Omdat die Stojkovic voor wat centjes gehaald is lijkt me?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:40 schreef fanneke het volgende:
Waarom staat Velthuizen er ineens naast?
Omdat Stojkovic ook een kans behoort te krijgen volgens de Mos.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:40 schreef fanneke het volgende:
Waarom staat Velthuizen er ineens naast?
Dat is wel een heel duidelijke penalty en rode kaart.quote:
Vind je? Ik heb er grote twijfels bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is wel een heel duidelijke penalty en rode kaart.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:45 schreef fanneke het volgende:
2-3 Excelsior
Hij komt vanachter (wat sowieso niet mag) met twee benen in (wat ook niet mag) en haalt met zijn linkerbeen door (wat ook niet mag).quote:
In het stadion natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is VitesseZuid als je hem nodig hebt
In het stadion misschienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Johquote:
Dan ben je blij geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
Je zal maar vaak meegaan met uitwedstrijden van Excelsior - voor het eerst in 4,5 jaar uit winnen
Dat zijn dr vast niet veel meer dan, die meegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
Je zal maar vaak meegaan met uitwedstrijden van Excelsior - voor het eerst in 4,5 jaar uit winnen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
De strijd om de 5e tot 9e plek de degradatieplaatsen is verreweg het leukst!
Als Roda morgen wint zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
De strijd om de 5e tot 9e plek is verreweg het leukst!
Waar haal je deze onzin vandaan danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
Is ongeveer 18 x gezegd door de commentator bij Talpa - let wel: het gaat om de Eredivisiewedstrijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan dan![]()
![]()
![]()
daar zitten vast nog wedstrijden bij uit de jaren tachtigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ongeveer 18 x gezegd door de commentator bij Talpa - let wel: het gaat om de Eredivisiewedstrijden.
Precies en dan slaat het dus nergens op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ongeveer 18 x gezegd door de commentator bij Talpa - let wel: het gaat om de Eredivisiewedstrijden.
Of dat DB langer dan 2 jaar in de ere divisie kan blijven hangenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies en dan slaat het dus nergens op.
Dat is het zelfde als zeggen dat top oss al 25 jaar geen wedstrijd heeft gewonnen.
Het is ook verdomd lastig om een uitwedstrijd in de Eredivisie te winnen als je in de Eerste-Divisie speelt, zoals Excelsior de afgelopen 3 seizoenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:02 schreef fanneke het volgende:
Overigens heeft FC Den Bosch in de Europa Cup nog geen wedstrijd verloren.
Anders is het beslist inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
Zou luk zijn als Ado morgen wint, strijdt om de degradatie zeer spannend dan !
Drei ist zuviel ja...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Excelsior moet eruit!
Ik kan je idd vertellen, t is een heerlijk gevoelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
quote:
Heracles ADO den Haagquote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef Superheld het volgende:
Welke wedstrijden zijn er?
14:30 Ajax Amsterdam ? - ? SC Heerenveenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef Superheld het volgende:
Welke wedstrijden zijn er?
Dat is op zich best wel terecht ja... Gewoon stom om zo'n sliding te maken natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
foutje??
gewoon een terechte beslissing hoor!![]()
Neequote:
Da's waar. Hopelijk was het een waarschuwing.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Als excelsior al gelijk kan spelen daar
Ikke zuur?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar. Hopelijk was het een waarschuwing.
Ik ga voor een onverdiende overwinning voor Ajax, alleen al om de zure reacties van SCH naderhand te lezen.
voor de competitie boeit het echt niet meer..quote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar. Hopelijk was het een waarschuwing.
Ik ga voor een onverdiende overwinning voor Ajax, alleen al om de zure reacties van SCH naderhand te lezen.
Maar verlies je, dan staan NAC en Roda wel heel dichtbij. De competitie is verder wel gelopen ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
voor de competitie boeit het echt niet meer..
Als Feyenoord wint staat hert 8 punten voor op Breda.
Dan is playoff wel zeker
Werd het maar zo'n feest...quote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke zuur?![]()
![]()
ik krijg nu al door dat die 6e goal van Ajax buitenspel was en die 2e rode kaart voor Heerenveen zwaar onterecht![]()
En als Fey verliest en wij winnen staan we 5 punten van Feyenoord en we moeten nog tegen ze en RJC moet nog tegen NAC en..................................................en..............quote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor de competitie boeit het echt niet meer..
PSV 27 66
TWE 27 57
AJA 26 56
AZ 26 55
FEY 26 46
NAC 27 41
RJC 26 40
HEE 26 38
Als Feyenoord wint staat hert 8 punten voor op Breda.
Dan is playoff wel zeker
Bij een voorsprong van roda zal het wel los gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar verlies je, dan staan NAC en Roda wel heel dichtbij. De competitie is verder wel gelopen ja.
[..]
Werd het maar zo'n feest...
Wat is het originele liedje wat ze hier gebruikenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
"Klaas Jan - die niks meer kan - lalalalalala"
Ik verzin het ter plekke, dus zou het niet weten - ik zing het op Boney M.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:44 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is het originele liedje wat ze hier gebruiken?
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verzin het ter plekke, dus zou het niet weten - ik zing het op Boney M.
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
"Klaas Jan - die niks meer kan - lalalalalala"
ik dacht al wat is het rustig hier.quote:
Je hebt er aan 4 toch wel genoeg?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga 7 rondjes om de Galgenwaard lopen zodat ie instort
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
In het stadion natuurlijk.
Na een paar rondjes vertrouwen de dienders dat al niet meer. De 7 haal je nooit.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga 7 rondjes om de Galgenwaard lopen zodat ie instort
quote:
Ik kon er niet helemaal om heen - heb wel 5000 x in gedachten tegen mensen gezegd: kutclubquote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na een paar rondjes vertrouwen de dienders dat al niet meer. De 7 haal je nooit.
quote:
Het staat inmiddels al 3-0.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is er al gescoord?
zo hoort hetquote:
Nee, uiteraard nietquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef Jajong het volgende:
Oeiiii. Knappe redding VDB op kopbal Stam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
goeie redding inderdaadquote:
joaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hou eens je mondquote:
Noe utreg nog efkesquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef Jnk18 het volgende:
omg...
Nillson, interceptie van Garcia op het middenveld.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:50 schreef DenniZZ het volgende:
Heeft Nillson of Garcia nou gescoord?
utregquote:
*zuchtquote:Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef DenniZZ het volgende:
ajaks wordt derde whahahahah
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef DenniZZ het volgende:
4e zelfsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef DenniZZ het volgende:
nee hoor voor Slimme Christelijke Hoerenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef DenniZZ het volgende:
Laat me raden SCH staat voor SC Heerenveen
dat lijkt erop jaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef Zwoerd het volgende:
ku az
suïcidale chlamydia homo toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef DenniZZ het volgende:
Laat me raden SCH staat voor SC Heerenveen
Bedanktquote:Op zondag 4 maart 2007 14:53 schreef TheVulture het volgende:
De vragen die Renate kreeg bij de liftopdracht:
Renate
1.Op welke positie naast de rivier stond jouw vat?
Ze antwoordt ‘7’ en gaat naar de 3e verdieping.
2. Hoe heette de 2e straat rechts die jullie insloegen in Chinatown?
a. Songsawat rd
b. Padsai rd
c. Songwat rd
Ze antwoordt ‘Songwat rd’ en gaat naar de 6e verdieping.
3. Wat was de juiste naam van het tweede treinstation?
a. Loun Bum
b. Bhumibol
c. Lop Buri
Ze antwoordt ‘Lop Buri’ en gaat naar de 11e verdieping. Daar ziet ze Inge.
In de opdrachtomschrijving staat dat ze de Mol krijgen te zien als ze drie vragen goed beantwoorden
quote:
quote:
Inge is de molquote:
aj dat wiltquote:
Utrecht heeft echt een slechte periodequote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
0-2 AZ heeft alweer gewonnen
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef VoreG het volgende:
Stomme Heerenveen, ik wil tegen Feyenoord in de playoffs.
Lekker belangrijk met die nacompetitiequote:
shotaquote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef 9christensen het volgende:
wie scoorde bij az
Kijk maar uit, straks gaat Feyenoord ook nog over jullie heenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lekker belangrijk met die nacompetitie
quote:
arveladzequote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef 9christensen het volgende:
wie scoorde bij az
Alleen dat zou een schande zijn iddquote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef Douwe het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat Feyenoord ook nog over jullie heen
volgens mij nietquote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef ASroma het volgende:
neem aan dat de er wel een verschil is in prijzengeld wanneer je 2de of 4de wordt ondanks de play-offs?
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef ASroma het volgende:
neem aan dat de er wel een verschil is in prijzengeld wanneer je 2de of 4de wordt ondanks de play-offs?
Prijzengeldquote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef ASroma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |