Na een zonsverduistering gezien te hebben vind ik een maansverduistering niks meer aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan het mooi zien vanaf mijn dakterras, ik denk dat ik mijn telescoop ga pakken, dan kunnen we het beter bekijken.
Dit is waarschijnlijk in het kader van de plannen om een nieuwe schaatshal op de maan te bouwen, daar schijn je nog veel sneller te kunnen!quote:
moet je wel een zuurstoftankje meenemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk in het kader van de plannen om een nieuwe schaatshal op de maan te bouwen, daar schijn je nog veel sneller te kunnen!
In ieder geval wel mooi op hoogte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk in het kader van de plannen om een nieuwe schaatshal op de maan te bouwen, daar schijn je nog veel sneller te kunnen!
saturnusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef MiLalaa het volgende:
Er waren toch ook plannen om in een rondje te gaan schaatsen? De ring van Jupiter schijnt een optie te zijn.
Die zijn wel erg dun hoor! Die van Saturnus werken misschien beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef MiLalaa het volgende:
Er waren toch ook plannen om in een rondje te gaan schaatsen? De ring van Jupiter schijnt een optie te zijn.
Ik ben bang dat je die straal van 25 meter dan niet meer haalt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef MiLalaa het volgende:
Vanaf de maan gezien niet.quote:
nou, ik denk dat een voorziening om wat zuurstof binnen te krijgen een nog wat meer primaire behoefte isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vanaf de maan gezien niet.![]()
Waar je nog het meest voor moet uitkijken is radioactieve straling vanuit de ruimte.
ah, fijn, live results. Dan komt nu WOH toch? Of is het eerst dweil?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:07 schreef Tholdos het volgende:
De eerste uitslagen zijn overigens ook binnen.
http://events.horses.nl/s(...)lgary/result905.html
Niet echt aansprekende tijden helaas, hoewel dat natuurlijk viel te verwachten.
Nee, dat niet. Saturnus is mijn lievelingsplaneet. Ik heb de ringen weleens met mijn telescoop bekekenquote:
O ja, schaatsenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
In de eerste 3 ritten op de 5km is nog niet onder de 6:30 gereden.
viel ook niet echt te verwachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
Het lijkt me dat die nu al bezig is ja, als ze 17 ritten 1500 meter zonder dweil kunnen doen, dan toch zeker ook 4 ritten 5km.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah, fijn, live results. Dan komt nu WOH toch? Of is het eerst dweil?
Ben je op een zwart/wit TV aan het kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
Kuyt ziet maar kleurloos
de eerste ritten zenden ze niet uit vandaar Potmuts tegen Chelskiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Tholdos het volgende:
Wat is dat? Postmus tegen Chelsea?
ik denkt dat een tijd van onder de 90 minuten er niet in zitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Tholdos het volgende:
Wat is dat? Postmus tegen Chelsea?
Wouter OLDE HEUVEL NED 6:18.03quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
Dan mijdt ik het topic maar even voor spoilers.
Das een beetje dom he. En nu weet ik het alsnogquote:
wat had je verwacht dan 6.16, 6.15?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
hmm had meer verwacht van WOH. Of is dat onrealistisch?
6.14 ofzo.., lekker enthousiast. Wat is/was z'n PR?quote:
6.20.37 van WK Allroundquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
6.14 ofzo.., lekker enthousiast. Wat is/was z'n PR?
weer 2 seconde eraf. zo slecht is het ijs voor de 5k dus nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
iig een verbetering van zijn PR.
Dus slecht is het niet.
Minstens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:22 schreef Mirri het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. 6:06 ofzo.
Zal wel net onder de 6.20 eindigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef snellejelle het volgende:
WOH start hard. dat moet hij vast bekopen straks
Helaas, gemist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:28 schreef komrad het volgende:
smeets: wat hebben jullie gedaan? tegen Visser en veldkamp
antwoord visser: dat wil jij niet weten
nee hoor niet dat ik weet... Maar ik vang heel veel signalen opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:33 schreef komrad het volgende:
is het officieel dan????
LOLquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat zal die laatste rondes van WOH verklaren
Ik miste hem al!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:40 schreef Tholdos het volgende:
ene Chmura uit Polen staat er niet tussen
Even op vakantiequote:
Heb je Davis al gezien? Die zal ook wel bleek zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:50 schreef MiLalaa het volgende:
Chad is ook al zo bleek. Het lijkt Kuyt wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:52 schreef Mirri het volgende:
Heb je Davis al gezien? Die zal ook wel bleek zijn.![]()
dan issie niet meer te herkennenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je Davis al gezien? Die zal ook wel bleek zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |