ZeHij gaat zo struikelen over haarzijn veters!!quote:
Ik wist niet eens dat Johnny kinderen hadquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:43 schreef lily het volgende:
Johnny met dochter Lily Rose Depp
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef Koningin het volgende:
Patrick Dempsey met dochter en verse tweeling:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Johnny kinderen had![]()
Ziet er leuk uit.
Johnny Depp waakt bij ernstig ziek dochtertjequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Johnny kinderen had![]()
Ziet er leuk uit.
Verrek ja, nou je het zegt... ze lijkt inderdaad op Jon Voightquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Meaghan het volgende:
Wat lijkt shiloh trouwens veel op haar opa. Die beroemde dan he![]()
Rocco lijkt ook op zijn mams, vind ik! Die mond bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef MUUS het volgende:
Madonna en haar kinderen..
[afbeelding]
Lourdes lijkt sprekend op haar moeder en Rocco lijkt precies op zijn vader.
Ik heb er een aantal gevonden die ik niet mag gebruiken...(niet kan copy-en)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Leuk topic!
Maar wel weinig BN-ers met hun kroost...
Niet te vinden???
Dan krijg je als eerste zoiets:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Leuk topic!
Maar wel weinig BN-ers met hun kroost...
Niet te vinden???
Zijn dat kinder uggs??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:02 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
Julianne Moore met partner en klein Juliantje ... Een kopie!
die roze gehoorbeschermersquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Gwyneth Paltrow met Apple.
Dat kind van Tom en Katie vind ik maar lelijk trouwens.
Het lijkt er wel op...quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:39 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi kind, die haren!!
En dat jochie is ook lief met die oranje haartjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef emss het volgende:
aaah, wat een schattig dochtertje van Julia!!! net pippi langkous
wat lief zo samen een ijsje eten op de trapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:44 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Reese Witherspoon en zoontje
Ik zou mijn koter niet achterlaten met zo'n vieze junk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef Reese het volgende:
Pete Dohertymet de dochter van Kate Moss
[afbeelding]
Ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:41 schreef Esraa het volgende:
Anky van Grunsven met Yannick Janssen & Ava Eden
[afbeelding]
wow, die bovenste !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:02 schreef Esraa het volgende:
Pax en Maddox.
[afbeelding]
Pax en Zahara.
[afbeelding]
quote:
Wat een keischattige foto'squote:
Awww wat liefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:02 schreef Esraa het volgende:
Pax en Maddox.
[afbeelding]
Pax en Zahara.
[afbeelding]
Het kindje kijkt een stuk vrolijker dan zijn ouders!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef Kizim het volgende:
Donald Trump en vrouw met baby Barron
[afbeelding]
Ik moet aan een gangstah denkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef Kizim het volgende:
Donald Trump en vrouw met baby Barron
[afbeelding]
Yeah, al zie ik er toch ook duidelijk dingen van zijn vader in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Ephemera het volgende:
oe.. dat kindje heeft duidelijk de looks van zijn moeder![]()
Ik durfde het al niet te zeggen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het Seal-Heidibrouwseltje erg mooi vind
Leni is van Flavio Briatore en Henry & Johan van Seal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:19 schreef bloodymary het volgende:
Is dat kind van Heidi Klum niet van Flavio Briatore?
Las dat er stond Baby Bornquote:
ja.. van Heath Ledger, dacht ik zo. Maar als ik me niet vergis was die liefde net weer over..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Wist niet eens dat Michelle een kind had
Nee, ze zijn nog steeds bij elkaar hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ja.. van Heath Ledger, dacht ik zo. Maar als ik me niet vergis was die liefde net weer over..
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:33 schreef Esraa het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog steeds bij elkaar hoor![]()
Wilde het net zeggen...vind haar ook niet bepaald knap eerlijk gezegt. Haar lippen zijn lelijk en doordat ze ze boos kijkt komt ze wat arrogant over vind ik (als je daarvan kan spreken bij kinderen).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:36 schreef Elvi het volgende:
Die Zahara vind ik echt een serieus kindje... ik heb dr nog nooit zien lachen op een foto.
Hij heeft idd een "Bob Saget"-lachquote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef massy het volgende:
[..]
Hij lacht altijd zo eng. Maar mooi kindje hoor.
Wat een oud hoofd heeft dat Ekdommetje! Hij lijkt zeer zeker op pa ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef Esraa het volgende:
Nog een foto van de familie Ekdom![]()
[afbeelding]
Ik moest even lachuquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:46 schreef Kizim het volgende:
David Hasselhof en zn kids, Taylor-Ann & Hayley
[afbeelding]
'ding'quote:
Sorry hoor, maar dit is gewoon kindermishandelingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat mij betreft is dit kindermishandeling, Wacko Jacko met zijn 9-jarige dochter Paris:
[afbeelding]
Wacko J. uit de ouderlijke macht ontzetten, bedoel je ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:44 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand die kids niet uit de ouderlijke macht ontzetten?
Oops, ehe. Nou dat, dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wacko J. uit de ouderlijke macht ontzetten, bedoel je ...![]()
![]()
Lijkt me niet, want het zijn geadopteerde kinderenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oops, ehe. Nou dat, dus.
Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe die kids eruit zien stiekem...En of ze ook kunnen zingen enzo
Huh?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want het zijn geadopteerde kinderen
ja hier nog een huh?quote:
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Zodra die kinderen zonder enige vorm van bescherming over straat zouden lopen, is het in 1 klap gedaan met hun redelijk beschermde leven (wat ze nu toch wel hebben). Ze zouden nooit meer rust kennen, alleen omdat hun vader toevallig Michael Jackson is. Daar hebben zij ook niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef MJboard het volgende:
Wat een onzin. Kijk eens hoeveel mensen hem aanstaren. Hij wil gewoon dat zijn kinderen anoniem over straat kunnen zonder hem.
Dat zijn halfbloedjes. MJ heeft drie biologische kids hoor. Twee ervan zijn van Debbie Rowe, die zo blank is als maar kan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Ja ok, ze kunnen misschien wel gaan zingen. Maar verwacht geen 3T-taferelen. Ik vind ze er niet uitzien als Jackson-telgen.
quote:Bashir: I've seen Blanket and I think it's safe to say his mother's probably white.
Jackson: No, you're wrong.
Bashir: I'm wrong?
Jackson: Yeah.
Bashir: Oh really? So Blanket's mother is black?
Jackson: Yeah.
Bashir: But Blanket's so white.
Jackson: Black people were called colored people because we come in all colors.
Blanket is het derde koter, van wie niemand weet wie de moeder is. Die oudste twee zijn echt van Debbie Rowe, een blanke blonde jodin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van, en ik ben een autoriteit op Jackson-gebied.Blanket zou 100% zwart moeten zijn;
[..]
Waarom zeg je dan net dat je er niks van gelooft?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat ze van Debbie Rowe zijn staat buiten discussie.
Oh, bij die optie heb ik niet stilgestaan. Maar...misschien hebben die kinderen ook wel vitiligo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Omdat het een publiek geheim is dat Michael Jackson niet de biologische vader van de kinderen is.
[afbeelding]
De kans dat je als neger zo'n blank kindje krijgt is vrij klein, laat staan drie keer achter elkaar.
Stoer!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat dachten jullie van deze![]()
Kingston James, van Gwen en Gavin
[afbeelding]
Ik vind het een stuk voor de hand liggender dat Prince en Paris gewoon van een (blanke) spermadonor zijn met Debbie Rowe als draagmoeder. Het derde kind is sowieso een IVF-je dus waarom de andere twee niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, bij die optie heb ik niet stilgestaan. Maar...misschien hebben die kinderen ook wel vitiligo?
Lees: Debbie Rowe kreeg een flinke zak geld om twee (drie) kinderen te baren.quote:Bashir: Did you know that she didn't want to have relationships with the children when you married her?
Jackson: Yeah, she did it for me. She did it for me...
Bashir: So just so I understand this correctly --
Jackson: She's a wonderful person.
Bashir: She knew that Michael Jackson loves children and she knew that Michael Jackson wanted children.
Jackson: Yeah, she said, "You need to be a daddy."
Bashir: Right, she said you needed to be a daddy -- More than she needed to be a mother?
Jackson: Yeah, she wanted to do that for me as a present.
Zo'n toffe koterquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Shit hey, die ogenquote:
Wat een mooi jochie van Rod Steward zegquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Rod Steward (62) is niet de opa, maar de vader van kleine Alistair (<2):
[afbeelding]
Misschien verminderd vruchtbaar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Diorchanel het volgende:
Misschien of topic maar ik snap nog steeds niet hoe Tom Cruise nu opeens wel kinderen kan krijgen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Vind jequote:Op maandag 16 april 2007 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Hugh Jackman is een DILF:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Larissa het volgende:
Die van Tori Speling stond al op de vorige pagina.
Zwart en blond wordt ook vaak rood.. dus dat zal met zwart en rood natuurlijk ook makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:Hij heeft wel sterke genen zeg, meestal moet het rood-gen het toch echt wel afleggen tegen donkerdere genen, laat staan negroide.
Ik zag het ook alquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef Larissa het volgende:
[..]
Heeft Lourdes een snorretje of ligt dat aan de foto?
Ik wou het net zeggen... of Lourdes heeft chocomel gedronken of ze moet haar bovenlip harsenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zag het ook al
Celebs Onflatteus op de Kiek # 41!
Oh wat haat ik die strikjes bij meisjes baby's (zie kind Hewitt), mij god zeg, doe het gewoon een roze shirt aan, het is echt geen gezicht !quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef Kizim het volgende:
Lleyton Hewitt, Rebecca Cartwright en baby Mia
[afbeelding]
Reese Witherspoon en Ava
[afbeelding]
Forest Whitaker met dochters Autumn (15), Sonnet (10), True (8) en vrouw Keisha
[afbeelding]
idd wat een prachtig kindjequote:Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Leuke foto's.Wat een moppie is dat meisje, zeg!
hij is ook best lekker jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Zeeltje het volgende:
ergens was anna nicole smith ook een mooie vrouw..
tis maar goed dat ze het met hem gedaan ipv die advocaat! die lelijkerd!
Die wenkbrauwen! Exact hetzelfde.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Zeeltje het volgende:
ergens was anna nicole smith ook een mooie vrouw..
tis maar goed dat ze het met hem gedaan ipv die advocaat! die lelijkerd!
Geri ziet er mooi uitquote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef Esraa het volgende:
En nog tweeBluebell werd gisteren gedoopt.
[afbeelding]
[afbeelding]
ja enquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef rena het volgende:
Dat kind is al 5 en loopt nog met een speen![]()
Ik vind het niet gezondquote:
Nouja, oud genoeg om geen speen meer in te hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:29 schreef Malahide het volgende:
Op deze foto is hij toch nog geen 5 mensen...![]()
Idd. Gesabbel op spenen en duimen is echt slecht voor het gebit. Ik heb veel te lang 'doorgeduimd' waardoor ik een overbeet ontwikkelde en ik jaren met beugels heb gezeten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, oud genoeg om geen speen meer in te hebben
tja kijk eens naar het kind van Lionel Richie, Nicole Richiequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Omdat het een publiek geheim is dat Michael Jackson niet de biologische vader van de kinderen is.
[afbeelding]
De kans dat je als neger zo'n blank kindje krijgt is vrij klein, laat staan drie keer achter elkaar.
Klopt, Nicole is een aangenomen kind!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:54 schreef MissBliss het volgende:
Nicole Richie is volgens mij niet de biologische dochter van Lionel.
oh wist ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, Nicole is een aangenomen kind!
Maar ze is wel zwart, al heeft ze een lichte huidskleur.
Ik las ook ergens dat haar biologische moeder zwart is. Ze zegt zelf ook dat ze zwart is.quote:Nicole Richie was adopted by Lionel Richie when she was nine years old. Her genetic father is 1980s pop musician Pete Escovedo Jr., whose sister is singer Sheila E. Their father, Pete Escovedo Sr., is a famous Latin jazz musician.
Jawel, een albino kindjequote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
een neger met een blanke huid dat kan niet... toch?
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
tja kijk eens naar het kind van Lionel Richie, Nicole Richie
ziet er ook behoorlijk blank uit
toch ook een mix
je hoeft het dus niet altijd duidelijk te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
ik sluit niet uit dat die mj ook de biologische vader is
maar.. raar blijft het wel dat die kids helemaal niet op hem lijken
Zwart maar een lichte huidskleur.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, Nicole is een aangenomen kind!
Maar ze is wel zwart, al heeft ze een lichte huidskleur.
Geniaal voorbeeldquote:Op donderdag 26 april 2007 13:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
tja kijk eens naar het kind van Lionel Richie, Nicole Richie
ziet er ook behoorlijk blank uit
toch ook een mix
je hoeft het dus niet altijd duidelijk te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
ik sluit niet uit dat die mj ook de biologische vader is
maar.. raar blijft het wel dat die kids helemaal niet op hem lijken
Haha ja idd, Sterre Herstel is dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:24 schreef Reese het volgende:
De dochter van Linda lijkt een beetje op dat meisje dat in Evelien speelt.Zij speelde ook Knofje, meen ik.
Even fotootje zoeken...
Het kind heeft een roze vestje met blommetjes aan en een kettinkje om. Maar ik kan het mis hebben hoorquote:
Ja, is een meisje. Er bestaan ook meisjes met kort haar hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het kind heeft een roze vestje met blommetjes aan en een kettinkje om. Maar ik kan het mis hebben hoor
IK was niet tegene die twijfelde hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, is een meisje. Er bestaan ook meisjes met kort haar hoor.
Heeft volgens mij met geld te maken, omdat K-fag anders nog een deel van het geld krijgt ofzo. Of Britney wil niet dat Jayden in de picture is ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef Frappelsien het volgende:
Waarom is haar andere zoontje zo weinig te zien in het openbaar met zijn mams?![]()
Ik denk eerder je tweede optie... Doet me een beetje aan Michael Jackson denken met zijn kidsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Heeft volgens mij met geld te maken, omdat K-fag anders nog een deel van het geld krijgt ofzo. Of Britney wil niet dat Jayden in de picture is ofzo?
Ik heb het over haar jongste kindje. Die is nog nooit in het openbaar vertoond.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Greys het volgende:
Nou niet overdrijven hoorMichael Jackson zou echt niet zomaar met zijn kind(eren) in het openbaar verschijnen zoals Britney toch echt af en toe doet
Bestaat hij eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het over haar jongste kindje. Die is nog nooit in het openbaar vertoond.
Ah oke, sorry!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het over haar jongste kindje. Die is nog nooit in het openbaar vertoond.
Ik blijf het vreemd vinden, helemaal omdat haar andere zoontje gewoon helemaal in de picture mag zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Esraa het volgende:
Vorige week is Jayden 'gezien' in de maxi cosi met een trui er overheen:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je een handje![]()
Dan zou ze er goed aan doen ze beiden uit het zicht te houden... Nu verandert zo'n kindje nogquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef Elvi het volgende:
Ik had ooit es gelezen dat ze er spijt van had dat de hele wereld wist hoe dr oudste zoontje eruit zag enzo, en dat ze daarom dr tweede zo uit de picture houdt.
Hee het is Britney he... Niet al te hoog inschattenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ze er goed aan doen ze beiden uit het zicht te houden... Nu verandert zo'n kindje nog
Sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hee het is Britney he... Niet al te hoog inschatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |