wat is er mis met Amerikaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef -skippybal- het volgende:
Amerika
Zuid-Afrika is wel puik, Italië ook wel en Dominicaanse Republiek heeft ook wel z'n voordelen...
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef Sanderrrr het volgende:
Ooit zal ik in Australië wonen.Zweden is ook wel leuk, alleen het weer is minder..
Je wilt wel in Australië wonen zonder dat je er ooit bent geweest?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat is waarik wil daar ook nog op vakantie gaan in Australie
![]()
whaha ja Japanse meisjes zijn lief met hun staartjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef bugeye1 het volgende:
Japan. Iedereen is enthousiast, voorlopende technologie en barst van de schattige meisjes daar
ze hebben ook nog twee dingenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja Japanse meisjes zijn lief met hun staartjes![]()
Ik weet wel waarom jij in Finland wilt wonen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Andyy het volgende:
Finland en de US and A
Mooi ja waar is het precies?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:20 schreef _GdR_ het volgende:
hier wil ik wonen: www.necker.com
mooiste plek ter wereld.
Das mijn landquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afghanistan
als er ergens het allochtonen gehalte hoog ligt, is het canada welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Das mijn land![]()
![]()
Ik zou wel in Canada willen wonen
Ja precies, maar ik weet niet waar het anders in geplaatst kan worden? Moderator kunt aub dit topic naar een ander plek sturen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:15 schreef Domai het volgende:
Spanje (het klimaat, de vrouwen en het eten), Zwitserland (mooie natuur, afwisselend landschap, veel buitensport mogelijkheden, leuke bergweggetjes om over te rijden).
Waarom staat dit in ONZ
Zeg, het is wel een tof liedje.quote:
valt heel erg mee hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef IHVK het volgende:
Om even ontopic te rageren en te tripleposten:
Ik denk niet dat ik zou willen wonen in een ander land, het lijkt me teveel gedoe heel veen het vergt aanpassingsvermogen.
Maar als het mogelijk zou zijn: Zweden, Canada of Turkije(door mijn afkomst dus, voor de duidelijkhied).
Engeland hoezo dat dan? Wat vindt je er leuk aan? Ik kan me het er niet bij voorstellen ben er een aantal keer geweest London is best wel een leuke stad maar om te wonen niet. En de ENgelse vrouwen zijn ook niet veel soepsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef Gasp het volgende:
Engeland, Schotland, Nieuw-Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |