quote:Op zondag 4 maart 2007 00:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Marielle mag blij zijn met zo'n vriend als Eric.
![]()
Ik had niet verwacht dat hij zijn excuses zou aanbieden, maar dat zijn vast de pillen die werken. En met de opkomende stemming moet hij Eric natuurlijk te vriend houden, anders was hij vast al door het lint gegaan.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:10 schreef kissa het volgende:
Sylvia lijkt wel een beetje op Jody Foster (Silence of the lambs)
yep.... ze is een schatje...no doubtquote:
precies, en hij wist ook niks van de 2kampen volgens mij, vraag me af of ie vaak keekquote:Op zondag 4 maart 2007 00:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap snap het spel/programma helemaal niet
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat kruipt voor Eric.
Ja...en dan ook nog HOE die vreet!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:48 schreef Frasier het volgende:
Hoe respectloos om gewoon te blijven vreten in een discussie!
Neeeeeeeeeeee daar gaat het niet om !!! Heb het in mijn eigen vriendekring gezien. Eeen avontuurtje kan je leven verpesten, en als je pech hebt beeindigen !!!.... Niks met dit kooi spellteje te maken. Gewoon gezond besefquote:Op zondag 4 maart 2007 00:48 schreef agter het volgende:
Eric maakt Brian nog wat banger...
Dat was even het besef dat de reactie daar ook wel erg blij mee zal zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zijn excuses zou aanbieden, maar dat zijn vast de pillen die werken. En met de opkomende stemming moet hij Eric natuurlijk te vriend houden, anders was hij vast al door het lint gegaan.
jaap is n domme dikkequote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef Dogga het volgende:
jaap praat kinderachtig bah
hij denkt een einzelgaenger te kunnen zijn in de gouden kooi. dat hij niet vriendschappen hoeft te sluiten uit tactisch opzicht.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:50 schreef obezzi het volgende:
[..]
precies, en hij wist ook niks van de 2kampen volgens mij, vraag me af of ie vaak keek
Alleen heeft ie dan Huub niet meer als backup want Eric stemt donderdag Huub wegquote:Op zondag 4 maart 2007 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Na de stemming van a.s. donderdag zal die zijn rol wel weer aanpassen in agressieve Brian.
moet hij gewoon blijven denken, dan moet hij vanzelf weg...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
hij denkt een einzelgaenger te kunnen zijn in de gouden kooi. dat hij niet vriendschappen hoeft te sluiten uit tactisch opzicht.
vage gast.
Goed gecast, zo een figuur miste er nog.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
hij denkt een einzelgaenger te kunnen zijn in de gouden kooi. dat hij niet vriendschappen hoeft te sluiten uit tactisch opzicht.
vage gast.
Net niet gevolgd. Wat gebeurde er?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric voelt zijn macht. De rat kruipt in een hoekje.
Dat heeft Brian in de verste verte niet; hij beweerde tegen Amanda dat het onmogelijk is, doordat het onder de douche (door het water) niet lukte. Right.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee daar gaat het niet om !!! Heb het in mijn eigen vriendekring gezien. Eeen avontuurtje kan je leven verpesten, en als je pech hebt beeindigen !!!.... Niks met dit kooi spellteje te maken. Gewoon gezond besef![]()
De eerste avond zat hij met Sylvia en Huub te praten en toen bleek al dat hij het moeilijk kon begrijpen dat je niet constant gedonder hebt met je "vijand"quote:Op zondag 4 maart 2007 00:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
jaap snap het spel/programma helemaal niet
ze proberen tot 'm door te dringen dat als ie niks doet hij gewoon exit is, de eerste keer dat het kan. dat dit een SPEL is waarin je tactisch moet zijn en niet je eigen ding doenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:53 schreef heracles het volgende:
Ze proberen Jaap duidelijk te maken dat ze hem echt niet opeten als hij zich een beetje socialized.
Heb je het ook zonder condoom gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Tóch word ik weer bang als ik Eric nu hoor.![]()
Dat heb ik met Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Tóch word ik weer bang als ik Eric nu hoor.![]()
Wat gezien?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:56 schreef Miraaa het volgende:
Oke, ...volgens Brian heeft "niemand" het gezien.........alleen hij![]()
Eric begint zich wel 'gevaarlijk bewust' te worden van zijn sleutelrol ......quote:Op zondag 4 maart 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric speelt weer het spelletje en Brian trapt er grandioos in.
Ik kkan niet wachten tot het donderdag is
Nu komt Brian met onzin beschuldigingen richting Huub.
Triest eigenlijk vind je niet ?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef agter het volgende:
Volgens mij stapt niemand Jaap. Jaap is gewoon happy en blij omdat ie niet gepest wordt.
Voor hem is het al zo'n vooruitgang tov de buitenwereld. Dat ie nu al blij is.
denk dat die brian nog dommer is dan Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef obezzi het volgende:
denk dat die jaap nog dommer is dan amanda
ECHT WEL !quote:Op zondag 4 maart 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
denk dat die brian nog dommer is dan Amanda.
Aan Mariel blijven denken... doe ik nu ook. Hij vertrouwt en gelooft haar volledig, hij weet dat hij er rap uitligt als Huub weg is, en hij beseft ook dat hij alleen Amanda dan nog heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric begint zich wel 'gevaarlijk bewust' te worden van zijn sleutelrol ......
Ja. Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:
Zelfs met een bordje "doorzichtig geslijm" ervoor zal Amanda het nog niet doorhebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
o man, huub, dit is te erg. dat geslijm / versier met amanda. TE doorzichtig ...![]()
tis een klein en hecht clubje daar in die gouden kooi... en allemaal met een lelijk gezicht..quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef agter het volgende:
Volgens mij stapt niemand Jaap. Jaap is gewoon happy en blij omdat ie niet gepest wordt.
Voor hem is het al zo'n vooruitgang tov de buitenwereld. Dat ie nu al blij is.
Nataas bewaakt Brians prooi.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Natasia wat een wolf, de hele tijd vlees Amanda in de gaten houden dat ze mee komt.![]()
Dat dat vragen ze zich op de redactie ook af.......na 24 uur beeldmateriaal terug te hebben gezien en opzoek naar een stapel "documenten" hebben ze nog geen snipper gevondenquote:
Wanneer Jaap 50 kilo kwijt raakt heeft hij zijn doel al bereikt. Hij zit er niet om zijn sociale omgang met andere mensen te verbeteren. De een zit er voor de villa, Jaap zit er om 50 kilo kwijt te raken zodat hij geopereerd kan worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Weet niet wat ik hiervan moet denken.
Aan de ene kant: Jaap kiest zelf voor dit programma.
Aan de andere kant: Hoe kan Tien zo iemand toelaten...
Ben zo blij met een kleurenscherm. Ze zijn ziet zo duur meer hoor tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
In zwart-wit is Sylvia net het zusje van Amanda![]()
niets mis met het toontjequote:Op zondag 4 maart 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
Amanda: "k hoop dat 't mag! (Teasers uitnodigen) ik zou dat echt leuk vinden, en hun ook, hun echt ook
Huub: "Zij"
Amanda: "Zij. Zij zouden dat ook echt leuk vinden"
Gewoon 't toontje.
Amanda is een beetje dommmmquote:Op zondag 4 maart 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs met een bordje "doorzichtig geslijm" ervoor zal Amanda het nog niet doorhebben.
Juist, de enige die de fokkers dus iets kwalijk kunnen nemen is de DGK-redactie.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer Jaap 50 kilo kwijt raakt heeft hij zijn doel al bereikt. Hij zit er niet om zijn sociale omgang met andere mensen te verbeteren. De een zit er voor de villa, Jaap zit er om 50 kilo kwijt te raken zodat hij geopereerd kan worden.
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
Huub tegen Sylvia
"ik vond je zo'n schattig klein meisje vandaag"
In het begin toen Jaap net binnenkwam vroeg ik me af of hij geen verborgen agenda had. Maar ik denk dat het Jaap echt om die 50 kilo gaat.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer Jaap 50 kilo kwijt raakt heeft hij zijn doel al bereikt. Hij zit er niet om zijn sociale omgang met andere mensen te verbeteren. De een zit er voor de villa, Jaap zit er om 50 kilo kwijt te raken zodat hij geopereerd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |