Proefrit is heel wat anders als zo'n bak huren voor een dag natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:21 schreef Bob-B het volgende:
http://www.bmw.nl/nl/nl/general/testdrive/overview.html
"Ik breng hem over 8 uur wel terug, even in Duitsland testen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Proefrit is heel wat anders als zo'n bak huren voor een dag natuurlijk![]()
En dat dan voor een schoolreuniequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Athmozz het volgende:
Geen idee waar je ze kan vinden, maar auto's in die klasse gaan wel héél duur in verhuur.
Een Mercedes SL500 / BMW Z4 Coupe gaat al rond de 4à500¤/dag, tel daar nog je extra kosten bij (prijs/km + benzine) en een dagje met zo'n sjiek ding rondrijden kan makkelijk naar de 600¤ oplopen.
Zolang het dak maar dicht kan, want ALS het gaat regenen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ja dan kan het niet duur genoeg. en in de zomer natuurlijk een cabrio...
Oh, als het aan mij ligt, huur ik een old-timer of zo. Maar ja, manlief wil graag een BMW en ik heb er geen probleem mee...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Neem dan een échte trouwauto.Rolls Royce oid.
Verder weet ik niet waar je die bmw zou kunnen huren.
Je vriend heeft nu al meer te vertellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Oh, als het aan mij ligt, huur ik een old-timer of zo. Maar ja, manlief wil graag een BMW en ik heb er geen probleem mee...
I dunno... Ik vroeg wat ie wilde en dat zei hijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Athmozz het volgende:
dan mag het toch gewoon een 6serie zijn, motor is dan toch niet belangrijk?
Verder zou ik aanraden om een 630 / 650 te zoeken, aangezien de BMW site niet eens spreekt over een 645. Het is in de 7serie dat er een 745 is.
Wil je een cabrio / coupe?
edit; als het persé een BMW moet zijn, is een Z4 cabrio of een 730 niet goed? Die zijn voor rond de 300¤ te vinden (en zitten meer in de verhuur dan de 6serie)
Mooi! Zoiets zocht ik! Mijn dank ik groot!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Bob-B het volgende:
http://www.e-sixt.nl/common/all/docs/limo/limo_flotte.php?lang=nl
In de 5 serie istie er ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Athmozz het volgende:
Verder zou ik aanraden om een 630 / 650 te zoeken, aangezien de BMW site niet eens spreekt over een 645. Het is in de 7serie dat er een 745 is.
Ik zie daar geen BMW 6 serie staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:48 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Mooi! Zoiets zocht ik! Mijn dank ik groot!
Erg grappigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef Logitik het volgende:
[..]
Je vriend heeft nu al meer te vertellen
Weet je zeker dat je wilt gaan trouwens?![]()
Zwarte auto'squote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:23 schreef XiChico het volgende:
Wel in het zwart halen he!
Die had ik allang gevonden. Maar die hebben maar 1 BWM geloof ik, en da's een oudje (nog neit eens een mooie oldtimerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
http://trouwdatabank.nl/trouwvervoer/
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:52 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een oldtimer, maar zoals ik al zei heb ik geen problemen met zijn voorkeur. Dus hoezo heeft hij meer te vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |