Even met de importeur bellen en vragen of je er een mee kan krijgen voor een demoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:38 schreef mark_dabomb het volgende:
zoals de TT eigenlijk al duidelijk maakt ben ik op zoek naar een bedrijf dat een DB9 verhuurt voor bijvoorbeeld een dag? Ik kan zelf niks vinden en heb al een aantal bedrijven gebeld maar hebben wel Ferrari's en geen DB9's, laat staan Aston Martin's. Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef optifree het volgende:
[..]
Even met de importeur bellen en vragen of je er een mee kan krijgen voor een demo
wat wil je er mee gaan doen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:38 schreef mark_dabomb het volgende:
zoals de TT eigenlijk al duidelijk maakt ben ik op zoek naar een bedrijf dat een DB9 verhuurt voor bijvoorbeeld een dag? Ik kan zelf niks vinden en heb al een aantal bedrijven gebeld maar hebben wel Ferrari's en geen DB9's, laat staan Aston Martin's. Iemand enig idee?
Oh, ja hier zijn de sleutels, veel plezerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef optifree het volgende:
[..]
Even met de importeur bellen en vragen of je er een mee kan krijgen voor een demo
Ja duh, tuurlijk gaat het niet zo simpel, je moet wel met een goede reden komenquote:
Omdat er nog wel eens een schade wordt gereden misschien?quote:
Jaffe, bovenstaandequote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Voor de 50ste verjaardag van mijn vaderIk heb zelf sterk mijn twijfels of dealers zomaar meegeven / verhuren
Juist of gewoon naar een dealer stappen verhaal compleet uitleggen en dan is er vaak wel iets te regelenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Jaffe, bovenstaande
Heb inmiddels de importeur/dealers gemailt of ik niet is een occasion een dagje mee kan krijgen
heb een keer een partner-event van een leverancier van ons bezocht waar de wagens van toys for boys ter onze beschikking stonden...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef leolinedance het volgende:
http://www.tforb.nl/index.asp?id=2&type=25
Weet niet of je als particulier zo kunt huren. Ze hebben hem in ieder geval wel in het assortiment
Ik ben ook eens bij een 'bedrijfsuitje' wezen kijken waar al deze auto's stonden. Heb er toendertijd nog een hoop foto's gemaakt en ergens in het 'gespot' topic gepost. 2 Astons, 2 porsches, Gallardo, Ferrari, Hummer, Audi RS6 Plus, die SL55, alles was aanwezigquote:Op maandag 5 maart 2007 00:41 schreef realist_ik het volgende:
[..]
heb een keer een partner-event van een leverancier van ons bezocht waar de wagens van toys for boys ter onze beschikking stonden...
de DB7 én de Vanquish waren ook aanwezig...
heb ook een stukje met de SL55 gereden, maar ondanks al het geile van deze laatste, waren de Astons toch favoriet.
Ik dacht dat je ze als particulier ook kon inhuren, maar hou er rekening mee dat het een serieuze duit gaat kosten... tevens omdat je een verzekering aan moet gaan (die door hun geregeld wordt uiteraard) voor het geval dat...
een collega werd geflitst toen hij met de gallardo een stukje snelweg meepikte... lul!
Als serieuse koper kan je toch wel een proefrit maken? De mensen die alleen ff willen raggen zul je er denk zonder al te veel moeite uitpikken? (.. ohnee wacht, die zouden niet mailen wss.)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef PeuRac het volgende:
Verzoekjes tot "proefritjes" komen meerdere keren per dag en werden bij ons via een standaard mailtje met een vriendelijke "Nee" beantwoord.
Een serieuze koper belt en maakt een afspraak. Juist de mannetjes die willen raggen sturen mailtjes...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als serieuse koper kan je toch wel een proefrit maken? De mensen die alleen ff willen raggen zul je er denk zonder al te veel moeite uitpikken? (.. ohnee wacht, die zouden niet mailen wss.)
Als het gaat om de echt exclusieve auto´s dan vindt de proefrit vaak niet eens plaats. Nieuwe Ferrari´s (bijvoorbeeld) worden jaren voordat ze uberhaupt nog maar zijn gepresenteerd, besteld.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als serieuse koper kan je toch wel een proefrit maken? De mensen die alleen ff willen raggen zul je er denk zonder al te veel moeite uitpikken? (.. ohnee wacht, die zouden niet mailen wss.)
Een serieuze koper komt niet ff langs, trouwens, hoe duurder de auto, hoe minder belangrijk een proefrit is, auto's boven een ton wordt vaak niet in proefgereden, boven de 2 ton al helemaal niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
gewoon bij de Avisquote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef ook_gek het volgende:
is er geen verhuur bedrijf in duitsland voor luxe wagens.
daar is het huren van auto's stukken goedkoper
ohquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha die gast dacht dat een dealer je zo een auto meegaf voor een dagHoe naief!
dat alles excl. 19% BTWquote:Eenmalig betaalt u een entrancefee voor de club van ¤5.000*. Daar gaat dan wel een toelatingsgesprek en 'superb-drivingtest' aan vooraf. We selecteren namelijk streng, maar rechtvaardig. Het particuliere lidmaatschapsfee bedraagt ¤15.500 per jaar. Ook een zakeljik abonnement is mogelijk, want de club is ook uitermate geschikt om uw medewerkers en relaties een 'once in a lifetime' incentive te kunnen bieden. Een corporate membership bedraagt ¤21.000*.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |