Waar heb je als topicstarter in hemelsnaam een TVP voor nodig?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef BonJovi het volgende:
TVP
Ik vond het stoer om dat ook een k eer te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Waar heb je als topicstarter in hemelsnaam een TVP voor nodig?
Mijn godquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond het stoer om dat ook een k eer te zeggen
Kijk, USA is gewoon een land waar je niks mee hebt of echt van kan houden. Ik ben al gek op de USA toen ik nog 8 jaar was ofzo. Dat was nog zelfs voordat ik er geweest was, later was ik er geweest en wou gelijk weer terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:40 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Mijn god
Maar ik zou dus écht niet in de USA willen wonen. Wat trekt sommige mensen daar heen?
Heb ik ook nooit gesnapt. Veel cultuur en geschiedenis hebben ze in ieder geval niet. Ik weet nog dat een vriend van me uit Manchester op vakantie ging in New York en tijdens een rondleiding werd er met trots verteld dat dit gebouw wel 100 jaar oud was. Waarop hij antwoordde: "Mijn moeders huis is nog ouder dan dat!" (in het engels dan natuurlijk)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:40 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Mijn god
Maar ik zou dus écht niet in de USA willen wonen. Wat trekt sommige mensen daar heen?
Ja maar USA heeft veel goede dingen en zonder USA waren we nergens, dan zou hier zo een oorlog zijn. En als je al de Amerikaanse dingen weg haald uit het dagelijkse leven zou je ook anders piepen. Je hebt zeker amerikaanse kleding en eet vaak Amerikaanse snacks, dus kom niet ouwe hoeren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gesnapt. Veel cultuur en geschiedenis hebben ze in ieder geval niet. Ik weet nog dat een vriend van me uit Manchester op vakantie ging in New York en tijdens een rondleiding werd er met trots verteld dat dit gebouw wel 100 jaar oud was. Waarop hij antwoordde: "Mijn moeders huis is nog ouder dan dat!" (in het engels dan natuurlijk)![]()
En qua gezondheidszorg lijkt het me nu ook niet echt een land waar ik graag zou willen wonen.
Zowhee! Wat kom jij opeens in de verddediging?! Ik zeg alleen dat ik nooit in Amerika zou willen wonen, omdat het land mij niets te bieden heeft. Tuurlijk draag ik amerikaanse kleding en eet ik soms McDonalds. Nou en? Dat betekend toch niet dat ik dan automatisch Amerika helemaal te gek moet vinden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar USA heeft veel goede dingen en zonder USA waren we nergens, dan zou hier zo een oorlog zijn. En als je al de Amerikaanse dingen weg haald uit het dagelijkse leven zou je ook anders piepen. Je hebt zeker amerikaanse kleding en eet vaak Amerikaanse snacks, dus kom niet ouwe hoeren.
Tja maar ff serieus Engelandse leger wat is dat voor onzin, daar word geen kip bang van. Als Rusland europa zou willen veroveren dan kunnen ze dat met Engeland erbij. Maar gelukkig hebben we Amerika achter de hand machtigste leger van de wereldquote:Op donderdag 15 maart 2007 04:08 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Zowhee! Wat kom jij opeens in de verddediging?! Ik zeg alleen dat ik nooit in Amerika zou willen wonen, omdat het land mij niets te bieden heeft. Tuurlijk draag ik amerikaanse kleding en eet ik soms McDonalds. Nou en? Dat betekend toch niet dat ik dan automatisch Amerika helemaal te gek moet vinden?
En Amerika was heus niet de enige die in WWII ons heeft bevrijd. Wat denk je van Canada, Engeland en Rusland?
tegen wie?quote:
Dus jij ontkent het bestaan van Indianen? Dat is zo 18e eeuws...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gesnapt. Veel cultuur en geschiedenis hebben ze in ieder geval niet.
Ben je ooit in NY (laat staan Amerika) geweest? Misschien bouwen die mensen wel anders dan wij? (dat is een hint). Mijn huis is ook 140 jaar oud, maar dat is niet interessant om te weten voor de gemiddelde toerist. Hagemijer in Rotterdam is oud, maar minder oud dan mijn huis, dan is het toch veel leuker om te weten hoe oud dat is in tegenstelling tot mijn normale woonhuis?quote:Ik weet nog dat een vriend van me uit Manchester op vakantie ging in New York en tijdens een rondleiding werd er met trots verteld dat dit gebouw wel 100 jaar oud was. Waarop hij antwoordde: "Mijn moeders huis is nog ouder dan dat!" (in het engels dan natuurlijk)![]()
En qua gezondheidszorg lijkt het me nu ook niet echt een land waar ik graag zou willen wonen.
Als columbus fucking eens normaal voer was Nederland nu de wereldtop!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar USA heeft veel goede dingen en zonder USA waren we nergens, dan zou hier zo een oorlog zijn. En als je al de Amerikaanse dingen weg haald uit het dagelijkse leven zou je ook anders piepen. Je hebt zeker amerikaanse kleding en eet vaak Amerikaanse snacks, dus kom niet ouwe hoeren.
Helemaal mee eens, maar dat is juist de reden dat ik er liever niet wil wonenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:42 schreef BonJovi het volgende:
Ik begin:
Ik vind 3 landen leuk op verschillende manieren waar ik wel zou kunnen wonen. Namelijk:
USA: Het land van bedrog en arme mensen, waar geld belangrijker is dan mensen, waar ze belasting betalen aan de federal banken wat uberhaubt niet in de wet staat. Het land wat statistisch gezien een derde wereld land is qua armoede.
Preciesquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van Indianen? Dat is zo 18e eeuws...Echt zo'n zware onzin te zeggen dat Amerika geen geschiedenis zou hebben; het getuigt van een enorm kennisgebrek. En als ze weinig cultuur zouden hebben waarom zeiken zoveel mensen over die cultuur? (hoge bomen enzo)
[..]
Ben je ooit in NY (laat staan Amerika) geweest? Misschien bouwen die mensen wel anders dan wij? (dat is een hint). Mijn huis is ook 140 jaar oud, maar dat is niet interessant om te weten voor de gemiddelde toerist. Hagemijer in Rotterdam is oud, maar minder oud dan mijn huis, dan is het toch veel leuker om te weten hoe oud dat is in tegenstelling tot mijn normale woonhuis?
Als je Amerika wil bashen moet je het goed doen, want er is genoeg minutie.
Dat is gemeen, dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:08 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is juist de reden dat ik er liever niet wil wonen
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat is gemeen, dat heb ik nooit gezegd![]()
Suriname is zo saai... Maar is wel aardig als je wat ouder bent ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:43 schreef sharonfactor het volgende:
Costa Rica lijkt me wel wat, of Suriname
De Ieren die ik ken beginnen dan altijd over het klote weer en dat al die mooie plaatjes in reisgidsen worden geschoten op de enkele zonnige dag die ze hebben.quote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar wellicht willen ze gewoon geen kaaskoppen. Dat kan.
Dan kun je beter hier blijven en flink gaan rellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
Oostenrijk en Zwitserland lijken me wel wat, of Zweden. En iets verder weg; VS en Australië.![]()
Of naar Marokko, lekker de hele dag vlinders vangen op andersmans kosten, heerlijk!![]()
Ach als je wil skieën of wil verbranden en wil zwemmen of verdrogen door de haaien of door de krokodillen wil opgevreten worden. Lekker lopen in een koel bos of in de tropen, Smaken genoegquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Pirezië
Nee, ontopic: Australië lijkt me supervet. Stuk relaxter en vriendelijker dan in Nederland denk ik
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
een onbewoond eiland in de stille zuidzee lijkt me ook niet slecht,de enige luxe die ik dan mee wil nemen is sateliet tv en internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |