Nope, Brian heeft ze in de bosjes gegooid.... enige tijd geleden leek het erop dat iemand van de redactie ze uit de bosjes haalde.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Lieve het volgende:
Bij HET beroemde muurtje weggegooid dus?
Wat heeft Brainless toch met dat losersplekje
Zucht.. Dat zou wel mooi geweest zijn jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
het is dus nu heel erg jammer dat ze Brian niet uit zijn bed getrapt hebben om die koffers te zoeken.
Mwa, je kunt het proberen... (nooit meer naar huis, ole ole)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik je zeker ook de schuld niet geven van die blauwe plek op mijn been?
Het duurde zo lang.. ik dacht "goh, laat ik er eens een maken" en ik gaf hem prompt het verkeerde nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, altijd zo, 10 minuten geen COS en dan 3 en in dit geval 4
Huub wil veel meer herrie schoppen! Gelukkig weet hij nu dat natasia en brian hypocriet zijn als ik weet niet wat.
We moeten het ook aan de experts overlatenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het duurde zo lang.. ik dacht "goh, laat ik er eens een maken" en ik gaf hem prompt het verkeerde nummer
Ik heb er al foto's van gemaakt en zal het even bespreken met mijn advocaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef noa84 het volgende:
Mwa, je kunt het proberen... (nooit meer naar huis, ole ole)![]()
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef partyyboyy het volgende:
Huub zegt dat Natasia moet emigreren als ze uit DGK komt. Ze zal namelijk in elkaar worden gehoekt.
Huub heeft gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |