Zo een vies spelletje zie ik Natasia wel voor in ja. Brian wordt 'gevoerd'.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia is een mama hè..
Amanda een kindje wat haar mama veel te weinig ziet.
Het zou me alleen niets verbazen als Natasia midden in de nacht toch besluit beneden te gaan slapen zodat Amanda en Brian wat "privacy" hebben![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Huub een beetje overdrijft?
Hier niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:30 schreef Dutchguy het volgende:
Haperen jullie streams ook?
Oh zou mij niets verbazen dat hij bi isquote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
ligt het aan mij of wordt huub steeds gay-er? (in zijn doen en laten, zijn maniertjes)
heeft hij vaker gedaan....vaak genoeg toegegevenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub is volgensmij wel 't type dat in een dronken bui met een man zou kunnen zoenen (zonder gevoelens verder).
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Huub een beetje overdrijft?
denk dat eric hem wel heel graag in bed wil hebben, huub zegt net iedereen is bisexueel, need i say morequote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
ligt het aan mij of wordt huub steeds gay-er? (in zijn doen en laten, zijn maniertjes)
Mij ook niet, Huub neukt alles wat los en vast zit.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:31 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh zou mij niets verbazen dat hij bi is
Ik zou niet willlen zeggen dat hij dan bi is maar ik zou dat dus never nooit kunnenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
heeft hij vaker gedaan....vaak genoeg toegegeven
Zou Huub Eric pijpen om er in te blijven?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef agter het volgende:
de sexuele overtuiging van Huub zou wel eens van de stemming af kunnen hangen of aan wat hij daar voor over moet hebben.
en ik begrijp dat hij VEEL voor de eindoverwinning over heeft.
als strateeg-huub zou ik denken, waarom niet?
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef agter het volgende:
de sexuele overtuiging van Huub zou wel eens van de stemming af kunnen hangen of aan wat hij daar voor over moet hebben.
Als Eric dat zou vragen zou me dat ontzettend tegenvallen.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou Huub Eric pijpen om er in te blijven?
nee , geloof ik nietquote:Op zondag 4 maart 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:
Huub is zo hetero als het maar kan denk ik.
Jaap snapt ze wel !quote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef heracles het volgende:
Pffff wat een moeilijke woorden
dacht ik ook al. ik zie 'm ook steeds closer met eric worden. hij zit er al bijna met z'n hele arm in...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef agter het volgende:
denk niet dat-ie re veel moeite mee zal hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Helaas komt zijn momenteel blijkende intelligentie niet helemaal uit in zijn reacties als Huub een discussie aan wil gaan..quote:
Huub is oprecht een slimme jongen. En dat zonder HBO-diploma, he Brain?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Pff wat weet huub veel man .. ik voel me echt dom als ik naar hem luister
ach huub lult een hoop. veel theoretische wijsheden ookquote:Op zondag 4 maart 2007 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Ze mogen elkaar gewoon. !!! Is dat zou zo raar omdat een van de twee homo is?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:36 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dacht ik ook al. ik zie 'm ook steeds closer met eric worden. hij zit er al bijna met z'n hele arm in...
mooi toch !! durf jij dan ook uit de kast te komenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
Het is echt een leuk stelquote:Op zondag 4 maart 2007 01:37 schreef Dogga het volgende:
huub en eric voelen elkaaar aan
tegerlijk deden ze net dat geluid dat huub altijd doet
als het daar van afhangt. JA.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
slimme jongen..zeker wetenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:35 schreef Mani89 het volgende:
klopt dus wel wat die dames zaten te roddelen, eric ziet nu een lichtje, hij gaat nu een plan bedenken om huub zover te krijgenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer iemand zo lang om de hete brei heen draait weet ik al genoeg. Hartstikke bi die gozer.
slim en veel kennis hebben daar zit ook een verschil in....quote:Op zondag 4 maart 2007 01:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub is oprecht een slimme jongen. En dat zonder HBO-diploma, he Brain?
Dat zal Eric niet vragen en Huub heeft een maatje, maakt hem niet uit of die homo of hetero is.Wordt dit net zo'n gelul als de medicijnen die Huub in zijn drank heeft gekregen. Hou toch op.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als Eric dat zou vragen zou me dat ontzettend tegenvallen.
ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar gewoon. !!! Is dat zou zo raar omdat een van de twee homo is?![]()
Ik ben toch bang dat dit meer wishfull thinking is...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt dus wel wat die dames zaten te roddelen, eric ziet nu een lichtje, hij gaat nu een plan bedenken om huub zover te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |