Nou, lijkt me niet. Heb zoiets ook eens an de hand gehad en toen maar een aspirant-jurist gebeld (vriendje van me) en die vertelde dat je dat niet één-twee-drie voor elkaar hebt. (politie kwam er geloof ik niet voor). Maar tijd geleden.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:19 schreef TiNRiB het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik vraag mij af of ik zomaar mijn vriendin uit huis kan zetten. we hebben wat
relatie problemen.
Nu beweert mijn vriendin dat dat niet zomaar kan en dat ze desnoods naar de
rechter stapt om haar gelijk te halen..
Ik ben de officiele huurder en het is mijn huurhuis. het enige bewijs wat zij heeft
is dat ze bij de gemeente bij mij staat ingeschreven en dat ze geaccepteerd is
door de woningbouw om er een jaar te wonen.
Greetz
waarom ? ze heeft toch geen poot op te staan?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:26 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet. Heb zoiets ook eens an de hand gehad en toen maar een aspirant-jurist gebeld (vriendje van me) en die vertelde dat je dat niet één-twee-drie voor elkaar hebt. (politie kwam er geloof ik niet voor). Maar tijd geleden.
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:30 schreef JoeDank het volgende:
Ik weet het ook niet precies maar ik neem aan dat jullie samen een huishouden hebben gerunt oftewel zij heeft bijgedragen. Maar goed, bij mij ging het meer om, dat het niet zo was dat de politie daarvoor langskwam.
Dunno, maandag misschien de woningbouw bellen. Hebben het vast vaker aan de hand gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:32 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
Tuurlijk.
maar ik heb een overeenkomst met de woningbouw. ik huur het. ik mag toch bepalen
wie er in komt of niet ? ongeacht de acceptatie van de woningbouw dat ze bij mij mag wonen?
ja dat dacht ik ook. maar het is een pittige tante. dus die zegt dat dat niet kanquote:Op zondag 4 maart 2007 03:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Volgens mij was het zo dat het jouw huis is, dus daar doe jij mee wat je wil
Mja, een vriend van me had vorig jaar huis gehuurt met zijn toenmalige vriendin. Hij dacht al dat het niet ging werken en heeft toen expres het huis op zijn naam laten zetten zodat hij niet weg hoefde.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:35 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. maar het is een pittige tante. dus die zegt dat dat niet kan
en loopt de dreigen met advocaat
Ik weet niet of het zo simpel zit. Las gisteren een topic over iemand die zonder contract wilde huren en toch huurbescherming zou krijgen als ze hem eruit wilde zetten. Zij heeft bijgedragen, you catch my drift.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Volgens mij was het zo dat het jouw huis is, dus daar doe jij mee wat je wil
ik hoef zowieso niet weg, omdat ze het alleen niet kan betalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, een vriend van me had vorig jaar huis gehuurt met zijn toenmalige vriendin. Hij dacht al dat het niet ging werken en heeft toen expres het huis op zijn naam laten zetten zodat hij niet weg hoefde.
Maandag dan even bellen, lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:37 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
ik hoef zowieso niet weg, omdat ze het alleen niet kan betalen.
maar gaat mij erom, als ik haar er zo uit zet ... dat ik geen gezeik krijg
Nou ja, ik bedoel daar dan ook mee dat zij weg zou moeten zonder gezeik hèquote:Op zondag 4 maart 2007 03:37 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
ik hoef zowieso niet weg, omdat ze het alleen niet kan betalen.
maar gaat mij erom, als ik haar er zo uit zet ... dat ik geen gezeik krijg
Kan ze die wel betalen?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:35 schreef TiNRiB het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. maar het is een pittige tante. dus die zegt dat dat niet kan
en loopt de dreigen met advocaat
Volgens mj staat ze er ingeschreven en heeft getuigen zat dat ze daar woonde.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:05 schreef popolon het volgende:
Sterker nog, als het op jouw naam staat kan je de politie bellen.
Ongewenst bezoek, inbraak, verzin maar wat.
.quote:Op zondag 4 maart 2007 04:09 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Volgens mj staat ze er ingeschreven en heeft getuigen zat dat ze daar woonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |