Net niet gevolgd. Wat gebeurde er?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric voelt zijn macht. De rat kruipt in een hoekje.
Dat heeft Brian in de verste verte niet; hij beweerde tegen Amanda dat het onmogelijk is, doordat het onder de douche (door het water) niet lukte. Right.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee daar gaat het niet om !!! Heb het in mijn eigen vriendekring gezien. Eeen avontuurtje kan je leven verpesten, en als je pech hebt beeindigen !!!.... Niks met dit kooi spellteje te maken. Gewoon gezond besef![]()
De eerste avond zat hij met Sylvia en Huub te praten en toen bleek al dat hij het moeilijk kon begrijpen dat je niet constant gedonder hebt met je "vijand"quote:Op zondag 4 maart 2007 00:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap snap het spel/programma helemaal niet
ze proberen tot 'm door te dringen dat als ie niks doet hij gewoon exit is, de eerste keer dat het kan. dat dit een SPEL is waarin je tactisch moet zijn en niet je eigen ding doenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:53 schreef heracles het volgende:
Ze proberen Jaap duidelijk te maken dat ze hem echt niet opeten als hij zich een beetje socialized.
Heb je het ook zonder condoom gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Tóch word ik weer bang als ik Eric nu hoor.![]()
Dat heb ik met Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Tóch word ik weer bang als ik Eric nu hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |