Ik was gewoon nog ff blijven lezen in bed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben je net pas wakker of gewoon laat ontbeten?
Normaal heb ik er niet echt last van, ik voel me hooguit wat flauw de rest van de dag. Als ik al ga sporten zou het ervoor moeten, maar gisteren voelde ik me na het sporten ook wat flauw. Het duurde niet lang, toen ik wat gegeten had was het over. Zou het dan onverstandig zijn om bloed te geven?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoe gaat het bloed geven gewoonlijk? En wil je sporten voor of na het bloedgeven?
Je mag zelfs nog aankomen kijk maar: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef Sylvana het volgende:
Gewoon een keer op een centraal punt, in Utrecht of Amersfoort ofzo afspreken, dan is het meestal wel te doen om een meeting te organiseren
Welkom Zeeltje en veel succes en Spacehamster, jij bent ook vast geen 1.58
Ik ook niet hoor, ik mag nog *even kijken* bijna 10 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk ook niet dat Sylvana wil afvallen omdat ze nu zo ongezond is.
Nouja, mn buikomvang is wel veel te hoog hoor, en dat is wel gevaarlijk, zoveel buikvet, dus huisarts had ook gezegd dat het wel slim is om daar iig wat kilo's vet kwijt te rakenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk ook niet dat Sylvana wil afvallen omdat ze nu zo ongezond is.
bij mij is het vooral mijn bovenbenen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daar zijn de meningen ook over verdeeld toch?
Soms wordt er nl. ook gezegd 80% van je heupomtrek (dat zou ik al helemaaaaaaaaaal niet halen)
En 80 cm buikomtrek maximaal heb ik ook gehoord (dat heb ik met mn adem inhouden ongeveer)
als ik google op buikomtrek vrouwen dan staat zo'n beetje overal 88 cm. 80 cm zou ik al helemaaaaal nooit halenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daar zijn de meningen ook over verdeeld toch?
Soms wordt er nl. ook gezegd 80% van je heupomtrek (dat zou ik al helemaaaaaaaaaal niet halen)
En 80 cm buikomtrek maximaal heb ik ook gehoord (dat heb ik met mn adem inhouden ongeveer)
en helemaal geen tussendoortjes als fruit ofzo gegeten dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Zeeltje het volgende:
gister had ik 1065 kcal gegeten. En dat met ontbijt, lunch en avond eten..
Mijn moeder vind dat ik moet afvallen ( wat ook waar is )
maar nu begint ze te zeuren dat ik MAAR 1065 kcal binnen heb. En dat terwijl ik niet meer honger had!
De meeting lijkt me best leuk, mits niet te ver van huisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niemand?
vanmorgen weer voor het ontbijt 15 minuten gesport
vanavond dan eindelijk weer bootcamp
Uhm, ik weet niet of je het topic een beetje volgt verder, maar ik ga al 3 keer in de week naar de sportschool en ben hartstikke gedisciplineerd, dus voor mij hoef je niet streng te zijn hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef Spacehamster het volgende:
Sylvana, ik ben zo'n 3 cm langer. Maar als 94 echt je buikomtrek is, dan verander ik mijn vorige opmerking toch maar in: "Onmiddelijk naar de sportschool jij en ga aan de gewichten! Nee niet die roze rammelaartjes maar die waarmee je nog maar net 12 foutloze reps kan doen. En niet zeuren over te grote spieren want die krijgen alleen de ultragedisciplineerden...als ze mazzel hebben!"
ja appel om 4 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en helemaal geen tussendoortjes als fruit ofzo gegeten dan?
want daar kan het ook aan liggen dat je niet afvalt, omdat je je verbranding niet op gang houdt als je maar 3 maaltijden per dag eet en verder geen (gezonde) tussendoortjes
Uhm, Dsquared2, dat doen de meesten toch ook niet hier, de meesten passen hier toch EN hun voedingspatroon aan EN gaan dan meer bewegen/sportenquote:Het heeft absoluut GEEN zin om te gaan trainen/cardio als je lichaam geen rust en te weinig of slechte voeding krijgt. Je zal jezelf dan eerder overtrainen, met het resultaat dat je stopt.
Ik had het topic idd niet doorgelezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, Dsquared2, dat doen de meesten toch ook niet hier, de meesten passen hier toch EN hun voedingspatroon aan EN gaan dan meer bewegen/sporten
Misschien dat het handig is als je eerst een topic een beetje volgt voordat je wat zegt
dat heb ik dus ook, zo'n vetrol over je broekrand heen is niet echt charmantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn taille is 93 cm, Sylvana heeft een 'lotgenoot'. Ik ben verder ook niet superdik ofzo, en mijn BMI is nog net goed. Maar toch is mijn buikomvang niet gezond. En dat is ook de reden dat ik af wil vallen. Nouja, eigenlijk is de reden dat ik mijn spekrol op mijn buik niet mooi vind en me lelijk voel.
Ehm...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:41 schreef knuffeldees het volgende:
2e week bezig met het ziekenhuisdieet, ik heb zon behoefte aan snoep![]()
maar van het weekend mag ik eten wat ik wil en daar probeer ik me maar aan te houden
tis wel héél erg moeilijk
ben vorige vorige week zondag begonnen met 64,1 kg en zat vanmorgen op 60,4
dus ik doe het niet voor niksnog maar 2,4 kilootjes te gaan en ondertussen lurk ik hier lekker verder
![]()
dat ga ik dus idd wat minder proberen te doen, op de weegschaal staan en meer naar die buikomvang te kijken, want daar moet ik centimeters verliezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef _Eendje_ het volgende:
maar het is idd het belangrijkste dat je die cm kwijtraakt, zelfs een paar cm kan een enorm verschil maken qua hoe je kleren passen. Hoewel... het is zo verleidelijk altijd naar die weegschaal te kijken :p
Google er maar eens naar..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef conleche het volgende:
Wat is het ziekenhuisdieet?
uhm, dat klinkt idd niet echt gezond neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Google er maar eens naar..
Komt erop neer dat je op een dag 2 sinaasappels, 2 beschuiten en wat yoghurt eet, en dan 's avonds bv 2 eieren en nog maar wat yoghurt.
Ik ga er maar niet eens aan beginnen om te vertellen wat hier allemaal fout aan is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |