IKHOOPHETIKHOOPHETIKHOOPHETen anders kom ik je slaanquote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, het weer zit wat 'tegen' als je gevelkte benen hebt![]()
Maar binnen een week is het weg hoor
Kom maar op!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
IKHOOPHETIKHOOPHETIKHOOPHETen anders kom ik je slaan.
Tis niet voor je gezicht dacht ikquote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef Judeljuud het volgende:
Nutribronze vlekt op m'n benen en maakt m'n gezicht oranje. Zie eerder geposte foto.
En als je je stevig afdroogt na het douchen is je handdoek bruin. Hmmpf.
'
is het dan andere nivea dan ik gebruik vraag i me af..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef MM-Luna het volgende:
Nivea, werkt goed.. geen vlekken, alleen ruikt het niet geweldig.
Overigens daarvoor ook. Ik geloof de tube als er staat er ook een UV filter in de creme zit. Dat is de hoofdreden dat ik het gebruik. Het bruine kleurtje is mooi meegenomen, maar als het er tegelijk ook voor zorg dat ik minder snel verbrandt op mijn hoofd, vind ik het helemaal perfect.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Goede reclame!!! Nu ik je foto op Hyves zie, snap ik ook waarom je het ook OP je hoofd smeert
Ik heb Dove gekocht, hoewel ik geen Dove maar Nivea-mens ben.....misschien toch eens overstappen na deze fles.
hoezo niet nodig...een bruine kleur door de zon of de zonnebank is wat je niet nodig hebt...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben blij dat ik die zooi niet nodig heb. Half uurtje in de zon en ik ben goed gekleurd, 20 minuten zonnebank en ik ben 2 weken goed bruin.
Wat ik me nou dus wel afvraag... Werkt het echt? Geen gedoe met douchen of zwemmen ofzo?
Zelf zou ik het waarschijnlijk niet eens verdragen. Ik smeer dan ook helemaal niks op m'n huid... Héél af en toe wat zonnebrand op bepaalde plekken. Maar zelfs daar kan ik eigenlijk niet tegen.
Summer beauty dinges.. van Nivea.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef avotar het volgende:
[..]
is het dan andere nivea dan ik gebruik vraag i me af..
zo slecht ruikt ie toch niet?
Er is een verschil tussen idioot veel in de zon zijn en redelijk verantwoord een zonnebank pakken en zonnen in de zomer. Verbranden doe ik sowieso niet... Ik denk dat ik het wel overleef.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
hoezo niet nodig...een bruine kleur door de zon of de zonnebank is wat je niet nodig hebt...
Boeiend dat je huid verneukt, ik ga heus mijn gedrag niet aanpassen omdat het onverantwoord is om buiten te zijn met warm weer, ik ga lekker voetballen en/of zwemmen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:01 schreef Aventura het volgende:
Zonnen is nooit verantwoord, het feit dat je huid bruin verkleurt is het teken van de schade.
Op de zonnebank gaan liggen is helemaal oerdom. Betalen om je huid te beschadigen en versneld te laten rimpelen
Buiten dat: ik kan helemaal niet bruin worden, alleen rood, en dan vervel ik en ben ik weer wit. Die cremes zijn daarom echt een uitkomst voor mij.
Ik smeer me eigenlijk bijna nooit inquote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook lekker buiten met dit weer, maar dan met factor 30 op.
Dan heb je geluk, ik verga van de pijn als ik langer dan 20 minuten buiten ben zonder spfquote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik smeer me eigenlijk bijna nooit inAf en toe me nek en schouders, maar ik verbrand toch niet. Is het dan ook nog schadelijk of maakt dat niet veel uit?
Ik zit meestal als ik ga zwemmen van 12.00 tot 16.00 in de zon te spelen, ik smeer me weleens in maar daarna duik ook weer het water in en dan is die "waterproof" zonnebrand ook niet zo "waterproof" omdat bijna iedereen om me heen wel verbrand. Het is wel wazig, ik ben echt blond en lichte ogen en alles, vroeger moest ik me ook altijd insmeren anders verbrande ik ook hard, maar tegenwoordig verbrand nog maar moeilijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ik verga van de pijn als ik langer dan 20 minuten buiten ben zonder spf
Voglens mij is het altijd in enige mate schadelijk. Als je jezelf keer op keer laat verbranden heb je een sterk verhoogde kans op kanker. Maar zelfs als je niet verbrandt, veroudert je huid sneller van de straling. Maar dat is iemands eigen keuze.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die cremes? Want als je een paar dagen niet smeert trekt het net zo hard weer weg, dus het lijkt wel meer op een kleurstof die op de huid gaat zitten dan op iets dat de huid van binnenuit bruint...
Ja wat? Ik heb niet 3 hele topics doorgelezen hoor, geef nou maar gewoon antwoord op mijn vraagquote:
Net zoveel als ik met normale lotion doe. Welke variant heb je? Ik heb de meest donkere genomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb de Dove bodylotion nu al 6x opgesmeerd, en ik kan nu niet zeggen dat ik er enig resultaat er mee hebt geboekt, hoeveel smeren jullie er ongeveer op?
same herequote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook lekker buiten met dit weer, maar dan met factor 30 op.
Ik smeer ook alleen mijn benen, omdat de rest veel sneller bruin wordt. Ik ben blond (nee, niet uit een potje) dus echt heel bruin wordt ik pas in de Bahama's maar zolang het 'wit' eraf is vind ik het best.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Net zoveel als ik met normale lotion doe. Welke variant heb je? Ik heb de meest donkere genomen.
Ik moet wel gaan scrubben trouwens, ik zie dat het in de haarzakjes/puntjes gaat zitten.
Ik smeer alleen mijn onderbenen, voor de rest ben ik te lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |