geen geintje, het is een valse nichtquote:Op zondag 4 maart 2007 01:51 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik ben niet 100% ervan zeker. 90% of zo. eric zei zelfs tegen mariel dat ie nog aan het twijfelen was.
het zou me niet geheel verbazen als eric donderdag huub wegstemt. toch weer 1 minder. ....en het blijft een valse nicht he?(geintje)
Hij is één grote speelbal.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Morgenavond soortgelijk gesprek tussen Jaap, Natasia en Brian. En dan wordt hij weer overtuigd iets terug te flikken bij kamp Huub.![]()
jaap zou door moeten hebben dat het spel op plaats 1 staat, doelen (afvallen) op plaats 2. anders ben je zo exit. niks doelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:52 schreef gomi het volgende:
jaap zit echt in t berkeerde programma die zit echt alleen voor zijn doelen.
die gozer weet echt niet in wat voor programma hij is ingestapt
Eric is een valse nicht, bij hem weet je het pas tijdens de stemming zelf, niet te pijlen die gast.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen geintje, het is een valse nicht
ik kan echt dubbel liggen als eric de valse nicht uithangtquote:Op zondag 4 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen geintje, het is een valse nicht
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik kan echt dubbel liggen als eric de valse nicht uithangt
Ja precies. Ik denk dat ie mij met die standaard pseudo romantische bullshit ook in zou kunnen pakken...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:52 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vraag me af of huub mij ook zo zou kunnen bewerken. als streamer zijnde, lijtk het allemaal zo doorzichtig
quote:
Jaap dacht iets te vroeg dat hij "erbij" hoorde...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:55 schreef LuNaTiC het volgende:
3 velociraptors zijn ze, volgens Jaap.
Jaap the Velociraptor...
hij heeft geen flauw benul van een spel. begin bijna te denken dat hij niet weet over een villa die hij kan winnen en een geldbedrag er bovenop. zij hebben hem gewoon een afslankverhaal opgehangenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
jaap zou door moeten hebben dat het spel op plaats 1 staat, doelen (afvallen) op plaats 2. anders ben je zo exit. niks doelen.
Jaap was vroeger al de grote dikke goedzak die wel door iedereen gepest werd, maar door diezelfde bullies tot alles gemanipuleerd kon worden omdat ie zo graag ergens bij wilde horen...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap dacht iets te vroeg dat hij "erbij" hoorde...
heel HES is helemaal topquote:Op zondag 4 maart 2007 01:57 schreef Mani89 het volgende:
eric is zoooo leuk met huub en sylvia, samen met huub is hij echt mijn favoriet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |