ik bedoel een hele verse......quote:Op zondag 4 maart 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb allang geantwoord![]()
Ik vond het best boeiend hoor, eric tegen brian
Jaap eindelijk in discussie met Huub...
HES is ook erg gezellig nu...
Huubs vermeende bi-heid...
Opzich vind ik het wel fijn dat hij eindelijk echt inhoudelijk ingaat op wat er gezegd werd...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:48 schreef de_kolonel het volgende:
Die dikke doet alsnog een poging om zich in te likken bij Huub. Dag Jaap!
Het is allang duidelijk dat eric hem er in houdt.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:48 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
beetje open deur... alleen vervelend voor huub dat hij tot donderdag overgeleverd is aan eric
Jank niet zo man.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:48 schreef de_kolonel het volgende:
Die dikke doet alsnog een poging om zich in te likken bij Huub. Dag Jaap!![]()
Ja, dat geldt voor iedereen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric heeft ondertussen Huub net zo hard nodig als andersom, ik neem toch aan dat hij dat zelf ook weet?
Ik maak me niet zo veel zorgen meer![]()
Altijd fijn als je iemand hebtquote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor iedereen.
Met de unanieme stemmingen heb je gewoon iemand nodig.
Ik vind er niks fijns aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opzich vind ik het wel fijn dat hij eindelijk echt inhoudelijk ingaat op wat er gezegd werd...
ik ben niet 100% ervan zeker. 90% of zo. eric zei zelfs tegen mariel dat ie nog aan het twijfelen was.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Dogga het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat eric hem er in houdt.
denk je nou echt dat eric het advies niet opvolgt van ze aller beste vriendinnetje waar hij zo veel van houd
Hey U bent er weer.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Altijd fijn als je iemand hebt![]()
ik vraag me af of huub mij ook zo zou kunnen bewerken. als streamer zijnde, lijtk het allemaal zo doorzichtigquote:Op zondag 4 maart 2007 01:51 schreef Kinga het volgende:
Huub kan mensen zo mooi bewerken he. Nu Jaap weer...
twijfelen doet iedereen..maar hij heeft ook tegen haar gezegt dat ze gevoel zei dat hij huub er in moet houdenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:51 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik ben niet 100% ervan zeker. 90% of zo. eric zei zelfs tegen mariel dat ie nog aan het twijfelen was.
het zou me niet geheel verbazen als eric donderdag huub wegstemt. toch weer 1 minder. ....en het blijft een valse nicht he?(geintje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |