grr Ik ben jaloers, hier is het grauw.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Het is hier echt schandalig mooi weer!![]()
![]()
Ja...ze is te vies om aan te pakken!
![]()
![]()
nee, maar huub had toch weinig keuze en naar zijn pijpen dansen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
was gister zeker geen mooie benadering van Eric richting Huub. Huub liet ook duidelijk weten dat hij van zo'n benadering niet is gedient
Volgens mij is er nog niet echt wat gebeurd sinds Amanda wakker is.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, zet streams aan en die 2 zijn weer aant vozen, gadverdamme. Dat wijf heeft totaal geen respect voor zichzelf he. Domme slet. BAH![]()
'Romantisch' is inderdaad wel het woord wat het verst wegstaat van wat we vanmorgen hebben gezien.quote:
maakt het haar dan een beter mens? overigens bij huub zijn er ook geen oprechte gevoelens, hij gebruikt haar alleen om te paaien voor de stemming.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef tipsch het volgende:
Misschien moet aDEL het nu dan nog even bij Hupert proberen
volgens mij denkt TerroRobbie dat het een zanger isquote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
chan·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die chantage pleegt => afperser, knevelaar
2 beroepszanger
Amanda heeft blaasonsteking en dan dat geros op je.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:07 schreef snkr-xxx het volgende:
jeeetje wat ziet amanda er belabberd uit zeg. dat brian daar uberhaupt nog hitsig van wordt...
Eric heeft een zeer valse kantquote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
was gister zeker geen mooie benadering van Eric richting Huub. Huub liet ook duidelijk weten dat hij van zo'n benadering niet is gedient
Hoezo ? Dat ze nu toenadering zoekt tot Brian net nadat hij is klaargekomen zegt mij dat ze dus niets heeft gemerkt vanochtend.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep. denk ik nog steeds inderdaad. Vooral daar het zo lang duurde en ik uit ervaring weet dat je dat echt wel merkt hoor.
Ja misschien als je zo diep slaapt als een sylvia?
maar goed. Heeft geen nut om er over door te gaan.
Je hebt nu het bewijs dat ze het zelf ook graag wilt.
Huub en Eric zijn al tijden goede maatjes. Jij doet net alsof Huub aardig doet tegen eric omdat hij hem nu nodig heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
nee, maar huub had toch weinig keuze en naar zijn pijpen dansen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
2 beroepszanger
Ik zou graag de rat over de rooie zien gaan om de kleine DEL, da's allesquote:Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maakt het haar dan een beter mens? overigens bij huub zijn er ook geen oprechte gevoelens, hij gebruikt haar alleen om te paaien voor de stemming.
wat dat betreft is het mij steeds duidelijker dat ze allemaal eigenlijk aan 1 ding denken, ook jaap en natas, namelijk aan de jackpot
Huh? zij is tocch niet klaargekomen? Zij wil nu ook wat,maar brian heeft zijn pleziertje al gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo ? Dat ze nu toenadering zoekt tot Brian net nadat hij is klaargekomen zegt mij dat ze dus niets heeft gemerkt vanochtend.
LOL, Eric die gewoon naar binnen stapt om de krant te pakken![]()
Nee als Huub had gewild had hij haar al kunnen neuken. Hij vind haar ook echt wel aardigquote:Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maakt het haar dan een beter mens? overigens bij huub zijn er ook geen oprechte gevoelens, hij gebruikt haar alleen om te paaien voor de stemming.
wat dat betreft is het mij steeds duidelijker dat ze allemaal eigenlijk aan 1 ding denken, ook jaap en natas, namelijk aan de jackpot
Er zit een grote vetvlek op van Amanda's haarquote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een goor, smerig kussen heeft Brian op z'n hoofd. Wassen ze zich daar niet meer ?
Daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Ik vond alleen de vertoning van vanmorgen walgelijk. Een vrouw misbruiken zonder dat er sprake is van verkrachting zegmaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
Je hebt nu het bewijs dat ze het zelf ook graag wilt.
Daar heeft Natasia op geslapen vannachtquote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een goor, smerig kussen heeft Brian op z'n hoofd. Wassen ze zich daar niet meer ?
En dus gaat ze aan z'n lul zitten friemelenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? zij is tocch niet klaargekomen? Zij wil nu ook wat,maar brian heeft zijn pleziertje al gehad.
En wat was Brian 'trots' toen Amanda zei dat hij helemaal niet egoïstisch was in bedquote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? zij is tocch niet klaargekomen? Zij wil nu ook wat,maar brian heeft zijn pleziertje al gehad.
Dacht inderdaad aan het Franse chanter. Overigens word dit woord volgens mij zelden in Nederland gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij denkt TerroRobbie dat het een zanger is
Met welke hand dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dus gaat ze aan z'n lul zitten friemelenBrian ligt er voor de rest maar doods bij....
Zowel Nasty als Dellie zijn wat onfrisse vrouwen ....quote:
Mannen die hun vrouw af en toe in elkaar meppen kunnen tussen de mepbeurten in ook héél lief zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef Dogga het volgende:
amanda: Jij kan echt super lief zijn...maar je kan ook echt Ieeeel zijn
en ze heeft het gisteren nog gewassen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Er zit een grote vetvlek op van Amanda's haar![]()
Nu geen hand meer. Brian vertoonde geen reactie en zij draaide zich om.quote:
Goed, hier zijn we het dus niet over eens.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Ik vond alleen de vertoning van vanmorgen walgelijk. Een vrouw misbruiken zonder dat er sprake is van verkrachting zegmaar.
Iemand die chanteert. Nee, dat bedenk ik niet dat is de benaming voor wat er gebeurt.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedenk je die woorden zelf ofzo?WTF is nou weer een chanteur?
Volgens mij nietquote:Op zondag 4 maart 2007 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dacht inderdaad aan het Franse chanter. Overigens word dit woord volgens mij zelden in Nederland gebruikt.
Ik zie hem ertoe in staat!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
Misschien dat Eric door teleurstelling in aDEL toch liever met een ander naar die premiére zal gaan
dat zou tenmiste nog een voordeel zijn van dit walgelijke gedoe inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 13:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zie hem ertoe in staat!
Lekker met Syl gaan!![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
2 beroepszanger
een gast die ook goed kan manipulerenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:47 schreef Katewalker het volgende:
Die Eric heeft het mooi bekeken. Koffie, krantje, peukie, lekker buiten naast het zwenbad, ik hoor water lopen en vogeltjes fluiten..![]()
Prima toch. Dit zat er toch al aan te komen. Amanda kan niet zonder seks.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kijk net weer even voor het eerst lees ik dat brian amanda weer heeft ligen palen
da's toch niet normaal
![]()
dat mens is niet goed bij d'r hoofd
en wat zal die rat zich weer oppermachtig voelen
natasia's plannetje is weer geslaag, goeie moeder hoor,,,,,,
ze had toch moedergevoelens tefenover amanda nou dan
had ze haar dat bed ziet in moeten lokken
ze lijkt eerder op een hoerenmadam dan een moeder
![]()
wat een zooitje daar.....
| Forum Opties | |
|---|---|