quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:40 schreef Individual het volgende:
Ik heb me wel eens door een Nederlander laten vertellen dat ik goed NL spreek voor een Engelsman.![]()
nepfries,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef Karstman het volgende:
Fries en Engels
Zou 't niet doen, side effects may include: [insert rijtje over brandwonden.] Please consult your doctor before doing so.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:20 schreef popolon het volgende:
Ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat 90% van de mensen hier die zeggen dat ze vloeiend Engels spreken het niet kunnen.
hou je bek tering elfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zou 't niet doen, side effects may include: [insert rijtje over brandwonden.] Please consult your doctor before doing so.
Nou goed, 95% dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zou 't niet doen, side effects may include: [insert rijtje over brandwonden.] Please consult your doctor before doing so.
Helemaal mee eens. Mên, wat valt dat tegen zeg, het Engels van Nederlanders die zelf vinden dat ze 't helemaal goed kunnen sprekenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:20 schreef popolon het volgende:
Ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat 90% van de mensen hier die zeggen dat ze vloeiend Engels spreken het niet kunnen.
That's more like it.quote:
Jawohl Herr Legolas.quote:
quote:
Ik ken leraren die, als je Engels als een 800 meter op de atletiekbaan zou zien, op een ronde zouden worden gezet door de betere bruggers.quote:Altijd als ik in Nederland op vakantie ben gaan vrienden en bekenden, voor de grap, Engels praten.
Je lacht je werkelijk kapot.Tenenkrommend als ik eerlijk moet zijn.
Ik dacht dat mijn Engels altijd redelijk in orde was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Ik ken leraren die, als je Engels als een 800 meter op de atletiekbaan zou zien, op een ronde zouden worden gezet door de betere bruggers.![]()
En dat gaf mij dan les in 't Engels.![]()
Aaaa, dobrzequote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef claudius013 het volgende:
Veel buiten de grens werken en niet bang zijn met anderen te comminiceren
Mijn Engels is even goed als het gehoor van de persoon tegen wie ik praat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn Engels altijd redelijk in orde was.
Totdat je er dagelijks mee geconfronteerd wordt. Da's toch andere koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |