quote:Op zondag 4 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommigen schijnen die eerste "wat een sukkeltje" gedachten collectief uit hun geheugen gewist te hebben
Totdat hij een paar flessen alcohol achter zijn kiezen heeft. Dr. Jeckyl & Mr. Hydequote:Op zondag 4 maart 2007 01:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaap is veel te lief en goedgelovig voor dit gemene spel.
wens vervultquote:Op zondag 4 maart 2007 01:23 schreef Ashrak het volgende:
Ik wil Huub en Eric zien en niet Jaap !!!! pls
Onschuldig ...quote:
Ja dat is hem! Hoe heet die dier?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:24 schreef snetje het volgende:
gadverdame !! natasia heeft snollie weer in het bed van brian geloosd ....
jaap wou niet drinken en nu inene weer wel ....
huub is echt een goede voor jaap !! huub zegt wel wat heel harde dingen...... die lieve familieleden niet durven te zeggen tegen hem ...
huub zet hem keihard voor het blok !! iets wat jaap dus echt nodig heeft !!
hoe harder huub gaat schreeuwen hoe harder jaap gaat vechten tegen zijn overgewicht !!
aan wie heeft jaap dan het meesteaan een harde huub of aan een ( ik beloof je alles ) zeurende zeikende loverboy brian
...die overigens jaap vandaag vies in de steek liet met de afspraak samen te gaan sporten !!
Nou mou ....quote:Op zondag 4 maart 2007 01:25 schreef de_kolonel het volgende:
Huub:
Voer die vetzak en zorg dat íe straks weer dronken door het huis waggelt. Denk aan de streamers...
De brieven die hij aan zichzelf schrijft.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:24 schreef Heathen het volgende:
Oh god.. Jaap weer met zijn boeiende brieven... :'(
Zeker weten aan Huub, terwijl Huub het met andere doeleinden doet, die wilt Jaap in zijn kop kapot maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:24 schreef snetje het volgende:
huub is echt een goede voor jaap !! huub zegt wel wat heel veel dingen...... die lieve familieleden niet durven te zeggen tegen hem ...
huub zet hem keihard voor het blok !! iets wat jaap dus echt nodig heeft !!
hoe harder huub gaat schreeuwen hoe harder jaap gaat vechten tegen zijn overgewicht !!
aan wie heeft jaap dan het meesteaan een harde huub of aan een ( ik beloof je alles ) zeurende zeikende loverboy brian
...die overigens jaap vandaag vies in de steek liet met de afspraak samen te gaan sporten !!
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
heeft Eric als verslag gedaan van z'n gesprek met de rat?
Ja, Brian weet dat Amanda heeft aangevraagd en voor de veiligheid heeft hij zelf nogmaals aangevraagd.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Brian heeft aan Amanda gevraagd of ze de stemaanvraag tegen Huub heeft ingetrokken.
Amanda reageert heel verbaasd.
Brian had dacht ik toch al voor de zekerheid opnieuw aangevraagd
Wat mij wel al weken aan Huub opvalt is dat hij dingen overneemt van de mensen waar hij mee omgaat. Hij gebruikt ook termen van mede bewoners etc. Dus wat dat betreft, hij gaat nu veel met Eric om.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
ligt het aan mij of wordt huub steeds gay-er? (in zijn doen en laten, zijn maniertjes)
mooi toch, wie weet krijgen we nog een echte coming out op televisie!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
ligt het aan mij of wordt huub steeds gay-er? (in zijn doen en laten, zijn maniertjes)
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Huub een beetje overdrijft?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
Jaap doet heel verbaasd over de dingen die hij gezegd heeft toen hij dronken was.
"Meen je niet" heb ik nu al drie keer gehoord
correctie.... dat is al vier keer
Stom van brian om Aman daar aan te herinneren.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Brian heeft aan Amanda gevraagd of ze de stemaanvraag tegen Huub heeft ingetrokken.
Amanda reageert heel verbaasd.
Brian had dacht ik toch al voor de zekerheid opnieuw aangevraagd
Natasia is een mama hè..quote:Op zondag 4 maart 2007 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia domineert steeds meer over haar, Amanda moet echt meer haar eigen koers gaan varen en zichzelf losweken van die 2 freaks.
Dr. Jeckyl & Mr. Hydequote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
Jaap doet heel verbaasd over de dingen die hij gezegd heeft toen hij dronken was.
nee de waarheid wordt gesprokenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Huub een beetje overdrijft?
Wel 100 keer: Je hebt gelijk!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Ik heb nog niet 1 keer, sorry of het spijt me gehoord...
Misschien in de gameroom toen de streams er niet op waren? Voor de rest niet veel kans met Jaap erbij.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
heeft Eric al verslag gedaan aan Huub van z'n gesprek met de rat?
JAAP-IS- GOD!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
Huub is volgensmij wel 't type dat in een dronken bui met een man zou kunnen zoenen (zonder gevoelens verder).quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
Zie je ook hoe Sylvia meehelpt benzine op het vuur te gooienquote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
Tactiek van Huub. Eric is goed bezig. En ik (hetero) heb vertrouwen in Eric. Het ligt dus aan jou.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |