Nee, vind ik niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
Is een emmer water over een slapende rat gooien fysiek geweld?
Yep. Volgens mij weet Bart meer maar zegt niks...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
De gameroom heeft een deur? En daar zijn in de buurt struiken en daar heeft hij ze in gegooid.
Bevroren water?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
Alleen als het kokend water is..... ijswater magquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Carlaa het volgende:
IJs.quote:
Dat heeft Brian ook in de bosjes gesmeten..... de kleuter heeft alles van Huub in de bosjes gesmeten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef noa84 het volgende:
Is er niet ook een zilverkleurig koffertje (met contactpunten ofzo??) in de bosjes gelegd, door de redactie? Zouden ze daarom nu moeten gaan zoeken naar de koffers van Huub...?
nee die heeft Brian daar ook gegooidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:56 schreef noa84 het volgende:
Is er niet ook een zilverkleurig koffertje (met contactpunten ofzo??) in de bosjes gelegd, door de redactie? Zouden ze daarom nu moeten gaan zoeken naar de koffers van Huub...?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij weet Bart meer maar zegt niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |