Ok, Take my hand and lets go awayquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Sanne_ het volgende:
ik zit hier eigenlijk wel goed..
maar natuurlijk zit/hang/lig ik liever op een zonnig eilandje ergens in een onwijs blauwe oceaan
quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:59 schreef piet_pelle het volgende:
China,
werken voor een europees bedrijf en leven als een miljonair, palen als een gek, lekker vreten en verder een interessant land. Here I come.
Claustrofobisch nederland? Dat soort opmerking snap ik nou echt niet he. Ik ga bijna dagelijks met de trein en ik zie bijna de hele reis alleen maar eindeloze lege teringweilanden. Hoezo claustrofobisch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Australië. Daar komt m'n vriend vandaan en lijkt me stukken beter dan het claustrofobische Nederland![]()
Hij zei het omdat het een klein land isquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:56 schreef Lestat het volgende:
[..]
Claustrofobisch nederland? Dat soort opmerking snap ik nou echt niet he. Ik ga bijna dagelijks met de trein en ik zie bijna de hele reis alleen maar eindeloze lege teringweilanden. Hoezo claustrofobisch?
En waarom woon je daar niet, je bent anders zo vastbesloten?quote:
malediven zijn heel mooi jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:16 schreef dvdfreak het volgende:
Maldieven,Australie
Wellus.quote:
Whahah ik vind het verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef Weggeslet het volgende:
Engeland. Ik weet dus echt nul komma nul over het land, alleen dat de mensen er dik zijn, maar de taal is zó fantastisch. Dat perfecte Britse accent, ik zou er een moord voor plegen om dat te hebben!
De meeste Engelsen praten geeneens met zo'n accent, maar spreken Geordie of Yorkshire of weet ik veel wat voor accentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef Weggeslet het volgende:
Engeland. Ik weet dus echt nul komma nul over het land, alleen dat de mensen er dik zijn, maar de taal is zó fantastisch. Dat perfecte Britse accent, ik zou er een moord voor plegen om dat te hebben!
Daar ga ik over 2 maanden op vakantie bij familie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
Als ik dan toch zou moeten dan in Canada, maar dan alleen in het zuiden van Ontario, in de buurt van Toronto en de Niagara Falls..
Ja dat dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:59 schreef piet_pelle het volgende:
China,
werken voor een europees bedrijf en leven als een miljonair, palen als een gek, lekker vreten en verder een interessant land. Here I come.
waarom niet in een grote stad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
1. Nieuw-Zeeland
2. Australie
3. Canada
En als het even kan: niet in een grote stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |