je hebt pm!was is de kooi saai he vanavond??quote:Op zondag 4 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Was dat fysiek geweld?
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef Dogga het volgende:
jaaap heeft ze 100CP niet gehad van brian?
HAHAHAHAHAHA
mag een homo geen vrienden meer hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat eric hem wel heel graag in bed wil hebben, huub zegt net iedereen is bisexueel, need i say more
Eric groeit door zijn huidige positie ontzettend. Ik vraag me af of hij dat na donderdag kan voortzetten.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij durft zich sterker op te stellen nu hij Huubje "aan zijn kant" heeft?![]()
Colaaaaaaaaaaaaaa ...............quote:Op zondag 4 maart 2007 01:42 schreef heracles het volgende:
Mijn Oma was wel een wilde in haar tijdDus das dan weer positief
Ja. En hij zegt "brian bewaart ze voor me"quote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef Dogga het volgende:
jaaap heeft ze 100CP niet gehad van brian?
HAHAHAHAHAHA
Mee eens.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
mag een homo geen vrienden meer hebben![]()
ik vind het gewoon heerlijk om te zien hoe die twee met elkaar omgaan !! heel veel mannen kunnen nog een bult van huub lereneen homo wil niet alle mannen neuken en een hetero neukt ook niet alles wat maar als kut rondloopt toch
( met uitzonderingen zoals brian na gelaten dan he )
![]()
Ik heb allang geantwoordquote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je hebt pm!was is de kooi saai he vanavond??
Hoezo niet? Iemand verspreid een gerucht en het halve internet neemt dit klakkeloos als waar aan.quote:
zeker niet!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
een hetero neukt ook niet alles wat maar als kut rondloopt toch
Mooi moment ! Truste iedereenquote:
van huub leren?? huub is 100% met het spel bezig. alles vanuit strategie. eric is nu leuk en echt zijn maatje omdat huub bang is dat ie donderdag misschien wel exit is.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
mag een homo geen vrienden meer hebben![]()
ik vind het gewoon heerlijk om te zien hoe die twee met elkaar omgaan !! heel veel mannen kunnen nog een bult van huub lereneen homo wil niet alle mannen neuken en een hetero neukt ook niet alles wat maar als kut rondloopt toch
( met uitzonderingen zoals brian na gelaten dan he )
![]()
Eric heeft ondertussen Huub net zo hard nodig als andersom, ik neem toch aan dat hij dat zelf ook weet?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eric groeit door zijn huidige positie ontzettend. Ik vraag me af of hij dat na donderdag kan voortzetten.
Voordat dit speelde waren Huub en Eric ook al close.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
van huub leren?? huub is 100% met het spel bezig. alles vanuit strategie. eric is nu leuk en echt zijn maatje omdat huub bang is dat ie donderdag misschien wel exit is.
Huub zal eric en syl der in houden tot dat ze met ze drieen over zijn..dan gaat het tussen hun losquote:Op zondag 4 maart 2007 01:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
van huub leren?? huub is 100% met het spel bezig. alles vanuit strategie. eric is nu leuk en echt zijn maatje omdat huub bang is dat ie donderdag misschien wel exit is.
als eric slim is, redeneert hij zo. *fingers crossed*quote:Op zondag 4 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric heeft ondertussen Huub net zo hard nodig als andersom, ik neem toch aan dat hij dat zelf ook weet?
Ik maak me niet zo veel zorgen meer![]()
beetje open deur... alleen vervelend voor huub dat hij tot donderdag overgeleverd is aan ericquote:Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
Huub zal eric en syl der in houden tot dat ze met ze drieen over zijn..dan gaat het tussen hun los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |