MOOI !!! DANKquote:
Is dat wel life?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Jee ik zie dat hier nog niet
Ik zie geen maan hieroquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef itsme het volgende:
mooi die maan. Bij mij is ie foetsie nu
straks ook ik een rode maan?
Ikke wel, maar het is koud buiten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Jee ik zie dat hier nog niet
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow oke, hoeveel m2 is dat dan ongeveer?
Een voetbalveld is wat? 50x100?? dan is het dus 100 x 100 dus dat is 10.000 m² = 1 hectare dus.quote:Een droomvilla, vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden, een design keuken en luxe badkamers. Het landgoed heeft een eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.
Sorry Ik heb ook last van wolken. Rode koontjes is waarschijnlijk onze beloning..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef itsme het volgende:
mooi die maan. Bij mij is ie foetsie nu
straks ook ik een rode maan?
maar..uh.. zat jij niet opgesloten in een kelder?quote:
Waarschijnlijk heeft hij door dat hij dan de Sjaak is als hij dat doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:45 schreef Casshern het volgende:
kdacht dat jaap zo graag naar bed wou om 23:00??
Neehheeee eenstukje van... (CSI Fan)quote:
ik ben alweer onduidelijk, zie ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar als je al een paar maanden in dat huis zit is het wel wat anders natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:46 schreef robinotc het volgende:
[..]
maar..uh.. zat jij niet opgesloten in een kelder?![]()
En een huis wat zo onlogisch is ingedeeld, en met zo weinig slaapkamers, als je naar de extra kamer wil moet je buiten langs? moet er bijna van lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Een voetbalveld is wat? 50x100?? dan is het dus 100 x 100 dus dat is 10.000 m² = 1 hectare dus.
sinds 1 januari 1996quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef tutjehola het volgende:
Ja dat heb je ook als je in een flatje in Hintham woont
En sinds wanneer hoort hintham bij Den Bosch![]()
In 030 ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
Hier is ie nog niet zo mooi rood. Nunet nog een reepje over.
Wrijf het nog ff lekker in !!! Bewijs willen we zienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
hier is ie roodquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
Hartje stadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
sinds 1 januari 1996![]()
hehe
Maar waar woon je ergens?
Ja hier in 010 ookquote:
maar oke.. ik woon er... vandaarquote:
Je moet ook niet naar je lamp kijken, maar naar buiten gaan.quote:
Jemig er zijn mensen van diverse planeten op dit forum. Heb wel altijd de indruk gehad maar HIER IS HET BEWIJS !!quote:
ja ik woon ook in 010 dus vandaar, maarre is dit geen SC eigenlijk anders worden we weer bestraft.quote:
Mooi he stream 1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar je lamp kijken, maar naar buiten gaan.
Helmaal mee eensquote:
Als Huub nu niet genoeg nadenkt (hij is gvd nog nuchter) dan ligt ze straks weer een knaagdier te neuken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:52 schreef heracles het volgende:
Huub je verpest het helemaal bij Amanda. Toon eens een beetje genegenheid AUB. Dat zou heeelveel helpen. Kon ik maar toveren.
Belazerd !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef monchou het volgende:
plaatje komt van http://www.esa.int/images/lunecl_400,1.jpg kan je niks beters verzinnen?
Huub pest Amanda met haar broekje, maar geeft toe dat hij niet in haar broekje heeft gekeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:52 schreef heracles het volgende:
Huub je verpest het helemaal bij Amanda. Toon eens een beetje genegenheid AUB. Dat zou heeelveel helpen. Kon ik maar toveren.
brrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Huub nu niet genoeg nadenkt (hij is gvd nog nuchter) dan ligt ze straks weer een knaagdier te neuken.
Alsof jullie plaatjeskeus bij de FP zo geweldig origineel is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef monchou het volgende:
plaatje komt van http://www.esa.int/images/lunecl_400,1.jpg kan je niks beters verzinnen?
Shit, ik trap er nog in ook, lijk Snollie welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef monchou het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Huub nu niet genoeg nadenkt (hij is gvd nog nuchter) dan ligt ze straks weer een knaagdier te neuken.
Nerts ?quote:
Niet volgens de redactie. De eerste vliegles is veeeeel belangrijker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef schizolientje het volgende:
Zou Sylvia nu ook punten mogen verdelen, zo'n wedstrijd winnen is toch een grotere prestatie dan een eerste vliegles lijkt me.
Dat mag, als het maar positief is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Volle maan heeft invloed op de hormonen![]()
En ik zat er naast, heb het gezien, zat er toch naast, met mijn eigen ogenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig er zijn mensen van diverse planeten op dit forum. Heb wel altijd de indruk gehad maar HIER IS HET BEWIJS !!![]()
Phone HOME...
heeft geen zin denk ik.. over 2 dagen neukt ze gewoon weer met Brianquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:52 schreef heracles het volgende:
Baardgroei?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Nou als ik naar de haardos van Natas kijk heb ik toch wel twijfelsquote:
Maar wat doet een volledig verduisterde maanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Sowieso, maar ze heeft ook een tongpiercing, dat scheelt misschien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef Heathen het volgende:
Natasja praat met gespleten tong.
Nee loopsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:58 schreef ruby het volgende:
Natasia begint weer eng te krijsen. Is ze al lam?
Die extra kamer is een voormalige schuur. Zou nu goed kunnen dienen als kantoortje of als gastenlogeerkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:47 schreef tutjehola het volgende:
En een huis wat zo onlogisch is ingedeeld, en met zo weinig slaapkamers, als je naar de extra kamer wil moet je buiten langs? moet er bijna van lachen
ondertussen vermoed ik van niet....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heeft geen zin denk ik.. over 2 dagen neukt ze gewoon weer met Brian
Tja....kom anders een keer langs...enne.. het hoeft echt niet per raket.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En ik zat er naast, heb het gezien, zat er toch naast, met mijn eigen ogen
Zwart kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar wat doet een volledig verduisterde maan![]()
Tis de bedoeling dat je dat ding bedient via knopjes , het heeft geen eigen leven. TIPJE graag gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:00 schreef F04 het volgende:
Ik probeer hier die maan te filmen op mijn camcordertje, alleen hij ziet hem niet.
Zit jij in Utrecht Zuid?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:00 schreef Lieve het volgende:
in 073 is ie nog niet zo mooi oranje! Goh tutjehola, lekker middenin de stad. Ik zit waar de schaapjes wonen en de bootjes langsvaren. Waar het regenwater uit Belgie naar onze noordzee toe wil.
Ja, de vliegles van Brian en de 2e plaats van Sylvia met weinig voorbereiding staan niet helemaal in verhouding. Onbegrijpelijk eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:01 schreef Lieve het volgende:
Sylvia krijgt niet eens een felicitatie?
Wat een vetgare redactie is dat daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |