Dit is trouwens een erg goeie tip : http://www.hawkwings.net/(...)to-speed-up-mailapp/quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
Apple Mail vind ik persoonlijk het beste.
Vond het wel grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is erdat plaatje heb je nou al 2 keer gepost
Lijkt mij tbh echt onhandig, ik gebruik sowieso niet zoveel dezelfde zinnen keer op keer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
Heb trouwens gister TextExpander ontdekt.
Zeer handig als je vaak een stuk text moet typen maar nooit zin hebt het helemaal te doen.
Je kan dus bv:
Hoi mijn naam is Twylight en ik pwn.
en dan als shortcut: hoipwn, en zodra hoipwn is getypt veranderd het gelijk in die bovenstaande zin
handig voor lange urls ook
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lijkt mij tbh echt onhandig, ik gebruik sowieso niet zoveel dezelfde zinnen keer op keer.
Je moet 'em niet gelijk overladen met goodies. Laat 'em eerst maar eens wennen aan Expose.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef Q. het volgende:
Heb je QuickSilver al geinstalleerd, Jarno?
Ken je het fenomeen 'signature'?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgen
Daarvoor kan je ook handtekeningen inschakelen in Mailquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgen
Ik houd mijn software nog wel even geheimquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet 'em niet gelijk overladen met goodies. Laat 'em eerst maar eens wennen aan Expose.
Hij staat hier nu al 10 minuten te vacuumen ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit is trouwens een erg goeie tip : http://www.hawkwings.net/(...)to-speed-up-mailapp/
Ik heb het gisteravond even geprobeerd, en ook al is mijn mailbox niet SUPERgroot (paar 1000 messages) werd hij toch opeens een stuk rapper (ook al was het niet echt traag daarvoor dan)
Toen ik het gister deed duurde het ook vet lang, hab hem maar afgezet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij staat hier nu al 10 minuten te vacuumen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |