Wat Moonah zegt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef Tukker_Roy het volgende:
Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn vriendin heeft het onlangs uit gemaakt omdat ze een ander heeft. We hadden 10 jaar een relatie waarvan de laatste drie jaar samenwonen. Ik voel me echt klote.
Nu is het probleem je woont samen en wie gaat het huurhuis uit. Ik woon al 5 jaar in dit huis en zij is er bij in komen wonen. Dus ik vind dat zij weg moet. Maar zij denkt daar anders over. Zij vindt dat zij recht heeft op de woning omdat zei de afgelopen twee jaar voor 60% van het inkomen zorgde.
Wat is jullie mening hier over?
Zou betekenen dat ik de hoofdhuurder ben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb ook samengewoond.
Er is ALTIJD een hoofdhuurder. (persoon die als eerste op het contract staat)
Ik kon het toen niet betalen, was hoofdhuurder en hebben we de flat moeten omzetten naar zijn naam.
Nee geen samenlevingscontractquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:23 schreef Ole het volgende:
Hadden jullie een samenlevingsconract?
zo niet is de kans groot dat zij er niet eens mag blijven wonen!
en succes ermee! zit zelf ook met verbroken relatie na 6 jaar, maar 'gelukkig' dit probleem niet (heb eigen huis..)
Yup.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:05 schreef Tukker_Roy het volgende:
Bij mij is er in der tijd een naamswijziging geweest op het huurcontract. Wijziging <mijn naam> in <mijn naam + haar naam>.
[..]
Zou betekenen dat ik de hoofdhuurder ben.
Zij moet natuurlijk het huis uit gekkie, je kan natuurlijk niet beide even veel verdienen, verschil moet er wezen. Maar jullie hebben natuurlijk keurig beiden evenveel huur betaald, dus zij moet het huis uit. Eerlijk = Eerlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef Tukker_Roy het volgende:
Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn vriendin heeft het onlangs uit gemaakt omdat ze een ander heeft. We hadden 10 jaar een relatie waarvan de laatste drie jaar samenwonen. Ik voel me echt klote.
Nu is het probleem je woont samen en wie gaat het huurhuis uit. Ik woon al 5 jaar in dit huis en zij is er bij in komen wonen. Dus ik vind dat zij weg moet. Maar zij denkt daar anders over. Zij vindt dat zij recht heeft op de woning omdat zei de afgelopen twee jaar voor 60% van het inkomen zorgde.
Wat is jullie mening hier over?
Mooi forum dit hè kale?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:18 schreef Kaalhei het volgende:
Je kan haar natuurlijk ook altijd het huis uit slaan, dat zou de optie zijn waarvoor ik zou kiezen.
Alhoewel mijn naam refereert aan de wijk waarin het oude stadion van mijn clubbie stond en niet aan mijn haardracht, heb ik wel mijn haren onlangs laten millimeteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mooi forum dit hè kale?
Daarom zei ik ook kalequote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:28 schreef Kaalhei het volgende:
heb ik wel mijn haren onlangs laten millimeteren.
Maak daar even heren m/v van. De man krijgt de kinderen ook wel eens toegewezen, dus de dames moeten zich ook maar inschrijven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
Het wordt anders als jullie ook kinderen zouden hebben. Degene die de kinderen toegewezen krijgt, krijgt namelijk meestal ook het huis toegewezen. Dus heren, zorg dat je altijd bij een woningcorporatie ingeschreven staat, al is het maar "just in case".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |