
maar goed sporten is belangrijker op het moment
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:14:41 #277
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46988371
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet (en zo'n glas Hero fruit ontbijt)
Lunch: 2 boterhammen met smeerkaas
'S middags: een banaan en 7 kleine stukjes appel
Net: Ravioli en italiaanse groenten (Echt niet normaal hoe lekker! )
Ben nu aan m'n 2de cracker bezig. Wat zit er eigenlijk allemaal in Ravioli?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:16:06 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46988449
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:05 schreef _Eendje_ het volgende:
@ knuffeldees: het probleem met deze diëten is dat je op een bepaald moment lichamelijk zo een nood gaat hebben aan bepaalde dingen dat je er gewoon weer veel te veel van gaat eten.

Zoals hierboven al is gezegd: je moet je hele eetpatroon aanpassen. Meer dan 1kg per week verliezen is trouwens meestal ook niet heel gezond.

@ Conleche yep de frietjes hebben mij weggegeven

doet dat goed met het sporten

Ik ben nog even aan het twijfelen... nog zoveel te doen... maar ik wil FITNESSS
Belgen .
Je schrijft zo schattig.
Schrijf je ook 'schoon' en 'zie me graag'? .
Niet meer actief op Fok!
pi_46988636
vlees, groente, kaas dat soort dingen
en pasta natuurlijk
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:20:07 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46988683
Ik heb vandaag gezondigd. Maar ik was dan ook heul zielig. Vanochtend om 8:30 al met de benenwagen naar stage, toen moest ik met m'n begeleidster naar een school in Gorredijk, daarna heb ik geshopt dus (ja daar word je ook moe van, hoor ), daarna college en pas om 18:00 kon ik op huis aan. Toen had ik honger en Mark had al eten voor zichzelf en ik had niet zoveel zin om aardappels te schillen, in stukjes te snijden, half uur in oven...

dus ff een raspatatje met een kroket gehaald . Wel heb ik vandaag een hele paprika van ca 200 gram weggewerkt. Ik vind het niet echt heel geweldig ofzo, maar goed, dat went wel, zeker als ik 's ochtends een helft neem en 's avonds (nu) een helft.
Ik vond Liga koekjes eerst ook maar vies, maar nu vind ik ze erg lekker, vooral de crunchy .

(ik eet trouwens paprika of worteltjes op dagen dat ik anders niet of niet voldoende groenten binnen krijg).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:21:47 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46988788
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
vlees, groente, kaas dat soort dingen
en pasta natuurlijk
ze wil vast weten hoeveel calorieën erin zitten . En roosjeroosje, je hebt verschillende soorten ravioli (dwz: met verschillende vullingen). Dus het hangt voor een groot deel van de vulling af hoeveel calorieën erin zullen zitten.

Ik was verleden zomer in Italië en daar hadden ze ravioli met spinazievulling. Zó lekker hè . Gelukkig hebben ze dat hier niet, anders at ik elke avond ravioli .
Niet meer actief op Fok!
pi_46988839
paprika´s vind ik wel heel lekker (moet ze maar weer eens kopen)
friet enzo vind ik dan weer niet lekker
pi_46988888
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ze wil vast weten hoeveel calorieën erin zitten . En roosjeroosje, je hebt verschillende soorten ravioli (dwz: met verschillende vullingen). Dus het hangt voor een groot deel van de vulling af hoeveel calorieën erin zullen zitten.
per 100 gram 113 kcal
maar dat zal ook verschillend zijn
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:25:44 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46989017
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
paprika´s vind ik wel heel lekker (moet ze maar weer eens kopen)
friet enzo vind ik dan weer niet lekker
maar friet is wél heel makkelijk, vooral als je alleen bent en je wilt niet koken. Ik houd niet zo van pizza oid en de friettent is vlakbij dus dan is de keus snel gemaakt .

Kroketjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_46989984
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Belgen .
Je schrijft zo schattig.
Schrijf je ook 'schoon' en 'zie me graag'? .
ja
en... goesting
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:50:13 #286
157031 roosjeroosje1988
pi_46990155
Amai, belgisch spreken is best lastig zenne.
pi_46990269
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef _Eendje_ het volgende:
mh, ik voel mij een echte zeur nu

Mijn taille is 68cm en mn heupen zijn 98 cm
Bij mij is het net zoiets hoor, taille 65 en heupen 96. Ik ben duidelijk een zandlopertje.
Maar goed, voor iemand van 1m59 is 96cm heupomtrek nog best breed.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46990298
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Amai, belgisch spreken is best lastig zenne.
Als Limburgse weet ik uit ervaring dat het heel vervelend kan zijn als mensen je gaan napraten.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:54:34 #289
157031 roosjeroosje1988
pi_46990354
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als Limburgse weet ik uit ervaring dat het heel vervelend kan zijn als mensen je gaan napraten.
Hoezo dan? Ik praat toch niemand na?
pi_46990544
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Wel heb ik vandaag een hele paprika van ca 200 gram weggewerkt. Ik vind het niet echt heel geweldig ofzo, maar goed, dat went wel, zeker als ik 's ochtends een helft neem en 's avonds (nu) een helft.
Wel zonder pitjes en zaadlijsten enzo toch anders val je straks behoorlijk snel af
Wat een geklets hier mensen! Ben ik een dagje echt actief bezig voor m'n scriptie, mag ik de hele avond weer bijlezen, daar gaat m'n tijd

Dat ziekenhuisdieet heeft m'n moeder ook ooit gedaan wat een gedoe. We noemen het nu het appeltje-eitje-dieet en ze heeft plechtig beloofd het nooit meer te doen want mensen, wat was ze chagrijnig toen ze dat volgde. Het is echt veel en veel te weinig en ja, na een tijdje zat alles + nog wat extra kilo's er weer aan.

Moet ik er natuurlijk wel bij vertellen dat mijn moeder mijn grote afvalvoorbeeld is, want toen ze te horen kreeg dat ze suikerziekte had en dat het wel eens veel minder erg zou kunnen worden als ze af zou vallen is ze met een nieuwe levensstijl en eetpatroon 35 kilo afgevallen. Dat is nu 2 jaar geleden en het is er nog steeds af zo stoer hè!

Vandaag ben ik best weer goed bezig geweest. Potten groene thee weggewerkt, ontbijt een geroosterde boterham met ham en komkommer en een appel, lunch 2 geroosterde boterhammen met kaas en komkommer en een klein bakje yoghurt met een sinaasappel. Avondeten couscous met wokgroentes en kip, en nu zo nog een beker optimel. Tussendoor bij de AH to go nog een bruin broodje met gerookte kip genomen, want ik had weer eens een wachttijd-honger.

Ik eet wel veel brood, maar ik ben nou eenmaal echt een broodliefhebster, dus als ik er verder geen gekke dingen bij eet moet het gewoon kunnen vind ik.

Trouwens, dit topic werkt echt motiverend als ik in de verleiding kom dan denk ik "maar wat moet ik dan straks vertellen in het topic " en dan leg ik het weer weg erg hè.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:00:50 #291
157031 roosjeroosje1988
pi_46990618
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Trouwens, dit topic werkt echt motiverend als ik in de verleiding kom dan denk ik "maar wat moet ik dan straks vertellen in het topic " en dan leg ik het weer weg erg hè.
Inderdaad. Als dit topic er niet was geweest had ik het ook nooit zolang volgehouden.
pi_46990819
roosjeroosje: het is Vlaams of Belgisch Nederlands

Mini-Rulez: idd dat is het lastigste in principe hebben we een droomfiguur, moesten we nu gewoon 5 cm groter zijn

Razztwizzle: liever een boterhammetje meer dan van pure frustratie een pakje chips openen ofzo
pi_46990875
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
ik heb helemaal weer de thee (zonder cafeïne) ontdekt
Wat voor thee is dat? Die wil ik ook
pi_46991016
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat voor thee is dat? Die wil ik ook
Van de Pickwick site:
Alle Rooibos varianten, Sterrenmunt, Kamille honing vanille, Afternoon Spirit, After Dinner Spice en Evening Breeze bevatten geen thee en dus geen theïne.
pi_46991027
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Van de Pickwick site:
Alle Rooibos varianten, Sterrenmunt, Kamille honing vanille, Afternoon Spirit, After Dinner Spice en Evening Breeze bevatten geen thee en dus geen theïne.
Ja maar...dat is geen thee.
pi_46991101
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja maar...dat is geen thee.
Ja maar... thee bevat theine dus ook cafeine.
Voor zover ik weet heeft zonnatura ook "cafeinevrije" thee maar dat is ook kruidenthee achtig spul.
Ik drink trouwens ook veel thee, ongeveer 2 potten per dag (à 1,5 liter) maar dat is wel gewone thee, dus met theine. Ik heb er eigenlijk niet zo'n last van.

Ik vind cafeinevrije koffie trouwens ook geen koffie .

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2007 21:16:35 ]
pi_46991143
Ik had inderdaad Evening Breeze, 's ochtends. Alle kruidenthee bevat in principe geen theïne, toch?
Misschien is het officieel geen thee, maar ik vind hem wel lekker.
pi_46991182
Nou ja, dan hou ik het voorlopig maar op groene thee. Toch een stuk minder caffeine dan gewone thee
pi_46991837
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef Alcarin het volgende:
Nou ja, dan hou ik het voorlopig maar op groene thee. Toch een stuk minder caffeine dan gewone thee
Nou, in groene thee zit net zoveel theine als in gewone thee. Alleen merk je het minder omdat er in groene thee meer looizuur zit wat de werking van de theine weer afzwakt.
Okee, genoeg thee nerdisme

Er bestaat ook witte thee, daar zit bijna geen theine in. Ik weet alleen niet of dat in de supermarkt te koop is.
pi_46992387
quote:
Er bestaat ook witte thee, daar zit bijna geen theine in. Ik weet alleen niet of dat in de supermarkt te koop is.
Ja gewoon bij de super, van Pickwick, ik heb hier een pakje staan, smaakt als gewone thee, best lekker dus, je brengt me op een idee.
*loopt naar de keuken om water op te zetten*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')