SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan heb ik em wel goed.Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef jakkop het volgende:
@mark_v: ik dacht toch echt dat mijn antwoord goed was (over de berg), en omdat ik toch geen beter antwoord wist, keek ik op wikipedia. En daar stond mijn antwoord. Alleen slaat het speciaal op de...Hmm nou heb ik denk ik wel een idee maar valt dat nu onder flashen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan heb ik em wel goed.
Heb niet gekeken trouwens
tja, maar had ik gezegd: ga door op bergen, had iedereen de matterhorn GEGOKT.... juist met deze zowel niet negatieve als niet positieve opmerking wilde ik het in het midden laten. iemand die het wist kon er zijn positieve voordeel uithalen, voor de rest was het geen hint. dat ik er ook onder zet: "dit is de mont blanc" was ook wel een hintje in de richting dat het misschien WEL een berg zou kunnen zijn....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Een beetje lastig dit, Mark_V, ik vond je eerste reactie op jakkop suggereren dat bergen niets met de vorm te maken hadden.
Wat is dat nou weer voor motie van wantrouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef jakkop het volgende:
ik had het expres in een spoiler gezet...maarja, als ik het niet had gedaan dan had niemand nog iets met die bergen gedaan.
Ik ben benieuwd of het met de volgende vraag beter gaat.
Er staat nog een vraag openquote:Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Om de boel op gang te helpen:
Graag alle Belgische provincies met hun hoofdstad.
En van de Belgische AKQ-ers graag de Nederlandse provincies en hoofsteden. Het moet natuurlijk niet te gemakkelijk worden.
mijn redenering was: als iemand het gewoon WEET, zegt hij sowieso matterhorn. in een later stadium had ik wel een hint gegeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
MarkV ik wil niet vervelend doen maar jakkop heeft wel wat gelijk ik dacht dat het niks met bergen te maken had. maar jakkop had wel wat voorzichteger moeten zijn met zijn spoiler![]()
Whow fast.... Mark +1quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef Mark het volgende:
Horatio Nelson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |