Denk het niet, vorige poll stond ze ook al 3e. Denk eerder dat ze vonden dat ze goed heeft meegedaan de laatste week en daarom weer dingen mag gaan doen en ja, dat dat nou net 2 dagen voor de wedstrijd was, dat was toeval.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich is het wel vreemd. Alle activiteiten van Sylvia waren afgepakt. Vervolgens loopt deze week een populariteits-poll. Halverwege de week, donderdag, krijgt ze ineens te horen dat de paal-fitness wel doorgaat. Zou dit het gevolg zijn van de tussenstand van de poll tot dat moment ?
De rat heeft het goed voor elkaar, aan elke kant een gekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amoebje neemt afstand van Huub en ligt achter de rat.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
Brian heeft straks wel een vetvlek in zijn oksel.![]()
Ik durf geen voorspellingen meer te doen, heb het al te vaak mis gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik heb gisteren gezegd dat ze vandaag weer gaan neuken, we zullen zien....
Merdequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik heb gisteren gezegd dat ze vandaag weer gaan neuken, we zullen zien....
De Poll op de Talpa/Tien site is ook overduidelijk:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Velen hebben het al voorspeld hier op Fok. Gaat het er toch weer van komen?
![]()
quote:Zal Amanda Brian nu echt aan de kant zetten?
Nee, ze trapt er wel weer in! 76%
Ja, ze gaat aan de haal met Huub! 17%
Vanaf nu geen seks meer voor haar! 7%
Heb je nog niet voldoende bewijs dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Merde![]()
Gaat ze vanavond dan toch bewijzen dat ze maar eencellig is![]()
Uiteraard, en op zich zeg ik vanavond alweer, maar volgens mij hoorde ik Natasja tegen Brian zeggen dat ze naast hem zou slapen vannacht en dat ze dan de hele nacht zouden kletsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Velen hebben het al voorspeld hier op Fok. Gaat het er toch weer van komen?
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit ook bij die 76%.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Poll op de Talpa/Tien site is ook overduidelijk:
[..]
Sorry, ik had 'm gemist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Is er nou niemand die mijn woordspeling kan waarderen? Myriam?![]()
Inderdaad normaal tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we het hopen ...
Sylvia die volgens DGK niet zichtbaar genoeg is, maar toch populair ... hmm.
Misschien gaan ze dan toch eens begrijpen dat een "normaal" persoon ook heel leuk kan zijn.
Ik heb wel gegniffeld maar het niet hier kenbaar gemaakt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Kletsen of documenten rauzen waar ze het eerder over gehad hebben ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uiteraard, en op zich zeg ik vanavond alweer, maar volgens mij hoorde ik Natasja tegen Brian zeggen dat ze naast hem zou slapen vannacht en dat ze dan de hele nacht zouden kletsen.
Er leeft meer intelligentie in haar haar dan in haar hoofdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je nog niet voldoende bewijs dan?![]()
Kwartjes vallen soms jaren later!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Ik probeer altijd uit te gaan van het positieve, ben niet zo'n doomdenker.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je nog niet voldoende bewijs dan?![]()
Vernedering. Ze heeft weken niet geoefend en de act was nog niet eens klaar. En dat MOET ze ineens aan die wedstrijd meedoen. Das dus gewoon puur om haar voor lul te zetten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich is het wel vreemd. Alle activiteiten van Sylvia waren afgepakt. Vervolgens loopt deze week een populariteits-poll. Halverwege de week, donderdag, krijgt ze ineens te horen dat de paal-fitness wel doorgaat. Zou dit het gevolg zijn van de tussenstand van de poll tot dat moment ?
Ik wel hoor, kom alleen af en toe binnenvallen en hij valt me nu pas op na je vraag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit ook bij die 76%.![]()
Natasja noemde het eerste maar misschien bedoelde ze het tweede.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kletsen of documenten rauzen waar ze het eerder over gehad hebben ?
Ze was ook niet echt blij met de aktie (begrijpeliijk)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vernedering. Ze heeft weken niet geoefend en de act was nog niet eens klaar. En dat MOET ze ineens aan die wedstrijd meedoen. Das dus gewoon puur om haar voor lul te zetten...
Ja bij een wedstrijdje waar 3 man en een paardenkop komen kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vernedering. Ze heeft weken niet geoefend en de act was nog niet eens klaar. En dat MOET ze ineens aan die wedstrijd meedoen. Das dus gewoon puur om haar voor lul te zetten...
Ik ook hoor, maar bij Amanda heb ik het wat positief denken betreft opgegeven .quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik probeer altijd uit te gaan van het positieve, ben niet zo'n doomdenker.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Er leeft meer intelligentie in haar haar dan in haar hoofd![]()
Ja het maakt blijkbaar niet uit watvoor vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ligt Brian daar weer zelfgenoegzaam te kijken met die 2 vrouwen op zijn borst.![]()
Hij heeft altijd Jaap nog. Veel Jaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:52 schreef Sammy-S het volgende:
Daar zit je dan Huub, he. In je eentje.
Dan had ze gewoon helemaal niet moeten gaan, lijkt me toch dat ze haar moeilijk kunnen dwingenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze wil niet gevonden wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:51 schreef de_kolonel het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe iemand van Nederland terug kan verhuizen naar de jungle van Suriname.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hij heeft altijd Jaap nog. Veel Jaap.
Hij komt nooit klaar, dus op voor de volgende ronde, blijven oefenen .quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:52 schreef Clank het volgende:
Maar wat gaat de rat doen... hij was toch hélemaal klaar met haar?! Zij was er tenslotte mee begonnen door op Huub's schoot te gaan zitten![]()
Hij weet dat het aanpraten van een schuldgevoel haar alleen maar toeschietelijker maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:52 schreef Clank het volgende:
Maar wat gaat de rat doen... hij was toch hélemaal klaar met haar?! Zij was er tenslotte mee begonnen door op Huub's schoot te gaan zitten![]()
Hij maakt TV ja, heeeeeeeel veeeeeeeeel TVquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef de_kolonel het volgende:
Wat is die bolle stil, leeft hij nog?
Ze zit daar opgesloten in die villa, de meest simpele dingen zijn haar al afgenomen, die was nog gegaan als ze in de jury van een wedstrijd kunstbloemschikken had gezeten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef Sporti het volgende:
Dan had ze gewoon helemaal niet moeten gaan, lijkt me toch dat ze haar moeilijk kunnen dwingen![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zo bezien is het misschien wel het beste....
Waar darling ? Zit nog bij COS 378quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef Cyan het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten?
Nee, het is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef Cyan het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten?
Sorry Demins was ff aan het babbelen met mijn vriend...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar darling ? Zit nog bij COS 378![]()
ik voorspel dat jaap binnen 30 minuten al z'n cp's verloren heeft en gaat slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:59 schreef de_kolonel het volgende:
Huub daagt jaap uit voor een potje pokeren, Jaap accepteert dit.
Ik voorspel een latertje vannacht!
Dan kom je hem nog wel tegen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar darling ? Zit nog bij COS 378![]()
quote:
Ik doe het tochquote:
ik heb Jaap nog niet eens zien schaken terwijl aan toernooien doet...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:59 schreef de_kolonel het volgende:
Zowel Natasia als Brian hebben Amanda al voor alles en nogwat uitgemaakt. Het is te hopen dat Amanda dat nog een keer te horen krijgt van iemand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef kybe het volgende:
Nu ik erover nadenk begrijp ik niet dat die moeder van Amanda haar niet even een briefje schrijft,
maar ja de appel zal wel niet ver van de boom vallen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef Sammy-S het volgende:
Bye all. Have fun.
Is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
Erik zal zich nu toch ook wel eens achter de oren krabben over zijn vriendinnetje Amanda..
dat heb ik me ook al heel vaak afgevraagd maar denk dat je gelijk hebt met die appelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef kybe het volgende:
Nu ik erover nadenk begrijp ik niet dat die moeder van Amanda haar niet even een briefje schrijft,
maar ja de appel zal wel niet ver van de boom vallen.
Deze ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hij heeft altijd Jaap nog. Veel Jaap.
Ik betwijfel het wat die fun betreft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef Sammy-S het volgende:
Bye all. Have fun.
Nee man, die laat zich weer opstoken door Huub...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik voorspel dat jaap binnen 30 minuten al z'n cp's verloren heeft en gaat slapen
Heb alweer genoeg fun gezien op de streamsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik betwijfel het wat die fun betreft.
Gegroet, medefokker.
Had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef Casshern het volgende:
erg jammer deze actie van amanda...
Het eencellige zal wel in de famillie zitten ,in de brief van haar zus stond ook dat ze lekker dicht bij Brian moet blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zowel Natasia als Brian hebben Amanda al voor alles en nogwat uitgemaakt. Het is te hopen dat Amanda dat nog een keer te horen krijgt van iemand.
Jaap pokert toch ook erg veel vertelde hij de eerst avond? Geen idee of hij goed is natuurlijk maar ok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik voorspel dat jaap binnen 30 minuten al z'n cp's verloren heeft en gaat slapen
SUMO is de sport voor Jaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef F04 het volgende:
Die buik van Jaap is echt ENORM.
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef F04 het volgende:
Die buik van Jaap is echt ENORM.
als het maar geen strippoker isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:59 schreef de_kolonel het volgende:
Oeh, [COS # 378] Nooit meer naar bed toe gaanquote:
Of je kijkt zelf even: [COS #666] Waar Brian op het matje wordt geroepen door Ericquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Was trouwens COS #666 naar Natasja genoemd zoals afgesproken...Ben in slaap gevallen gisterennacht...![]()
Zit wat in, doet ze dat niet dan is ze exit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Het eencellige zal wel in de famillie zitten ,in de brief van haar zus stond ook dat ze lekker dicht bij Brian moet blijven![]()
Its my luky dayquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, [COS # 378] Nooit meer naar bed toe gaan
Waar Huub net terug was en die achterbakse Brian zijn koffers weer in de bosjes gegooid had.
En Bart er nog was, en we nog nooit van Jaap gehoord hadden...... Vroegâh![]()
Toen er nog een stuk minder kutnewbies waren![]()
kan iemand dit ook daadwerkelijk downloaden?? heb namelijk zo'n idee dat het niet werkt. dat uploaden van wat dan ook schijnt niet mijn sterkste kant te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef raggende_annie het volgende:
ok mensen. ik heb vanmiddag een historische gebeurtenis weten vast te leggen op video en daar een mooi sfeermuziekje onder gezet. het gaat hier om het zeldzame voorkomen van een haarwasbeurt van amanda
http://www.megaupload.com/nl/?d=PZRJL0N2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |