Nee, vind ik niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
Is een emmer water over een slapende rat gooien fysiek geweld?
Yep. Volgens mij weet Bart meer maar zegt niks...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
De gameroom heeft een deur? En daar zijn in de buurt struiken en daar heeft hij ze in gegooid.
Bevroren water?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
Alleen als het kokend water is..... ijswater magquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
IJs.quote:
Dat heeft Brian ook in de bosjes gesmeten..... de kleuter heeft alles van Huub in de bosjes gesmeten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef noa84 het volgende:
Is er niet ook een zilverkleurig koffertje (met contactpunten ofzo??) in de bosjes gelegd, door de redactie? Zouden ze daarom nu moeten gaan zoeken naar de koffers van Huub...?
nee die heeft Brian daar ook gegooidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef noa84 het volgende:
Is er niet ook een zilverkleurig koffertje (met contactpunten ofzo??) in de bosjes gelegd, door de redactie? Zouden ze daarom nu moeten gaan zoeken naar de koffers van Huub...?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij weet Bart meer maar zegt niks...
of een zoeklichtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:59 schreef Lieve het volgende:
Kunnen ALLE camera's de kant van de koffers op kijken?
Ja precies, die. Maar die had Huub dus ook mee toen 'ie vanavond de villa in kwam?quote:
Tuurlijk dat hoort gewoon tot de PSU (Persoonlijke Standaard Uitrusting) van een DGK bewoner.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef noa84 het volgende:
Ja precies, die. Maar die had Huub dus ook mee toen 'ie vanavond de villa in kwam?
Jep, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja precies, die. Maar die had Huub dus ook mee toen 'ie vanavond de villa in kwam?
En dit is bij de voorkant van de villa. Hij was via de gameroom naaar buiten gegaan - dus moet Huub zoeken bij de oprit.quote:
Ik vind jou zo moeilijk te volgenquote:
Ok, fair enough... (niet slaan - grapje)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk dat hoort gewoon tot de PSU (Persoonlijke Standaard Uitrusting) van een DGK bewoner.
Haha dat was echt geweldig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Deze had ik nog niet eens gezien! Brain bijna op zijn bek
[afbeelding]
Ze liggen dus op de plek waar Brian en Nena seks hebben gehad, toch?quote:
*Schoptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:03 schreef noa84 het volgende:
Ok, fair enough... (niet slaan - grapje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |