abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:13:51 #201
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46968673
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben je net pas wakker of gewoon laat ontbeten?
Ik was gewoon nog ff blijven lezen in bed.
pi_46968995
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoe gaat het bloed geven gewoonlijk? En wil je sporten voor of na het bloedgeven?
Normaal heb ik er niet echt last van, ik voel me hooguit wat flauw de rest van de dag. Als ik al ga sporten zou het ervoor moeten, maar gisteren voelde ik me na het sporten ook wat flauw. Het duurde niet lang, toen ik wat gegeten had was het over. Zou het dan onverstandig zijn om bloed te geven?

Ach ja, ik doe het gewoon. Eerst sporten, dan avondeten en dan naar de bloedbank. Als er genoeg tijd tussen zit, zou het toch goed moeten gaan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46969337
Ik had gehoopt dat de schade mee zou vallen na die 2 keer gourmetten, maar er zit gewoon een kilo aan

Dus dat word wel erg hard sporten deze week dan om het er weer af te krijgen.
pi_46969403
Ik heb wel eens gehoord dat je voor elke gram vet 3 gram water vasthoudt. Dat gaat er gelukkig ook weer sneller af. Als je nu weer goed op gaat letten, ben je het vast zo weer kwijt.
pi_46969585
ik hoop het maar, nu let ik er wel weer goed op iig, geen slechte dingen in huis gehaald en weer sporten, maar toch baal ik er van, want die 56 kg wil ik echt niet meer zien gewoon
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:10:08 #206
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_46970294
Hey ik meld me ook aan!

Ben zelf veels te zwaar voor mijn lengte! dus er moet wat af.
Ik sport zeker 3 dagen per week. Vooral cardio
Ik eet gezond. Thuis koken we ook gezond.
Ik snoep niet maar toch val ik niet af.. grrr
The girl that lost her mind
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:41:44 #207
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46971254
* Spacehamster wou dat ze 56 kilo was....

Ik ga weer es ff te voet naar de supermarkt.
(Jammer dat die super zo vlakbij is...)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46971415
Ik heb een nieuw doel voor mezelf ingesteld: geen gewichtsdoel, (want ik weet wel zo onderhand dat het nu nog wel, maar erg langzaam gaat), maar vooral die vette buik minder krijgen. Het is al minder dik, maar nog niet bepaald mooi (zeker de verhouding boven/ onderlichaam). Dus flink buikspieroefeningen doen denk ik maar, verder weet ik het niet zo.
Een meeting lijkt me wel een idee, maar zoiets lijkt me vrij lastig te organiseren aangezien veel mensen druk zijn en we verspreid wonen (neem ik zo eventjes aan).
Het mooi kotsende meisje.
pi_46971633
Gewoon een keer op een centraal punt, in Utrecht of Amersfoort ofzo afspreken, dan is het meestal wel te doen om een meeting te organiseren

Welkom Zeeltje en veel succes en Spacehamster, jij bent ook vast geen 1.58
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:59:51 #210
157031 roosjeroosje1988
pi_46971744
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef Sylvana het volgende:
Gewoon een keer op een centraal punt, in Utrecht of Amersfoort ofzo afspreken, dan is het meestal wel te doen om een meeting te organiseren

Welkom Zeeltje en veel succes en Spacehamster, jij bent ook vast geen 1.58
Je mag zelfs nog aankomen kijk maar: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
pi_46971817
Ik denk ook niet dat Sylvana wil afvallen omdat ze nu zo ongezond is.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:06:15 #212
157031 roosjeroosje1988
pi_46971893
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ook niet hoor, ik mag nog *even kijken* bijna 10 kilo kwijt. Niet dat dat gaat gebeuren ofzo.
pi_46971950
Ik reageer ook maar weer eens na een weekje. Het gaat niet zo goed, maar de verklaring ligt voor de hand: Morgen ben ik jarig . Zondag heb ik het al met schoonfamilie gevierd, dus toastjes met eiersalade, worst, kaas, taart en ga zo maar door. Plus dat zwager met een enorm lekkere doos luxe bonbons aan komt zetten als cadeau!
En ik ben morgen pas jarig... Vanavond komt iemand langs, dus taart eten. Morgen weer, en de dag daarna ook nog op mijn werk taart mee! Argh.... Monchoutaart trouwens.
En ik ben nu ook nog eens thuis in plaats van op mijn kamer, en dan eet ik automatisch ongezonder omdat hier wel koekjes in huis zijn.

Iedereen zal nu wel denken 'je hoeft toch geen lekkers te nemen', maar ik kan de verleiding dan niet weerstaan! En ik ben maar één keer per jaar jarig, en ik wordt maar één keer in mijn leven 21. Mag het dus best wel vieren aan de ene kant, maar ik weet nu al dat ik volgende week extra kilometers ga hardlopen!
pi_46972215
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, mn buikomvang is wel veel te hoog hoor, en dat is wel gevaarlijk, zoveel buikvet, dus huisarts had ook gezegd dat het wel slim is om daar iig wat kilo's vet kwijt te raken

Mn buikomvang is 94 cm, terwijl voor vrouwen onder de 88 cm gezond is

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 06-03-2007 13:26:14 ]
pi_46973027
Daar zijn de meningen ook over verdeeld toch?
Soms wordt er nl. ook gezegd 80% van je heupomtrek (dat zou ik al helemaaaaaaaaaal niet halen)
En 80 cm buikomtrek maximaal heb ik ook gehoord (dat heb ik met mn adem inhouden ongeveer )
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:41:36 #216
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_46973087
gister had ik 1065 kcal gegeten. En dat met ontbijt, lunch en avond eten..
Mijn moeder vind dat ik moet afvallen ( wat ook waar is )
maar nu begint ze te zeuren dat ik MAAR 1065 kcal binnen heb. En dat terwijl ik niet meer honger had!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:42:27 #217
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_46973108
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Soms wordt er nl. ook gezegd 80% van je heupomtrek (dat zou ik al helemaaaaaaaaaal niet halen)
En 80 cm buikomtrek maximaal heb ik ook gehoord (dat heb ik met mn adem inhouden ongeveer )
bij mij is het vooral mijn bovenbenen!
mijn buik is 86 cm dus net net onder haha..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:49:13 #218
157031 roosjeroosje1988
pi_46973324
Ik heb geen idee wat mijn omtrekken zijn?
pi_46973425
Pak de centimeter en huppakee...

Dat vind ik trouwens vaak een betere maat dan gewicht. Je gewicht wordt mede bepaald door dingen als vocht en spieren en botten, terwijl het er uiteindelijk om gaat dat je dunner wilt zijn, dus een kleinere omtrek wilt hebben.
Ik weet alleen mijn eigen buikomtrek niet, ik meet altijd alleen m'n taille en m'n heupen. Toch eens meten.
pi_46974376
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
als ik google op buikomtrek vrouwen dan staat zo'n beetje overal 88 cm. 80 cm zou ik al helemaaaaal nooit halen

als ik gewoon wat vet van mn buik naar mn armen of bovenbenen kon knippen en plakken dan was het goed geweest, want ik heb dus wel een te dikke buik, maar hele dunne armen en onderbenen
pi_46974431
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Zeeltje het volgende:
gister had ik 1065 kcal gegeten. En dat met ontbijt, lunch en avond eten..
Mijn moeder vind dat ik moet afvallen ( wat ook waar is )
maar nu begint ze te zeuren dat ik MAAR 1065 kcal binnen heb. En dat terwijl ik niet meer honger had!
en helemaal geen tussendoortjes als fruit ofzo gegeten dan?

want daar kan het ook aan liggen dat je niet afvalt, omdat je je verbranding niet op gang houdt als je maar 3 maaltijden per dag eet en verder geen (gezonde) tussendoortjes
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:23:35 #222
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46974585
Sylvana, ik ben zo'n 3 cm langer. Maar als 94 echt je buikomtrek is, dan verander ik mijn vorige opmerking toch maar in: "Onmiddelijk naar de sportschool jij en ga aan de gewichten! Nee niet die roze rammelaartjes maar die waarmee je nog maar net 12 foutloze reps kan doen. En niet zeuren over te grote spieren want die krijgen alleen de ultragedisciplineerden...als ze mazzel hebben!"

Ff opscheppen met mijn buikomtrek: die zit de afgelopen dagen tussen de 85 en 83 cm.
Hebben we wel allemaal een meetlint??
Roosje, ga jij es ff als de donder naar de super om een meetlint aan te schaffen!
Hup hup!

Ik ben in een strenge bui vandaag... Gnagna..
Wie wil er nog meer op de donder?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46974601
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niemand?

vanmorgen weer voor het ontbijt 15 minuten gesport
vanavond dan eindelijk weer bootcamp
De meeting lijkt me best leuk, mits niet te ver van huis Ik zelf woon in Vlissingen (zeeland) ...

Verder weten sommige misschien nog wel dat ik een omtrek-foto had gemaakt van mezelf.. ontbloot bovenlijf voor de spiegel ( ) en aan jullie gevraagd waar ik moest meten dat heb ik nu weer gedaan, alleen balen dat ik de oude foto kwijt ben, kon ik een beetje vergelijken

Maar mn huidige maten zijn als volgt:
Thv mn tepels: 95 cm
Thv mn navel: 90 cm
Taille? (net boven mn zwembandjes het smalste gedeeltje van mn bovenlichaam in ieder geval): 83

Fotooo

Het is de slaapkamer van mn vader trouwens, dont mind the mess

edit//

Ik had de oude foto nog wel!!!

pi_46974734
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef Spacehamster het volgende:
Sylvana, ik ben zo'n 3 cm langer. Maar als 94 echt je buikomtrek is, dan verander ik mijn vorige opmerking toch maar in: "Onmiddelijk naar de sportschool jij en ga aan de gewichten! Nee niet die roze rammelaartjes maar die waarmee je nog maar net 12 foutloze reps kan doen. En niet zeuren over te grote spieren want die krijgen alleen de ultragedisciplineerden...als ze mazzel hebben!"
Uhm, ik weet niet of je het topic een beetje volgt verder, maar ik ga al 3 keer in de week naar de sportschool en ben hartstikke gedisciplineerd, dus voor mij hoef je niet streng te zijn hoor want dat ben ik wel voor mezelf en gaat hartstikke goed, alleen dat vet is er gewoon niet met een paar weken af, dat duurt wel een paar maanden. Je moet 7000 kcal verbranden om 1 kg vet te verliezen, dus bij mij duurt dat wel een maand of 5 denk ik

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 06-03-2007 14:33:09 ]
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:36:00 #225
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_46975066
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en helemaal geen tussendoortjes als fruit ofzo gegeten dan?

want daar kan het ook aan liggen dat je niet afvalt, omdat je je verbranding niet op gang houdt als je maar 3 maaltijden per dag eet en verder geen (gezonde) tussendoortjes
ja appel om 4 uur
pi_46975294
Hoe (on)gezond is ragout?
pi_46976186
Uit een blikje? Dat verschilt per merk, dus ik denk dat je het beste even op het blikje kunt kijken.

Ontopic: ik heb helemaal weer de thee (zonder cafeïne) ontdekt, heb al 2 potten op vandaag. Je blijft wel naar de wc rennen, maar volgens mij is het wel erg gezond.
Ook wat gesnoept, dus dat wordt extra hard sporten.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:18:46 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46976637
Zo, H&M is weer wat rijker . Eén dunne wollen trui, een soort vest met bijbehorende blouse en een polo met lange mouwen gekocht . Bij gebrek aan maat XL heb ik de polo in maat L gepast en hij paste gewoon. Ruim nog wel. Voortaan toch maar weer eens maat L proberen dan. Heb me ook in een broekmaat 42 weten te wurmen, maar daarin had ik varkenspootjes, dus dat leek me geen goed plan . Maar was allang blij dat de broek dicht ging zonder m'n adem in te houden. In mijn huidige maat 44 had ik ook varkenspootjes in die broek, dus kennelijk is het voor dat model de bedoeling dat je varkenspootjes hebt .

Ook nog een nieuwe riem gekocht (maat 100 *grom* ) en ik wilde nog schoenen, rokjes en een broek gaan kopen, maar ik vond het eigenlijk wel even genoeg geweest zo . Nu heb ik iig weer iets fatsoenlijks om aan te trekken .

Zonet een aardbeiensmoothie weggewerkt en zo dadelijk zet in m'n tanden in een appel. Ik zit nu nog op stage, maar officieel hoef ik maar tot 13 uur. Dus spullen hier gelaten en gaan shoppen (stage zit midden in het centrum van Groningen). Straks om 16 uur nog college en dan ben ik om 18:30 weer thuis.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:21:51 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46976759
Over dat meten: waar moet ik precies meten? Kan iemand dat even inzichtelijk maken? (plaatje enzo ).
Niet meer actief op Fok!
pi_46978281
Knip en jat van de Wehkampsite

1. Lichaamslengte
Kan het gemakkelijkst gemeten worden langs bijv. een deurpost (wel even de schoenen uittrekken).
2. Halsomvang
De centimeter zo om de hals leggen, dat er iets ruimte overblijft. De boordmaat van overhemden is de halsomvang in cm.
3. Bovenwijdte/Bustewijdte
Borstwijdte gemeten over de grootste omvang.
4. Onderbustewijdte
Omtrek gemeten precies onder de buste.
5. Taillewijdte
De kleinste omtrek tussen borst en heup.
6. Heupwijdte
Gemeten over het breedste deel van de heupen.
7. Binnenbeenlengte
Gemeten met gestrekte benen van grond tot kruis.
pi_46978659
Hier druk aan het calorieen verbranden met schoonmaken. Ik heb al afgewassen en de keuken en de badkamre helemaal schoongemaakt en zo de wc nog schoonmaken en nog het hele huis stofzuigen. en ben al 2 keer op en neer naar de winkel geweest en naar het ROC gefietst en vanavond nog sporten, dus wel actief dagje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:06:16 #232
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_46980931
Het heeft helemaal geen zin om al die onzin van die sites enzovoorts te geloven.
Iedereen is anders en elk lichaam heeft andere eisen kwa energieconsumptie.
Ik kan eten wat ik wil. Hamburgers, friet, het maakt niet uit, ik kom niet aan . Ik gebruik tegenwoordig eiwit shakes icm voedingssuplementen en een goede voeding om meer volume te krijgen..
Het blijft echter een feit, dat tussendoortjes (doner, na het uitgaan) ontzettend slecht zijn. Ook uitgaan en roken is slecht. Wil je afvallen schaf dan eerst deze slechte gewoontes af...
Het heeft absoluut GEEN zin om te gaan trainen/cardio als je lichaam geen rust en te weinig of slechte voeding krijgt. Je zal jezelf dan eerder overtrainen, met het resultaat dat je stopt.
pi_46981013
quote:
Het heeft absoluut GEEN zin om te gaan trainen/cardio als je lichaam geen rust en te weinig of slechte voeding krijgt. Je zal jezelf dan eerder overtrainen, met het resultaat dat je stopt.
Uhm, Dsquared2, dat doen de meesten toch ook niet hier, de meesten passen hier toch EN hun voedingspatroon aan EN gaan dan meer bewegen/sporten

Misschien dat het handig is als je eerst een topic een beetje volgt voordat je wat zegt
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:23:53 #234
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_46981613
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, Dsquared2, dat doen de meesten toch ook niet hier, de meesten passen hier toch EN hun voedingspatroon aan EN gaan dan meer bewegen/sporten

Misschien dat het handig is als je eerst een topic een beetje volgt voordat je wat zegt
Ik had het topic idd niet doorgelezen Maar het was meer een opmerking in het algemeen. Ik zie veel mensen die vol enthousiast beginnen, en dan na 2 maanden weer afhaken, puur om de boven genoemde redenen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:03:36 #235
157031 roosjeroosje1988
pi_46983263
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet (en zo'n glas Hero fruit ontbijt)
Lunch: 2 boterhammen met smeerkaas
'S middags: een banaan en 7 kleine stukjes appel
Net: Ravioli en italiaanse groenten (Echt niet normaal hoe lekker! )

[ Bericht 3% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 06-03-2007 18:15:33 ]
pi_46983508
Mijn taille is 79 cm
Win ik nu een wasmachine?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46983715
68 cm, yeah baby...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_46983773
jullie mogen best een beetje van mij hoor
pi_46983804
Ik ben dan ook meer een peertje. Vet komt op de heupen...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_46983873
Mijn taille is 93 cm, Sylvana heeft een 'lotgenoot'. Ik ben verder ook niet superdik ofzo, en mijn BMI is nog net goed. Maar toch is mijn buikomvang niet gezond. En dat is ook de reden dat ik af wil vallen. Nouja, eigenlijk is de reden dat ik mijn spekrol op mijn buik niet mooi vind en me lelijk voel.
pi_46983946
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn taille is 93 cm, Sylvana heeft een 'lotgenoot'. Ik ben verder ook niet superdik ofzo, en mijn BMI is nog net goed. Maar toch is mijn buikomvang niet gezond. En dat is ook de reden dat ik af wil vallen. Nouja, eigenlijk is de reden dat ik mijn spekrol op mijn buik niet mooi vind en me lelijk voel.
dat heb ik dus ook, zo'n vetrol over je broekrand heen is niet echt charmant

welkom bij de club dan
pi_46984073
mh, ik voel mij een echte zeur nu

Mijn taille is 68cm en mn heupen zijn 98 cm

moet er wel bijzeggen ik heb een enorme wespentaille van mijzelf

maar het is idd het belangrijkste dat je die cm kwijtraakt, zelfs een paar cm kan een enorm verschil maken qua hoe je kleren passen. Hoewel... het is zo verleidelijk altijd naar die weegschaal te kijken :p
pi_46984167
Mijn taille is 78 en ik begon met 82, dus het sporten heeft effect! Heup is: 100, die had ik in het begin niet gemeten dus het verschil weet ik niet. Maar de meeste centimeters ben ik kwijt bij m'n bovenbenen: ze zijn nu 57 en ik begon met 62. Gaat de goeie kant op!
pi_46984307
idd

en qua cm op je heupen zal het dan ook iets van een 4cm schelen, dat is bij mij meestal toch het geval de cm die eraf gaan op de buik gaan er ook ongeveer af op de heupen

en qua bovenbenen zit ik ook op dezelfde dikte ongeveer denk ik met jou, daar gaat het altijd het traagst
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:41:28 #245
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_46984411
2e week bezig met het ziekenhuisdieet, ik heb zon behoefte aan snoep
maar van het weekend mag ik eten wat ik wil en daar probeer ik me maar aan te houden

tis wel héél erg moeilijk

ben vorige vorige week zondag begonnen met 64,1 kg en zat vanmorgen op 60,4
dus ik doe het niet voor niks nog maar 2,4 kilootjes te gaan en ondertussen lurk ik hier lekker verder
Dubbel zo Frissss
pi_46984439
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:41 schreef knuffeldees het volgende:
2e week bezig met het ziekenhuisdieet, ik heb zon behoefte aan snoep
maar van het weekend mag ik eten wat ik wil en daar probeer ik me maar aan te houden

tis wel héél erg moeilijk

ben vorige vorige week zondag begonnen met 64,1 kg en zat vanmorgen op 60,4
dus ik doe het niet voor niks nog maar 2,4 kilootjes te gaan en ondertussen lurk ik hier lekker verder
Ehm...
Het ziekenhuisdieet is niet, ik herhaal niet gezond, en heeft ook niets met ziekenhuizen te maken.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46984467
Wat is het ziekenhuisdieet?
pi_46984512
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef _Eendje_ het volgende:

maar het is idd het belangrijkste dat je die cm kwijtraakt, zelfs een paar cm kan een enorm verschil maken qua hoe je kleren passen. Hoewel... het is zo verleidelijk altijd naar die weegschaal te kijken :p
dat ga ik dus idd wat minder proberen te doen, op de weegschaal staan en meer naar die buikomvang te kijken, want daar moet ik centimeters verliezen

zo maar weer es richting sportschool
pi_46984578
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef conleche het volgende:
Wat is het ziekenhuisdieet?
Google er maar eens naar..
Komt erop neer dat je op een dag 2 sinaasappels, 2 beschuiten en wat yoghurt eet, en dan 's avonds bv 2 eieren en nog maar wat yoghurt.

Ik ga er maar niet eens aan beginnen om te vertellen wat hier allemaal fout aan is
pi_46984672
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Google er maar eens naar..
Komt erop neer dat je op een dag 2 sinaasappels, 2 beschuiten en wat yoghurt eet, en dan 's avonds bv 2 eieren en nog maar wat yoghurt.

Ik ga er maar niet eens aan beginnen om te vertellen wat hier allemaal fout aan is
uhm, dat klinkt idd niet echt gezond nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')