nee hoor, ze gaat verder.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Amanda houdt er weer mee op. Hij werd niet meer hard natuurlijk
Tuurlijk heeft ze het gemerkt!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op nu scan. Ik ben zelf een vrouw en ik kan je vertellen dat als het zo lang heeft geduurd ze het echt wel heeft gemerkt.
(heb ook wel eens gedaan alsof ik sliep, was erg opwindend)
En je punt is?!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zoals al eens eerder werd vermeld...
GS is een andere site
Bedenk je die woorden zelf ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Eric is me vannacht flink in het verkeerde keelgat geschoten.
Het is een eerste klas kansloze chanteur met een gebrek aan werkelijkheidsperspectief.
Als ik Huub was..... zou ik het hem verder helemaal laten bekijken. Ga je vriendschap zo misbruiken? Als Huub en Eric al in de final county down zitten is het iets heel anders, maar nu is het gewoon Huub nu eruit en Sylvia over twee ( drie) weken en Eric daarna. Dus wat wil die chanteur nou?
Lekker met Amoebe mee de reet van natasja pleasen? Held op sokken? Nee, walchelijk laffe pisnicht. Wat zijn besluit ook is, hij is al door het ijs gezakt!
welke zon.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze het gemerkt!!!
Sjongejonge...ze lag niet in coma hoor.
Ik zie al dat er iemand water om me gooit(nee,dat zie ik trouwens niet)en dat ik dat dan al niet zou merken!
Maar ja.....ik ga van de zon genieten buiten!!!![]()
Denk je dat nou nog steeds? Er kwam 0 reactie van Amanda, ook niet toen hij al klaar was. Ze sliep gewoon verder. Brian ging uit bed, heeft onder de douche gestaan en Amanda zei dat ze daar niets van had meegekregen. Ze heeft hem echt zijn gang laten gaan omdat ze zelf nog doodmoe was. Dat was wat mij betreft aan alles te merken.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op nu scan. Ik ben zelf een vrouw en ik kan je vertellen dat als het zo lang heeft geduurd ze het echt wel heeft gemerkt.
(heb ook wel eens gedaan alsof ik sliep, was erg opwindend)
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat nou nog steeds? Er kwam 0 reactie van Amanda, ook niet toen hij al klaar was. Ze sliep gewoon verder. Brian ging uit bed, heeft onder de douche gestaan en Amanda zei dat ze daar niets van had meegekregen. Ze heeft hem echt zijn gang laten gaan omdat ze zelf nog doodmoe was. Dat was wat mij betreft aan alles te merken.
Precies. Helaas amanda , Brian heeft blijkbaar niet zo veel zin.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef Katewalker het volgende:
Ze doen gewoon een spelletje, wie kan het langst voor dood blijven liggen, ongeacht wat ik ook met je doet...![]()
Amanda is gewoon een erg geil wijf...![]()
trek zelf maar je conclusie. denk dat dat wel moet lukkenquote:
Er zijn mensen die het ook bloedgeil vinden om iemand anders geil te maken. Is dat zo maf?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef vzzzzzbx het volgende:
maar als zij dan een botergeil (dom) wijfje is, waarom gaat ze hem dan pijpen? wordt zij daardoor bevredigd??
iemand die chanteert, had overigens altijd zo'n gevoel over erik gehadquote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedenk je die woorden zelf ofzo?WTF is nou weer een chanteur?
Nah, ik laat dat trekken wel aan Amanda over, echt géén stijl!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
trek zelf maar je conclusie. denk dat dat wel moet lukken
de ranzige tien site bezoek ik al lang niet meer. Het niveau is te triest. Antwoorden krijg je niet en de fouten zijn opvallend gericht. Daarnaast mist de site iedere vorm van algehele communicatie. Ontoegankelijkheidsgehalte is groot.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De zorgvuldigheid bij TIEN loopt hard terug ...... Gisteren maakte echt Huub het ontbijtje !
[..]
chan·teur (de ~ (m.), ~s)quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedenk je die woorden zelf ofzo?WTF is nou weer een chanteur?
Yep. denk ik nog steeds inderdaad. Vooral daar het zo lang duurde en ik uit ervaring weet dat je dat echt wel merkt hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat nou nog steeds? Er kwam 0 reactie van Amanda, ook niet toen hij al klaar was. Ze sliep gewoon verder. Brian ging uit bed, heeft onder de douche gestaan en Amanda zei dat ze daar niets van had meegekregen. Ze heeft hem echt zijn gang laten gaan omdat ze zelf nog doodmoe was. Dat was wat mij betreft aan alles te merken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef Max878 het volgende:
[..]
Nah, ik laat dat trekken wel aan Amanda over, echt géén stijl!![]()
was gister zeker geen mooie benadering van Eric richting Huub. Huub liet ook duidelijk weten dat hij van zo'n benadering niet is gedientquote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
iemand die chanteert, had overigens altijd zo'n gevoel over erik gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |